SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
Ro-ald
Ro-ald Lapo van GayGay gekaapt.
Het mag niet te ver achter uit stekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef Amoeba het volgende:
Hoe zit dat met die lading. Ik snap dat niet.
prquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gastquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En max 18 meter combo terwijl de aanhanger zelf max 12 meter dubbelassig en 8 enkelassig mag zijn ofzoietzs?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het mag niet te ver achter uit steken
deelbare lading: max 1 meterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef Amoeba het volgende:
Hoe zit dat met die lading. Ik snap dat niet.
Wat bedoel je met deelbaar?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
deelbare lading: max 1 meter
niet deelbaar max: 5 meter (gemeten vanaf de achteras)
en mag niet meer dan de helft van de lengte van de auto/aanhangwagen
Dozen zijn deelbaar maar bijv een surfplank nietquote:
Watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dozen zijn deelbaar maar bijv een surfplank niet
foto komt eraanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat
Dus het 'geheel' mag max 5 meter uitsteken. Daarbij moet dat stuk lading een stuk zijn? Dus geen dozen op een duikplank opgestapeld 5 meter achter de achterste as.
Combo mag max 18,75 lang, maar een LZV weer 25,25..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En max 18 meter combo terwijl de aanhanger zelf max 12 meter dubbelassig en 8 enkelassig mag zijn ofzoietzs?
thanksquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Amoeba het volgende:
Mijn handschrift als ik moet schrijven
quote:
Ik weet niet wat dat eerste tekentje is maar verder snap ik het ong welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Snap je het?
Kun je differentieren?
Kun je differentieren?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat eerste tekentje is maar verder snap ik het ong wel
Jaquote:
Brabandersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Domme Brabantse kutsnollen in de trein
Omdat je er geen hol van snapt? Je hoeft niet te reageren vriend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
Amoeba houd eens op met dat wiskunde man.
Integreren is kenser simpel van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef Amoeba het volgende:
Stel dat we hebben f(x) = u*v (met u = u(x) en v = v(x), dus in feite 2 functies afhankelijk van een variabele x.)
dan is volgens de productregel f'(x) = u*v' + u'*v
In feite is de primitieve functie van f'(x) gelijk aan f(x). Daarmee is primitiveren (ofwel integreren) de inverse bewerking van differentieren.
Dus F(x) is de primitieve van f(x), ofwel de notatie. Dat eerste tekentje is een integraal, dat geeft aan dat je de primitieve van die functie neemt.
Ergo de primitieve van u*v' + u'*v = ∫ (u*v' + u'*v) = u*v
Een rekenregel stelt dat:
∫(a+b) =∫a + ∫b
∫ (u*v' + u'*v) = ∫uv' +∫u'v
dus uv = ∫uv' +∫u'v
Dus uv - ∫u'v = ∫uv'
Ofwel partieel integreren
Daar waar de afgeleide functie de helling geeft van een x-coördinaat van f(x) geeft de primitieve functie de oppervlakte onder de grafiek (tot de x-as) van een gesloten interval.
In feite is het zo ook makkelijk te bewijzen dat de oppervlakte onder een driehoek gelijk is aan 1/2basis*hoogte.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Omdat je er geen hol van snapt? Je hoeft niet te reageren vriend.
Klopt. Maar dit is het wiskundige bewijs achter de techniek van het partieel integreren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Integreren is kenser simpel van.
Het boeit mij gewoon niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Omdat je er geen hol van snapt? Je hoeft niet te reageren vriend.
Ik snap het, denk ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef Amoeba het volgende:
Stel dat we hebben f(x) = u*v (met u = u(x) en v = v(x), dus in feite 2 functies afhankelijk van een variabele x.)
dan is volgens de productregel f'(x) = u*v' + u'*v
In feite is de primitieve functie van f'(x) gelijk aan f(x). Daarmee is primitiveren (ofwel integreren) de inverse bewerking van differentieren.
Dus F(x) is de primitieve van f(x), ofwel de notatie. Dat eerste tekentje is een integraal, dat geeft aan dat je de primitieve van die functie neemt.
Ergo de primitieve van u*v' + u'*v = ∫ (u*v' + u'*v) = u*v
Een rekenregel stelt dat:
∫(a+b) =∫a + ∫b
∫ (u*v' + u'*v) = ∫uv' +∫u'v
dus uv = ∫uv' +∫u'v
Dus uv - ∫u'v = ∫uv'
Ofwel partieel integreren
Daar waar de afgeleide functie de helling geeft van een x-coördinaat van f(x) geeft de primitieve functie de oppervlakte onder de grafiek (tot de x-as) van een gesloten interval.
In feite is het zo ook makkelijk te bewijzen dat de oppervlakte onder een driehoek gelijk is aan 1/2basis*hoogte.
Leuk, maar het boeit mij geen fuck dat je dat onder de knie hebt of niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit is het wiskundige bewijs achter de techniek van het partieel integreren.
Dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk, maar het boeit mij geen fuck dat je dat onder de knie hebt of niet.
Ik val jullie toch ook niet lastig met mijn studie chemie opdrachten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dus dan mag hij er niet over praten?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
Amoeba houd eens op met dat wiskunde man.
Alsof iemand het ook wat boeit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dus dan mag hij er niet over praten?
Wat is het toch een schatje die Typischquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond Taken RTl7 20.30 wel een leuke lompe actie film
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond Taken RTl7 20.30 wel een leuke lompe actie film
Ik had met gehakt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De kip was wel gaar? Anders kun je goed ziek worden..
Waarom al die wiskunde shit uitleggen, kan ook via dm ipv stoer doen met je cijfertjes en letters.quote:
Deze vrouw weet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is het toch een schatje die Typisch
En verwoord precies wat ik denk ook nog
Pics van je dikheidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik eet een Lion vlak voor het avond eten.
Kijk mij rebels zijn.
En dik.
Omdat LB er op in gaat toch? Omdat hij wat weet wat sommige van jullie niet weten hoef je je nog niet gelijk bedreigt te voelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom al die wiskunde shit uitleggen, kan ook via dm ipv stoer doen met je cijfertjes en letters.
Ja oke, jou niet perse, maar dat kan ik ook over dit zeggen:quote:
Waarom hem gelijk aanvallen?quote:
Wraps aanvallen? He watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Omdat LB er op in gaat toch? Omdat hij wat weet wat sommige van jullie niet weten hoef je je nog niet gelijk bedreigt te voelen.
[..]
Ja oke, jou niet perse, maar dat kan ik ook over dit zeggen:
[..]
Waarom hem gelijk aanvallen?
Aanvallen? Diepe zucht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Omdat LB er op in gaat toch? Omdat hij wat weet wat sommige van jullie niet weten hoef je je nog niet gelijk bedreigt te voelen.
[..]
Ja oke, jou niet perse, maar dat kan ik ook over dit zeggen:
[..]
Waarom hem gelijk aanvallen?
quote:
Shut the fuck up dude. Ga voetbal kijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo komt het over. En....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Aanvallen? Diepe zucht.
Ik zeg gewoon dat het mij geen ene fuck boeit. En dat Snow haar wraps lekker waren boeit mij meer dat hij een paar sommetjes kan.
quote:
Toevallig dat jij dat niet kan moet mij er niet van weerhouden een medegeïnteresseerde wat kennis bij te brengen. Dat jij er toevallig geen fuck van snapt en het je dus koud laat is in deze kwestie totaal niet interessant. Nogmaals, ook jij hoeft niet te reageren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Aanvallen? Diepe zucht.
Ik zeg gewoon dat het mij geen ene fuck boeit. En dat Snow haar wraps lekker waren boeit mij meer dat hij een paar sommetjes kan.
Waar heb ik gezegd dat ik het niet snap?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toevallig dat jij dat niet kan moet mij er niet van weerhouden een medegeïnteresseerde wat kennis bij te brengen. Dat jij er toevallig geen fuck van snapt en het je dus koud laat is in deze kwestie totaal niet interessant. Nogmaals, ook jij hoeft niet te reageren.
Snap je het wel dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik het niet snap?
Ja kloptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je ging vanavond uit toch?have fun
Kijk nu zeg ik pas dat ik het niet snap.quote:
Hahaha wiskunde SC.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Boeit dat? Nee dus ga weg met je wiskunde of ga naar de wiskunde SC
Omdat het je niet interesseert? Doe niet zo tyfus arrogant. LB en mij interesseert het wel, en als jullie er niet zo over doorgegaan waren was het onderwerp nu al op de vorige bladzijde verdwenen. Maar omdat het onderwerp jou niet boeit terwijl het niet eens tegen jou gericht was moet ik opdonderen? Omgekeerde wereld dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Boeit dat? Nee dus ga weg met je wiskunde of ga naar de wiskunde SC
Uiteraard.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kijk nu zeg ik pas dat ik het niet snap.
En ik hoef het ook niet te snappen.
En nu heb ik geen zin meer in deze discussie.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Je bespreekt toch lekker wat je wil daar is het een SC voor.
lang geleden Krulquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Lekker over wiskunde praten yeah!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Telkens?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef Snowbells het volgende:
Mij arrogant noemen terwijl je jezelf telkens wilt bewijzen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef Dientje12 het volgende:
Vanaf nu gaat deze SC over wezels
[ afbeelding ]
Mooi exemplaar nie?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef krullenbolletje het volgende:
fixedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja die ene van ice age, ik ben kk stoner
Wezels lijken best op fretten vind ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef Dientje12 het volgende:
Vanaf nu gaat deze SC over wezels
[ afbeelding ]
Mooi exemplaar nie?
Ze horen ook bij de soort martersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wezels lijken best op fretten vind ik.
Gaat hier ook vaak genoeg over dingen die mij niet interesseren, dan reageer ik gewoon niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lekker over wiskunde praten yeah!
Okè ja dat dacht ik al.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze horen ook bij de soort marters
Dan rook jij niet goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik deed een keer wiet, maar ik voelde de eerste keer niet echt iets. Wat zou je moeten voelen?
Baksteen tegen je gezicht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik deed een keer wiet, maar ik voelde de eerste keer niet echt iets. Wat zou je moeten voelen?
Moslims mogen toch geen wiet roken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Een spirituele band met JHWH zou je moeten ervaren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Goed inhaleren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat is er fout aan te doen? Of het was gewoon slechte wiet..
Eigenlijk is er niets ergs aan..quote:
Oh ja begrijpelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Eigenlijk is er niets ergs aan..
Bij de meeste religies was het toegestaan omdat het uit de grond komt..
net als tabak
Blij dat ik niet religieus ben dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tegenovergesteld van alcohol, want dat word deels door de mens gemaakt, dan is het slecht
Makes sense, ik weet zelf eigenlijk niet hoe het precies zit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Eigenlijk is er niets ergs aan..
Bij de meeste religies was het toegestaan omdat het uit de grond komt..
net als tabak
Veel plezier SV.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om af te sluiten, matties zijn bijna gearriveerd.
Straks lekker onbeperkt sushi vreten en daarna stappen in Utreg
Fijne avond,![]()
mezelf in slaap huilenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:07 schreef Taexon het volgende:
ben ik weer..
en wat gaat iedereen doen op deze avond ?
Joy Division luisteren. Even een album downloaden. Geen idee wat ik aan ga treffen, maar ik hoop dat het goed is. Daarna film kijken denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:07 schreef Taexon het volgende:
ben ik weer..
en wat gaat iedereen doen op deze avond ?
Goede tijden was altijd vroeger.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef Amoeba het volgende:
Even Unknown Pleasure - Joy Division binnenharken.
Waar zijn de kaolo goede tijden dat ik thuis binnen 1 minuut een compleet album binnentrok. Nu kost het me godverdomme een kwartier.
Een ex hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef Oceanview het volgende:
Moeders van exen op Facebook zien die ook nog eens 'XD' gebruiken, om te huilen.
200 KB/s download.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Goede tijden was altijd vroeger.
2 keer dezelfde persoon is nogsteeds 1 exquote:
Ja zo idioot ben ik niet toetie, ik heb meerdere exen gehad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
2 keer dezelfde persoon is nogsteeds 1 ex
1 lobbi met mn rechtervuistquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor altijd maagd jatoch
ik dol maar wat lekker ventje van mequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja zo idioot ben ik niet toetie, ik heb meerdere exen gehad.
Ik sterf als maagdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor altijd maagd jatoch
Is toch geen dolhof man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik dol maar wat lekker ventje van me
als je tot en met je 30ste je mana niet heb verspild word je een magiër, alleen zijn er succubi (vrouwen) die je mana af willen nemen, wees een echte man en loos je mana nietquote:
Gewoon reagerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:25 schreef Oceanview het volgende:
Ik ging naar Facebook en zag 2 meldingen en dacht yes, het bleek dat ik de facebook van mijn broertje zat.
watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je tot en met je 30ste je mana niet heb verspild word je een magiër, alleen zijn er succubi (vrouwen) die je mana af willen nemen, wees een echte man en loos je mana niet
nou gewoon wat er staatquote:
Beetje achteraf wonen, dan krijg je dit. En dan nog i.c.m. een brakke DNS van het modem maakt het al helemaal feeeesteeennnnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef Taexon het volgende:
200kb pfff moet er niet meer aan denken.
Watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je tot en met je 30ste je mana niet heb verspild word je een magiër, alleen zijn er succubi (vrouwen) die je mana af willen nemen, wees een echte man en loos je mana niet
is toch duidelijk, mana = maagdelijkheidquote:
Ja dat gaat er niet om, meer de context.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is toch duidelijk, mana = maagdelijkheid
Oh ja alles maakt nu sensequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is toch duidelijk, mana = maagdelijkheid
bewijs mij maar eens dat je niet een magiër wordt op je 30ste als je tot dan niet heb gekriktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat gaat er niet om, meer de context.
te laat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bewijs mij maar eens dat je niet een magiër wordt op je 30ste als je tot dan niet heb gekrikt
in dat geval heb ik gewoon gelijk zoals gewoonlijkquote:
Good for himquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:30 schreef Oceanview het volgende:
Mijn vader heeft een iPhone, overloper.
grapje hoor, ik wacht wel tot mn 30e voor jou houd mij wel op de hoogte van nieuw telefoonnummer enzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
in dat geval heb ik gewoon gelijk zoals gewoonlijk
is goeiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
grapje hoor, ik wacht wel tot mn 30e voor jou houd mij wel op de hoogte van nieuw telefoonnummer enzo.
Boobje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoorde iemand net Moebje zeggen, en het was niet tegen mij.
ik duw mn voet 50 km je reet in als je niet je bakkes houdtquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik duw mn voet 50 km je reet in als je niet je bakkes houdt
Trackpads zijn sowieso debielquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:55 schreef Oceanview het volgende:
Met een laptop en een pc tegelijk werken is niet tof, op je pc verwacht je een trackpad en op je laptop een muis.
Wat is er mee aan de hand dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja is niet mijn laptop, moet hem voor iemand fixen.
Opnieuw installeren enzulks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is er mee aan de hand dan?
Zijn best wel snelle dieren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:03 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kan just niet omgaan met een muis
Ja klopt, nu bedenken waar ik Word 2003 vandaan tover, vroeger hadden we wel een cd maar waar die beland is in 9 jaar tijd wenie.quote:
"kopen"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja klopt, nu bedenken waar ik Word 2003 vandaan tover, vroeger hadden we wel een cd maar waar die beland is in 9 jaar tijd wenie.
Downloaden en speuren voor een serialquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja klopt, nu bedenken waar ik Word 2003 vandaan tover, vroeger hadden we wel een cd maar waar die beland is in 9 jaar tijd wenie.
Was een legale ja.quote:
Image burnen dan maarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Downloaden en speuren voor een serial
e-penis detected, installing drivers.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
steek je piemel erin dat zal dat kutding leren
Penis.exequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
e-penis detected, installing drivers.
Windows heeft een bestand gevonden dat beschadigd is, wilt u het bestand proberen te herstellen?quote:
bazen filmquote:
quote:
waar??quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
SNSD en Kara samen is echt leuk. Gyuri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen een beetje nerveus voor morgenquote:
Wat is er morgen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja alleen een beetje nerveus voor morgen
en met jou?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
Haar linkerkant is photoshopped?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohh wie weet heb ik het weleens gezien danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ehm zo'n awardshow uit 2009 en Star Golden Bell
Geen idee, keek ik niet naar xdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haar linkerkant is photoshopped?
Ik ben Kara meer gaan waarderenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef Beach het volgende:
[..]
ohh wie weet heb ik het weleens gezien dan
Autotheorie examenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat is er morgen?
Goed!Het is hier 21 graden
Ik wist wel dat je ooit naar me zou gaan luisterenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben Kara meer gaan waarderen
XDXD #efelfeitjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
Bier opdrinken die nog over is van de meet xd.
Gyuriiii en Nicolequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je ooit naar me zou gaan luisteren
datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
Bier opdrinken die nog over is van de meet xd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |