die uitdagingen zijn wel tof!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg hem vanavond op de mail kijken of mijn pc dat trekt
Ja gisteravond alquote:
Ziet er echt gelikt uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanavond maar eens dat pauper steam opstarten
Stef hoor ik nu dat je mijn beste vriend, Big Boss Fiddo, steeds kickt uit de party, omdat hij je had ingemaakt met fifa?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanavond maar eens dat pauper steam opstarten
Die man stelt nog idiotere vragen dan Nelisquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stef hoor ik nu dat je mijn beste vriend, Big Boss Fiddo, steeds kickt uit de party, omdat hij je had ingemaakt met fifa?
Ik spring nu op mijn fie-...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoompie je kan Halo 4 al spelen in Damsco vandaag bij de stadsschouwburg
nice nice!quote:
BL2 heb je toch al uit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:20 schreef PierreTT het volgende:
Hm,ik zit te twijfelen om Forza Horizon te halenGa ik me wel mee vermaken denk ik
Maar ja,ondertussen ook BL2,BO2,drukke maanden
De story wel,maar nu true vault hunter mode met dezelfde character,daarna nog andere playthroughs met andere characters,DLCquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nice nice!
[..]
BL2 heb je toch al uit?
Heb ik ook zin in,eindelijk weer opnieuw beginnen met een CODquote:
Sowieso beetje ouwe hoeren, beetje poffen, beetje choppergunners en doggiesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik ook zin in,eindelijk weer opnieuw beginnen met een COD
Ja precies! Hopen alleen dat het beter wordt dan MW3,die game heb ik eigenlijk niet zoveel gespeeld omdat ik hem toch niet geweldig vondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso beetje ouwe hoeren, beetje poffen, beetje choppergunners en doggies
MW3 was goed kut maarja wat wil je het is gemaakt door IWquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja precies! Hopen alleen dat het beter wordt dan MW3,die game heb ik eigenlijk niet zoveel gespeeld omdat ik hem toch niet geweldig vondBlackbirds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |