Dat is toch juist kut.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef IMShuuul het volgende:
Het tij is gekeerd! Weer kamp Noord die wint
Maar ja, dan is het nog steeds twee stemmen tegen drie toch? Of heeft Tess nog munten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeee Tess gaat er nu dus uit
Tenzij Peggy gewoon lief is
Ik dacht dat Tess nog munten had?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ja, dan is het nog steeds twee stemmen tegen drie toch? Of heeft Tess nog munten?
Triest vrouwtjetwitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 18-10-2012 om 21:03:12Haha..we hadden jullie al door! @fajah_lourens en @Tessmilne #ExpeditieRobinson reageer retweet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef Bayswater het volgende:
oow, nu heb ik een pokeraar in de OP per abuis verwijderd
TESS IS GEEN SCHAAPJE, TESS IS EEN BABE, EEN LIEVERD, EEN LEUKIEquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:15 schreef Beeertjee het volgende:
Die pokerbelg gaf toch toe dat het vanuit hem kwam? En Tess is een schaapje
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
That's it. Als tess eruit gaat straks stop ik met kijken.
Degene die de casting voor dit jaar heeft gedaan mogen ze ook ontslaan. Wat een snijboon.
De productie moet NU ingrijpen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
That's it. Als tess eruit gaat straks stop ik met kijken.
Degene die de casting voor dit jaar heeft gedaan mogen ze ook ontslaan. Wat een snijboon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |