Wel even melden dat Metallica prima is.quote:
Zozo. Je moet weer even je woede op die manier kwijt?quote:
Mind the sunglasses, mook!!quote:
Ja man! Gewoon 2 keer achter elkaar het niet met elkaar eens zijn. Maakt me ziedend!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zozo. Je moet weer even je woede op die manier kwijt?
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef IceDustbin2 het volgende:
Ben ik dan als enige geen fan van Death Magnetic?
Blijft jammerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Mind the sunglasses, mook!!![]()
Ik date niet meer via Fok!
die gaat wel inderdaad. maar ben toch echt waar meer fan van het oude meta-- ABEL?! ECHT WAAR?! aaarghquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.
Dit wordt enorm chanant, maar Abelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.
En na deze nachtmerrie krijgen we nog Abel kado
Ik kan zijn stem niet uitstaan. Marc-Marie Huybregts moet ook niet gaan zingen.quote:
Het "oude" Metallica kan ik ook heel erg waarderen, maar dit trok ik ook primaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
die gaat wel inderdaad. maar ben toch echt waar meer fan van het oude meta-- ABEL?! ECHT WAAR?! aaargh
Gewoon via de kabelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
Hey, jullie stream loopt voor![]()
moby
kabelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
Hey, jullie stream loopt voor![]()
moby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |