quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MICHHAS KAN DIT NIET ZELF DOEN SNAP DIT DAN!!!
oke dan doen we met zn allen 10 eruo in een potje en dan kopen we een xk3y voor michasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was je daar niet bij toen Michiel zo reageerde omdat ik zei dat hij zijn eigen xbox kon maken?quote:
Xkey en dat Wasabi gebeuren werkt allemaal wel heel leuk, maar het is maar de vraag hoelang het nog werktquote:
Oh op die manierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was je daar niet bij toen Michiel zo reageerde omdat ik zei dat hij zijn eigen xbox kon maken?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar Stef vind het blijkbaar nodig om mij dagelijks 'belachelijk' te maken hier. Geen idee waarom, maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met die xkey?
Hij is geintimideerd door je cod skills.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar Stef vind het blijkbaar nodig om mij dagelijks 'belachelijk' te maken hier. Geen idee waarom, maar het zal wel aan mij liggen.
ÁC3quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck that shit, Freedom Edition staat voor mij al een paar maanden in de pre order
Deze shit wordt zo vet
Ik heb ook bijna geen trailers gekekenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ÁC3wordt wel vet.
Heb express amper trailers gekeken.
2 weken de tijd om die kapot te spelen dan wel aan de bo2.
Ja zo ongeveer elke dag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna geen trailers gekekenEr zijn volgens mij wel heel veel trailers van uitgekomen.
Was al bangquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
O dat was ook niet bedoeld als janken hoor.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer elke dag.
Als je alle trailers achter elkaar zet heb je denk ik de hele game gezien.
cool manquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou Ajax doet wel royale batta uitdelen vooral Boerrigter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |