abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118138312
Al geruime tijd ben ik op zoek naar een mediaplayer waar ik mijn gedownloade films op kan zetten om ze daarna op mijn tv te kijken.

Ik maak gebruik van een iMac en heb een wat oudere Samsung tv (HD ready met HDMI aansluitingen)

Welke mediaplayer is een goede keus en werkt goed samen met imac?
pi_118138512
Heb er zelf vorige week een raspberry pi met openelec erop voor neergezet. Werkt erg prettig. Opslag is een 2tb schijf van lacie
pi_118138575
3 keer raden ? Appel teevee. Met externe schijf eraan
:]
pi_118138597
Boxee box. Slotje.

Geen WD kopen, die is echt kut.
Fuck your god.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:32:26 #5
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_118138890
AC Ryan ben ik blij mee. Weet niet of die voor Mac kan? Werkt als een externe hdd dus kan best zijn dat 't gewoon werkt. :)
pi_118140315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef SavageMM het volgende:
Boxee box. Slotje.

Geen WD kopen, die is echt kut.
Dat lijkt me wel wat, werkt ie goed samen met iMac? Zonder moeilijke aanpassingen te doen?

Werkt ie alleen in een netwerk of kan ik hem ook ff aan de iMac hangen films uploaden en dan aan de tv, want zoiets zoek ik eigenlijk
pi_118140601
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef anton1234 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel wat, werkt ie goed samen met iMac? Zonder moeilijke aanpassingen te doen?

Werkt ie alleen in een netwerk of kan ik hem ook ff aan de iMac hangen films uploaden en dan aan de tv, want zoiets zoek ik eigenlijk
Ik heb geen mac zaken, dus geen idee.
Hij kan draadloos en bedraad op je netwerk. Je kan er een externe schijf of USB stokje in doen.
De boxee heeft geen interne opslag. Wel allerlei appjes, youtube enzo.
Fuck your god.
pi_118140798
ik zoek toch liever iets met een interne opslag die ik zo ff aan de mac gooi om te uploaden, en dan simpelweg weer aan de pc
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 20:11:57 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_118141005
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:07 schreef anton1234 het volgende:
ik zoek toch liever iets met een interne opslag die ik zo ff aan de mac gooi om te uploaden, en dan simpelweg weer aan de pc
Waarom zou je dat willen? Ik neem aan dat jij je mac in een netwerk hebt hangen? Dan kun je toch beter een draadje trekken tussen je mac en je router (indien je dat niet hebt), en een draadje tussen je mediaspeler en de router, en dan streamen? Veel minder omslachtig?

Overigens heb ik zelf een Boxee Box en een ACRyan Playon HD mini2. Ik heb ook een WD TV Live gehad.
1. Boxee,
2. WD TV Live
3. ACRyan Playon HD mini2

Overigens zit ik nu zelf te kijken naar een Zotac ZBox met XMBC.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_118151198
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? Ik neem aan dat jij je mac in een netwerk hebt hangen? Dan kun je toch beter een draadje trekken tussen je mac en je router (indien je dat niet hebt), en een draadje tussen je mediaspeler en de router, en dan streamen? Veel minder omslachtig?

Overigens heb ik zelf een Boxee Box en een ACRyan Playon HD mini2. Ik heb ook een WD TV Live gehad.
1. Boxee,
2. WD TV Live
3. ACRyan Playon HD mini2

Overigens zit ik nu zelf te kijken naar een Zotac ZBox met XMBC.
Simpel, omdat hij niet constant aan 1 tv zal hangen ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')