en de grafix waren egt slegtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het speelde soepel alleen de map die ze hadden was een beetje jammer. Veel te donker
Nee het lijkt niet op battlefield want het is een mix tussen COD en BF. De graphics zullen wel wat beter zijn in de volledige versiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ah ok, maar is het niet heel veel hetzelfde als BF? Ik heb bijvoorbeeld premium, dus krijg nog twee keer mappacks. Wat voegt het toe.
Kwestie van doen toch? Dus meer tijds probleem dan kunde lijkt mequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
ik kan niet klussen man, vroeger Zundapp brommers die gingen prima maar voor de rest![]()
Neeman, dat was simpel spul.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kwestie van doen toch? Dus meer tijds probleem dan kunde lijkt me
http://www.wrenchmonkees.com/ Zo hoort hetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Neeman, dat was simpel spul.
Ik heb hightech nu wroem wroem jo knowst
BMWquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Neeman, dat was simpel spul.
Ik heb hightech nu wroem wroem jo knowst
BMW?quote:
quote:
Impossiburuuuu!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik heb geen BMW, ik heb een Suzuki gemaakt door dit volk
[ afbeelding ]
Correct, zie FB. Hoewel dat kut foto's zijn.quote:
Ook mooi!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
![]()
mooi!
maar ik word Rossdale oud en wil deze:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder koffersen ik moet nog even een pot geld vinden.
50cc powerrrrquote:
oh ik dacht eigenlijk dat je zo'n degelijke BMW nogwattus 1300 reed zo'n oude mannen tour fiets, zo eentje waar rossdale nog te jong voor isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik heb geen BMW, ik heb een Suzuki gemaakt door dit volk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |