Yeah boy, scotch later?quote:
haha, wel verstandig, ongeacht je verzekeringstypequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
mijn motor verzekering omgezet naar wa, nu heel houden.
Gebruik hem toch alleen maar recreatief. Niet meer woon-werk. Ook al staan er nul km's op de teller hij schrijft toch elk jaar af. Heb hem wel nieuw gekocht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha, wel verstandig, ongeacht je verzekeringstype
aha oke, maar scheelt wel flink ja. En mocht je toch donderen, heb je een leuk opknap projectquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gebruik hem toch alleen maar recreatief. Niet meer woon-werk. Ook al staan er nul km's op de teller hij schrijft toch elk jaar af. Heb hem wel nieuw gekocht.
Maar all risk was per jaar 450 en nu wa inclusief diefstal 60 ofzo
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aha oke, maar scheelt wel flink ja. En mocht je toch donderen, heb je een leuk opknap project
Heel erg herkenbaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
ik kan niet klussen man, vroeger Zundapp brommers die gingen prima maar voor de rest![]()
ik ook niet, maar toch van de week mijn oude rebel aan de praat gekregen, en op mijn gixxer heb ik tot nu toe ook veel zelf Kunnen doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
ik kan niet klussen man, vroeger Zundapp brommers die gingen prima maar voor de rest![]()
MoH?quote:
ja, dat zeggen de koeien in het weiland naast me altijd. MoooooHquote:
rare koeien in frieslandquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ja, dat zeggen de koeien in het weiland naast me altijd. MoooooH
klopt, dit zijn stadskoeien.quote:
aaah oke, maar medal of honor is better Dan Callfield: battledutyquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
klopt, dit zijn stadskoeien.
ik moest serieus nadenkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aaah oke, maar medal of honor is better Dan Callfield: battleduty
Het speelde soepel alleen de map die ze hadden was een beetje jammer. Veel te donkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Maar was de beta van MoH een beetje goed? Vergeten te spelen.
geen idee, ook geen beta gedaan oidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik moest serieus nadenken![]()
Maar beter dan BF?
Ah ok, maar is het niet heel veel hetzelfde als BF? Ik heb bijvoorbeeld premium, dus krijg nog twee keer mappacks. Wat voegt het toe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het speelde soepel alleen de map die ze hadden was een beetje jammer. Veel te donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |