In Forza zijn ze te vinden bij options als ik me niet vergisquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:18 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik kan zelfs die hele fucking settings niet vinden!
en die force feedback ik fucking naar!
Ik denk gewoon niet dat het aan mij besteed is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Forza zijn ze te vinden bij options als ik me niet vergis
Moet ik er overigens bijzeggen dat mijn stuurtje al geruime tijd bij Teun in Tukkerland ligtDus ja,ik heb hem ook verkocht
Ik kwam er ook achter dat ik beter was met controllerquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:24 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat het aan mij besteed is.
Ik had gehoopt dat het beter ging, maar ik ga me er alleen maar aan ergeren.
In iedergeval kon ik doe opties niet vinden in forza, in f1 had ik ze wel gevonden.
Dat heb ik dus ook! Ding dus weer verkopen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kwam er ook achter dat ik beter was met controller
quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:24 schreef PierreTT het volgende:
HoiNick en ik willen jullie fijne avond wensen
Ja ik heb deze nog thuis staan :quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:48 schreef Cliffy het volgende:
Heb voor Forza 3 toen ook zo'n stuurtje gekocht, kon er ook niks meeGelukkig wel met winst door kunnen verkopen
De tijd zonder iPads,we hadden net kleurenschermen in onze mobiel,polyfone beltonen pompten uit de speakers!quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:29 schreef SoldMayor het volgende:
Dit is ook al bijna weer 9 jaar oud.
9 JAAR!!![]()
En we dachten met GTA Vice City de mooiste graphics ooit gezien te hebben in een game. En dachten dat het nooit meer mooier kon.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De tijd zonder iPads,we hadden net kleurenschermen in onze mobiel,polyfone beltonen pompten uit de speakers!
Dat was nog het mooiste inderdaadquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En we dachten met GTA Vice City de mooiste graphics ooit gezien te hebben in een game. En dachten dat het nooit meer mooier kon.
Dat doe ik nu al.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was nog het mooiste inderdaadOver 9 jaar lachen we ook om de graphics van Forza 4
Jij hebt Forza niet eens. En bij jou lijkt elke game lelijk omdat je op een tv uit 1981 speelt.quote:
Leugens. Je weet niks man, NIKS!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt Forza niet eens. En bij jou lijkt elke game lelijk omdat je op een tv uit 1981 speelt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt Forza niet eens. En bij jou lijkt elke game lelijk omdat je op een tv uit 1981 speelt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:32 schreef Fsmxi het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/battlefield-car-pew.jpg]afbeelding[/url]
Nicequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:32 schreef Fsmxi het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/battlefield-car-pew.jpg]afbeelding[/url] ]
Helaas geen instagram op me cameraquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Vet hoor, welk instagram filtertje is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |