Met alleen die naam hebben jullie mijn stem al verdiendquote:stichting korter maar krachtig
Goeiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:34 schreef yvonne het volgende:
Gestemd,
denk eraan het linkje in de mail te volgen hè!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:34 schreef yvonne het volgende:
Gestemd,
denk eraan het linkje in de mail te volgen hè!
Goeie, we blijven graag op de hoogte, en welkom hierquote:
quote:
Ik heb Hools al gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Even linkje ook in nachtbaggertopic dumpen
Zitten ook nog een paar mensen die mogen stemmen
Nee, er stemt helemaal niemand op, daarom stijgen ze.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:00 schreef Luxuria het volgende:
Zijn er mensen die op AZC stemmen? Die is ook aan het stijgen
Wat een debiele opmerking weer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:02 schreef Jesse_ het volgende:
Zonder een foundation voor jezelf of je aan kanker gestorven hond hoor je er ook niet meer bij tegenwoordig he
Dit dusquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:59 schreef TLC het volgende:
Ik doe hier normaal nooit aan mee aan zulke oproepjes, maar ik maak natuurlijk altijd wel een uitzondering voor een echt goed doeldus bij deze gestemd
Ik dacht eerst ook dat het een asielzoekers centrum was... Maar ook dat initiatief is erg mooi.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:12 schreef Saind het volgende:
dat azielzoekers centrum komt wel terug...
Hoe lang blijft deze ronde nog open? Ik zag dat de volgende 01/01/2013 begint.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:15 schreef angelo1982 het volgende:
volgens mij is azc ook op een forum actief gaat ook erg snel.
Potverdorie, dat kan ik niet uitstaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:15 schreef angelo1982 het volgende:
volgens mij is azc ook op een forum actief gaat ook erg snel.
tot eind decemberquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe lang blijft deze ronde nog open? Ik zag dat de volgende 01/01/2013 begint.
Aah ok, het sluit dus gewoon direct aan. Nog wel een lange periode, dus niet te vroeg piekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |