SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
Ro-ald![]()
Waarom woonde je ook al weer met begeleiding? Je broer gemept toch oid? Of was dat een ander iemand?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik woon begeleid met 4 anderen. Ergo doordeweeks kookt iedereen een dag. En alleen ik en dat spinaziespaghetti ding kom niet uit het criminele circuit, dus hebben wat opvoeding gehad. Maar hij kan niet koken.
Jij woont toch in Eindhoven?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik woon begeleid met 4 anderen. Ergo doordeweeks kookt iedereen een dag. En alleen ik en dat spinaziespaghetti ding kom niet uit het criminele circuit, dus hebben wat opvoeding gehad. Maar hij kan niet koken.
Nee. Gewoon een woongroep omgeving Eindhoven. Ik kan gaan en staan waar ik wil. Grote Beek is voor echte kutpaupers.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij woont toch in Eindhoven?
Woon je op het terrein van de grote beek ofso met al dat tuig in je huis?
Woon je daar omdat je thuis niet kon blijven?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een woongroep omgeving Eindhoven. Ik kan gaan en staan waar ik wil. Grote Beek is voor echte kutpaupers.
Altijd ruzie thuis. En dit kon vanwege die diagnose. Op m'n 17de inderdaad m'n broer een blauw oog geslagen en toen mocht ik eindelijk weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom woonde je ook al weer met begeleiding? Je broer gemept toch oid? Of was dat een ander iemand?
Begeleid wonen kan ook gewoon een opstapje zijn naar zelfstandig leren wonen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Woon je daar omdat je thuis niet kon blijven?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe maar.. mijn boner is toch al weg nadat je stopte met je verhaal over jou en space in bed.
Ik wilde niet thuis blijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Woon je daar omdat je thuis niet kon blijven?
Laten we zeggen dat er met mijn herindicatie wat geluld is omdat ik hier anders niet kon blijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begeleid wonen kan ook gewoon een opstapje zijn naar zelfstandig leren wonen.
Alles dood. Opa's nooit gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb mijn opa's nooit echt gekend![]()
En ik heb nog 1 oma.
1 Opa kan ik mij niets meer van herinneren toen was ik baby.quote:
Brabantse opa en oma zeker? Die van mijn moeders kant zijn ook heel tof.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb nu wel onwijs toffe schoongrootouders![]()
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brabantse opa en oma zeker? Die van mijn moeders kant zijn ook heel tof.Ik neem hun accent alti een dag over als ik er geweest ben.
Niet echt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit. Geen idee of het echt is. Boeit me eerlijk gezegd ook niet heel erg
[ afbeelding ]
Dat is wel fijn voor je dat ze dat doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er met mijn herindicatie wat geluld is omdat ik hier anders niet kon blijven.
Inderdaadquote:
En het is nog best een aardige rapper als je haar shit hoort voordat ze bekend werd. Een van de weinige vrouwelijke rappers die ik wel vind klinken. Wat ze nu doet is gewoon geld maken en dan is het vaak niet echt bijzonder meer.quote:
Jouw opa en oma zijn ook tofquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn opa en oma
Andere oma nooit echt gekend want die is overleden toen ik heel jong was, andere opa nooit echt contact mee gehad en die is nu ook dood.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad
Die reet van haar lijkt wel nep in die lets go to the beach clip gadverdamme.
Zelfs als ik de laatste man op aarde was en zij de laatste vrouw zou ik overwegen om hem maar in een holle boom te duwen ofso..
Utrecht Jaarbeurs toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:55 schreef Taexon het volgende:
blijkbaar tot volgende week zaterdag geen werk... maar die zaterdag knallen op Thrillogy!
Ja klopt indd. Maar nu probeert ze te shockeren en een beetje Lady Gaga's weirdness over te nemen ofzo en dr muziek klinkt ook nergens naar dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
En het is nog best een aardige rapper als je haar shit hoort voordat ze bekend werd. Een van de weinige vrouwelijke rappers die ik wel vind klinken. Wat ze nu doet is gewoon geld maken en dan is het vaak niet echt bijzonder meer.
Yup!quote:
Goede line upquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:55 schreef Taexon het volgende:
blijkbaar tot volgende week zaterdag geen werk... maar die zaterdag knallen op Thrillogy!
Zou ik ook wel eens naar toe willen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup!vraag niet hoelaat weet alleen dat ik een dienst van 11 uur lang draai
kortom lekker geld verdienen!
Dat magquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind d'r nummers best leuk
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
En toch is ze populairquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja klopt indd. Maar nu probeert ze te shockeren en een beetje Lady Gaga's weirdness over te nemen ofzo en dr muziek klinkt ook nergens naar dus
Zeker hoop dat ik net als bij Festyland weer frontstage mag staan... dat is pas lekker werkenquote:
Klopt, maar dat moet als je niet zó goed bent om het puur op talent te winnen. En zeker als vrouwelijke rapper is dat niet te doen. Ik vind het best knap. En weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan niet zo snel rappen als zij doet. Wat dat betreft kan ze dus ook wel wat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja klopt indd. Maar nu probeert ze te shockeren en een beetje Lady Gaga's weirdness over te nemen ofzo en dr muziek klinkt ook nergens naar dus
Als ik elke dag 8 biertjes dronk zou ik haar muziek ook leuk vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toch is ze populair![]()
Zoals Joe Rogan zij: The dumb people are outfucking the smart people!
Oh je gaat werken op dat feest..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zeker hoop dat ik net als bij Festyland weer frontstage mag staan... dat is pas lekker werkenalleen nadeel is dat je niks door je portofoon hoort door de muziek
Ik wil nieuwe vans maar ik heb geen geldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef Flippiee het volgende:
Iemand hier die wel eens schoenen koopt bij pro sport? Ik heb een kortingscheque van 11 euro en ga hem zelf niet gebruiken. Ik vind het zonde om hem te laten liggen.
Yup, maar geloof me dat is ook gezelligquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh je gaat werken op dat feest..
Ik vind er eigenlijk niks knaps aan als je beseft dat haar label dat allemaal voor haar uitkiend, haar uiterlijk en stem digitaal bewerkt ed. Ja snel rappen kan ze, maar dat maakt niet dat ik het dan ook direct leuk vind.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat moet als je niet zó goed bent om het puur op talent te winnen. En zeker als vrouwelijke rapper is dat niet te doen. Ik vind het best knap. En weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan niet zo snel rappen als zij doet. Wat dat betreft kan ze dus ook wel wat.![]()
Snap dat gehaat nooit zo, het zelfde als met die Bieber.
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe vans maar ik heb geen geldMag ik even dibs op de kadobon tot ik mn geld voor komende maand gechecked heb?
![]()
Ik heb nog nooit pillenslikkers zien vechten op een hardstyle/hardcore feest geloof ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup, maar geloof me dat is ook gezellig!
Zolang er geen pillenslikkers zijn die ineens met elkaar op de vuist gaan...
Dat hoeft ook niet, luister er zelf ook niet graag naar. Alleen snap ik dat haten op een of andere beroemdheid in het algemeen niet, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk niks knaps aan als je beseft dat haar label dat allemaal voor haar uitkiend, haar uiterlijk en stem digitaal bewerkt ed. Ja snel rappen kan ze, maar dat maakt niet dat ik het dan ook direct leuk vind.
Volgens mij gaan pillenslikkers gemiddeld gezien juist minder op de vuist tegenover bierzuipers. Maar het zal toch wel een aantal keer gebeuren ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup, maar geloof me dat is ook gezellig!
Zolang er geen pillenslikkers zijn die ineens met elkaar op de vuist gaan...
nee dan is stufi binnen, maar ik bedenk me net dat ik komende maand ook 100 euro moet dokken voor yoga dus ik hoef m nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.De bon is alleen geldig tot en met 4 november. Ik weet niet of dat veel uitmaakt?
Heb nog nooit op een hardstyle/hardcore feest gestaan dus ik heb geen ideequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pillenslikkers zien vechten op een hardstyle/hardcore feest geloof ik.
Fuuu, ik wilde hem aanvragen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe vans maar ik heb geen geldMag ik even dibs op de kadobon tot ik mn geld voor komende maand gechecked heb?
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee dan is stufi binnen, maar ik bedenk me net dat ik komende maand ook 100 euro moet dokken voor yoga dus ik hoef m niet
100euro????????????? Per maand?????quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee dan is stufi binnen, maar ik bedenk me net dat ik komende maand ook 100 euro moet dokken voor yoga dus ik hoef m niet
Ik principe doe ik dat ook niet vaak. Net zoals dat ik niet echt fan ben van een beroemdheid en er 1 adoreer. Maar ik vind best dat ik mag uitspreken dat ik dr niet leuk vind, zowel dr imago als dr muziekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, luister er zelf ook niet graag naar. Alleen snap ik dat haten op een of andere beroemdheid in het algemeen niet, maar dat kan ook aan mij liggen.
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
100euro????????????? Per maand?????
En bij deze moet ik je inderdaad helemaal gelijk gevenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij gaan pillenslikkers gemiddeld gezien juist minder op de vuist tegenover bierzuipers. Maar het zal toch wel een aantal keer gebeuren ja.
Oke hardstyle/hardcore publiek zijn tof manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb nog nooit op een hardstyle/hardcore feest gestaan dus ik heb geen ideemaar bij veel van de grotere evenementen is dit wel het geval vandaar.
mag zeker hoor, is verder ook geen kritiek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik principe doe ik dat ook niet vaak. Net zoals dat ik niet echt fan ben van een beroemdheid en er 1 adoreer. Maar ik vind best dat ik mag uitspreken dat ik dr niet leuk vind, zowel dr imago als dr muziek
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
hardstyle/hardcore publiek zijn tof man
I knoww babehquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
mag zeker hoor, is verder ook geen kritiek.
Hoop hetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke hardstyle/hardcore publiek zijn tof man
Bieber is best getalenteerd hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat als ik wil haten.. Bieber is aids en Minaj is kanker..gewoon omdat hun kutkoppen en hun kuthouding me al niet aan staan daarnaast dat je schatrijk kan worden door zo niet getalenteerd te zijn zou verboden moeten worden.
Dit is toch puur genieten man!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat als ik wil haten.. Bieber is aids en Minaj is kanker..gewoon omdat hun kutkoppen en hun kuthouding me al niet aan staan daarnaast dat je schatrijk kan worden door zo niet getalenteerd te zijn zou verboden moeten worden.
Laat hem eerst eens een optreden doen waar hij niet playbacked..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bieber is best getalenteerd hoor.
quote:
Die had intro eerst als UIquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kwam op in mijn brein bij het lezen van je bericht..
Johnny Bravoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kwam op in mijn brein bij het lezen van je bericht..
Dat heet jaloezie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Jaloers op hun geld ja, op hun status en beroep nee. Is gewoon niks voor mij.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaloers op hun geld ja, op hun status en beroep nee. Is gewoon niks voor mij.
Maar het is zo nep, zoveel mannen die Minaj willen doen is alleen omdat ze beroemd is en daardoor een aura heeft, als je dat barbapapa hoofd met die skittle haren van haar in de club zag zou je er niet eens bij in de buurt willen komen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat hem eerst eens een optreden doen waar hij niet playbacked..
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"als je dat barbapapa hoofd met die skittle haren van haar "
Gitaarspelen kan hij heel goed toch/quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KhDTNIAptIg/youtube]
Random filmpje van youtube. Geen idee of het moeilijk is maar die gozer kan echt wel wat hoor, Usher tekent zo'n gozer niet zomaar.
Piano blijkbaar ook. Kijk ik snap best dat mensen 'boos' zijn omdat hij zoveel geld verdient en zij niet, maar dat kansloze gehaat en beweren dat hij niks kan is onzin. Een doorsnee mens zakt alleen al in elkaar van 1 week zoveel optredens als hij doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gitaarspelen kan hij heel goed toch/
Dan krijg jij hem.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fuuu, ik wilde hem aanvragen.Ga ook nog een setje vans halen binnekort.
[..]![]()
Ik overdrijf natuurlijk, maar bij het vak wat zij hebben is de stem het belangrijkst en vooral live optreden. Alles maar digitaal bij poetsen is gewoon kut, als je gaat playbacken ben je gewoon een bedrieger..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Piano blijkbaar ook. Kijk ik snap best dat mensen 'boos' zijn omdat hij zoveel geld verdient en zij niet, maar dat kansloze gehaat en beweren dat hij niks kan is onzin. Een doorsnee mens zakt alleen al in elkaar van 1 week zoveel optredens als hij doet.
maar goed, genoeg hierover anders lijkt het straks nog of ik fan ben van die artiesten.
Ik moet wel nieuwe schoenen. M'n ex wil me steeds Vans aansmeren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef Flippiee het volgende:
Iemand hier die wel eens schoenen koopt bij pro sport? Ik heb een kortingscheque van 11 euro en ga hem zelf niet gebruiken. Ik vind het zonde om hem te laten liggen.
Kan je wel emogiffen, maar je kan jezelf niet voor de gek houden. Ik denk dat je stiekem erg jaloers bent.quote:
Eens en eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaloers op hun geld ja, op hun status en beroep nee. Is gewoon niks voor mij.
Maar het is zo nep, zoveel mannen die Minaj willen doen is alleen omdat ze beroemd is en daardoor een aura heeft, als je dat barbapapa hoofd met die skittle haren van haar in de club zag zou je er niet eens bij in de buurt willen komen.
Uur wachten. Kwartier vullenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je hebt het dus overleeft!
En hoelang duurde het in totaal het wachten + het vullen?
Ik ben absoluut niet jaloers op dat jochiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan je wel emogiffen, maar je kan jezelf niet voor de gek houden. Ik denk dat je stiekem erg jaloers bent.
[..]
Eens en eens.
Mensen mogen mijn moeder een hoer noemen als je dit niet begrijpt want als je dit niet begrijpt dan is je moeder echt een hoerquote:
Hij is een entertainer, en dat kan hij blijkbaar heel goed gezien zijn verkopen en publiek elk optreden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk, maar bij het vak wat zij hebben is de stem het belangrijkst en vooral live optreden. Alles maar digitaal bij poetsen is gewoon kut, als je gaat playbacken ben je gewoon een bedrieger..
Het is entertainment dan geen muzikant. Dan had hij lekker pianist moeten worden.
uquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:15 schreef Dimens het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik wil mijn oude oude baas een mailtje sturen met de vraag om een getuigschrift. Ik kon goed met hem opschieten en het was meer dan alleen mijn baas of een goede collega. Maar zou ik hem in de mail met u of met jij aanspreken?
Dilemma's dilemma's.
Met u zit je altijd goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:15 schreef Dimens het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik wil mijn oude oude baas een mailtje sturen met de vraag om een getuigschrift. Ik kon goed met hem opschieten en het was meer dan alleen mijn baas of een goede collega. Maar zou ik hem in de mail met u of met jij aanspreken?
Dilemma's dilemma's.
dan nog uquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Dimens het volgende:
Op de werkvloer sprak ik hem trouwens altijd met je/jij/jou aan.
Ik beschouw zulke mensen als zanger/muzikant en dan ben je dus niet lekker bezig in mijn ogen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is een entertainer, en dat kan hij blijkbaar heel goed gezien zijn verkopen en publiek elk optreden.
Jij zou niet zoveel geld willen hebben, je zou geen Hollywood actrices willen daten, je zou zijn talenten niet willen hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet jaloers op dat jochie
Gewoon flippiee daten en je bent net zo gelukkig hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij zou niet zoveel geld willen hebben, je zou geen Hollywood actrices willen daten, je zou zijn talenten niet willen hebben?
Zou jij niet echt grappig willen zijn, zou jij niet echt serieus genomen willen worden, zou jij niet echt vriendelijke willen zijn, zou jij niet willen dat mensen je leuk vonden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij zou niet zoveel geld willen hebben, je zou geen Hollywood actrices willen daten, je zou zijn talenten niet willen hebben?
Flikker nou toch eens een eind op manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon flippiee daten en je bent net zo gelukkig hoor
Hij heeft genoeg vrouwelijke trekjes dus Flips zal hem wel diggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
boeiend vinden wat andere mensen over je denkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou jij niet echt grappig willen zijn, zou jij niet echt serieus genomen willen worden, zou jij niet echt vriendelijke willen zijn, zou jij niet willen dat mensen je leuk vonden?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flikker nou toch eens een eind op man
Daar ga je dus de fout in. Hun doelgroep vindt het blijkbaar leuk, dus doen ze iets goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik beschouw zulke mensen als zanger/muzikant en dan ben je dus niet lekker bezig in mijn ogen.
Ook jij moet je muil houden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg vrouwelijke trekjes dus Flips zal hem wel diggen
Flipsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stelletje kankerapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige positieve aan jou is je HIV.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme ben ik een keer positief over haar en is het weer niet goed
Aidsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het enige positieve aan jou is je HIV.
Straks heb ik gaygay ook achter me aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Speeeeesquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stelletje kankerapen.Dat zou ik nooit zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zucht en daarvoor moet Justin Bieber zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En ik was positief over iemand anders en niet over mijzelf dus je stelling klopt nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het enige positieve aan jou is je HIV.
Vrouwen he.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo kun je het bekijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar ga je dus de fout in. Hun doelgroep vindt het blijkbaar leuk, dus doen ze iets goed.
Deze dingen gaan voor mij op, als jij daar anders over denkt, prima.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou jij niet echt grappig willen zijn, zou jij niet echt serieus genomen willen worden, zou jij niet echt vriendelijke willen zijn, zou jij niet willen dat mensen je leuk vonden?
Meningen van je denkbeeldige vrienden tellen niet he, dat snap je toch wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Deze dingen gaan voor mij op, als jij daar anders over denkt, prima.
Niet perse, kies een willekeurige Hollywood acteur?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zucht en daarvoor moet Justin Bieber zijn?
Ik zou ook mij willen zijn als ik jou wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet perse, kies een willekeurige Hollywood acteur?
Mag ik vragen wat je probeert?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meningen van je denkbeeldige vrienden tellen niet he, dat snap je toch wel?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
Als ik mij niet was zou ik ook vrienden met mij willen zijn.
Ik zou ook mij willen zijn als ik jou wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou ook mij willen zijn als ik jou was
Ik doe hetzelfde als jij.. bijdehand, irritant en trollen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je probeert?
Hmm, dat weet ik niet of ik dat zou willen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
Als ik mij niet was zou ik ook vrienden met mij willen zijn.
Wtf boeit het nou wat ik van hem vind? En kanker nou toch godverdomme een keer op met dat gezeik over het vergelijken van Ronaldo en een wijf.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:22 schreef Amoeba het volgende:
Flips wat vind je van dit manwijf?
[ afbeelding ]
Net zo'n lekkertje als Cristiano?
Tja ik snap best dat je liever gay bentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zou ook mij willen zijn als ik jou was
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wtf boeit het nou wat ik van hem vind? En kanker nou toch godverdomme een keer op met dat gezeik over het vergelijken van Ronaldo en een wijf.
[..]
Wtf boeit het nou wat ik van hem vind? En kanker nou toch godverdomme een keer op met dat gezeik over het vergelijken van Ronaldo en een wijf.
[..]
Goede eigenschap, mening en waarom denk je dat ik troll?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde als jij.. bijdehand, irritant en trollen.
[..]
Dat denk ik niet, dat weet ik. Je bent een stoker, je probeert mensen te irriteren net zolang tot ze boos worden en dan lach jij achter je computertje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Goede eigenschap, mening en waarom denk je dat ik troll?
Kan je dit bewijzen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat weet ik. Je bent een stoker, je probeert mensen te irriteren net zolang tot ze boos worden en dan lach jij achter je computertje.
Nee want je geeft het niet toe en ik kan niet in je hoofd kijken maar je gedrag wijst uit op hetzelfde.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haar in der kont laten neuken net als hem.
gastquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haar in der kont laten neuken net als hem.
Sorry ik moest je even gebruikenquote:
Nu lach je er om maar straks mag je het echt doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sorry ik moest je even gebruiken
Tekort aan leestekens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee want je geeft het niet toe en ik kan niet in je hoofd kijken maar je gedrag wijst uit op hetzelfde.
Nu bijvoorbeeld doe je dus bijdehand.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu lach je er om maar straks mag je het echt doen
Zolang het mag is het geen probleem, dan kan ik het altijd weigerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu lach je er om maar straks mag je het echt doen
Ben jij niet net terug van een ban?quote:
weigeren? je bent toch geen hommoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zolang het mag is het geen probleem, dan kan ik het altijd weigeren
Sorryquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sorry ik moest je even gebruiken
Daar hou je niet van wil je zeggen?
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij niet net terug van een ban?
Gedraag je dan ook gewoonquote:
Kontseks weigeren = geen homo zijn..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
weigeren? je bent toch geen hommo
Ligt eraan of je Stefan Postma heet of nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kontseks weigeren = geen homo zijn..
Ja, bij vrouwen. Overigens is alleen de ontvanger homo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kontseks weigeren = geen homo zijn..
Mwah vind ik wel meevallen, kap gewoon met dat irritante gedragquote:
Dus jij wil gewoon mannen in de kont neuken als hetero zijnde? okequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, bij vrouwen. Overigens is alleen de ontvanger homo.
Ik neem der gewoon mee naar het parkje en dan doe ik een Fons Spoortje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je Stefan Postma heet of niet
Psv'ers Spooren nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem der gewoon mee naar het parkje en dan doe ik een Fons Spoortje.
Jij hebt te veel mensenkennis, daar kan ik niet tegen op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tekort aan weerwoorden dus skipped maar naar iets anders schijtlolligs.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus jij wil gewoon mannen in de kont neuken als hetero zijnde? oke
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Overigens is alleen de ontvanger homo.
Ik denkkkk van welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
uft ga jij volgende week donderdagavond naar intro? Dan kan ik wel overdag naar jou komen?
Waarom zeg je dan niet nee?quote:
Projecteer je eigen fantasieën eens niet op mij, ik zeg of impliceer dat nergens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus jij wil gewoon mannen in de kont neuken als hetero zijnde? oke
Waarom nou zo serieus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan niet nee?
En als jij dat lekker vind moet jij wetenis niet alsof ik je dan raar aan ga kijken..
Ja thanks voor de MIquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Anale seks
Ook al zou het misschien lekker zijn (geen idee, wil het ook niet weten) , straks is heul die piem0l bruin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In feite stel je dat iemand die een andere man in de kont neukt geen homo is. Dat doe je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Projecteer je eigen fantasieën eens niet op mij, ik zeg of impliceer dat nergens.
Ja het schoonlikken lijkt me dan ook het meeste wat me tegen zou staan als ik een vrouw was.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Anale seks
Ook al zou het misschien lekker zijn (geen idee, wil het ook niet weten) , straks is heul die piem0l bruin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon schoon likken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Anale seks
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo.........quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom nou zo serieus.
Nooit gedaan geen idee of het lekker is, het lijkt mij niet lekker. En het is een nee.
Sorry ik had graag je favo homovriendje willen zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
flippiee is wel een meisje
Aanzetten tot pesten, erg slimquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
haha wietparkiet is een meisjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar niet inderdaad... mensen gaan zo etenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde eigenlijk een piemel met stront er aan postte maar ik wil geen ban
Misschien had je dan niet in de friendzone gezeten..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik had graag je favo homovriendje willen zijn
Ik heb al een favo homovriendjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik had graag je favo homovriendje willen zijn
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde eigenlijk een piemel met stront er aan postte maar ik wil geen ban
Daarom juistquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe maar niet inderdaad... mensen gaan zo eten
Voor eeuwig vereeuwigd in mijn quote. fylquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik zou die search query ook snel uit mijn geschiedenis deleten
Ik vind wel fijn om in die friendzone van Steven te zitten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien had je dan niet in de friendzone gezeten..
Gelukkig maar dat ik geen homo/man ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al een favo homovriendje
Al mattie sinds kleuterschool en niemand kan in zijn plaats komen, zelfs jij niet sorry flipsels
Ach ik word al jaren gepest met een soort gelijk incident dat in een verkeerde context geplaatst werd..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Voor eeuwig vereeuwigd in mijn quote. fyl
Ik heb ooit een andere man in de kont gepakt. Maar volgens Typisch ben ik geen homo hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach ik word al jaren gepest met een soort gelijk incident dat in een verkeerde context geplaatst werd..
sowieso op beidequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind wel fijn om in die friendzone van Steven te zitten.
[..]
Gelukkig maar dat ik geen homo/man ben.
Have funquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
Maar goed, voor mij begint ADE over een kwartier. Houdoe party poopers en een fijn weekend alvast![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
Maar goed, voor mij begint ADE over een kwartier. Houdoe party poopers en een fijn weekend alvast![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
have fun flipquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb 1 t/m revelations binnen maar nog geen zin om er aan te beginnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
Even de PS aanslingeren, AC 1+2 zijn binnen
Dat heb ik ook altijd.. wel zin maar niet om te stoppen met FOK!ken, dan tegen half 12 denk ik nou ff uurtje doen.. maar dan blijf ik FOK!ken tot half 4 en dan baal ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb 1 t/m revelations binnen maar nog geen zin om er aan te beginnen.
Veel plezierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
Moet je verplicht samen eten? Anders kook je toch gewoon voor of na hun iets voor jezelf?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goor. Zoals ik reeds vertelde.
Pepernoten nu
Ga vanavond all-you-can-eat sushi eten met een paar vriendenquote:
Wortels, aardappels en wat vlees en nog watquote:
Wortels uit de bonusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wortels, aardappels en wat vlees en nog wat
En wat ga jij eten?
Ja man. Groepsgevoel en shit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je verplicht samen eten? Anders kook je toch gewoon voor of na hun iets voor jezelf?
Waarom zeg je nou naief? Dat was niet wat in mij op zou komen..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja man. Groepsgevoel en shit.Opflikkeren, ik heb niemand hier nodig behalve mezelf. En ja, zo 'naïef' ben ik serieus.
Oma's die erwtensoep makenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
erwtensoep van oma die ze langs kwam brengen
op erwtensoep kan ik dan wel jaloers wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
erwtensoep van oma die ze langs kwam brengen
Okiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okee laat nog maar weten dan
Omdat andere daar anders over denken, en ik blijkbaar niet intelligent genoeg ben om mijn eigen positie naar waarde in te schatten. Ik was hier al weg wanneer ik het betaalbaar vond om een appartement te huren en m'n eigen shit te regelen, maar nee, daar heb ik de financiële middelen niet voor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou naief? Dat was niet wat in mij op zou komen..
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:56 schreef Dientje12 het volgende:
gatverdamme wat een vies onderwerp..
Soep
quote:
wat danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Achterlijke kut asociale mensen in de trein
Laat ze deze post zienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
stamp ze kapot uftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
gewoon er heen gaan met een instelling van "als ik het nu niet haal dan komt het volgende keer wel" anders ga je jezelf te druk lopen maken!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Theorie examen voor auto morgen. Ik ben nu al zenuwachtig![]()
Jij gaat hard man, gewoon je ding doen, zenuwachtigheid is niets anders dan nerveusheid..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Lekker duwen nog voordat alle mensen eruit zijn, wat natuurlijk heel logisch is, want zolang al die mensen er nog in zitten is er vast genoeg plek voor jouquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij gaat hard man, gewoon je ding doen, zenuwachtigheid is niets anders dan nerveusheid..
Ik had 1x dat zo'n snol zag dat ik naast haar wilde gaan zitten maar haar tas stond daar. Bleef ze me dom aankijken tot ik vroeg of ik daar kon zitten en toen ging ze met moeite die tas weghalen. Gek wijfquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekker duwen nog voordat alle mensen eruit zijn, wat natuurlijk heel logisch is, want zolang al die mensen er nog in zitten is er vast genoeg plek voor jou
Lekker bejaarden aan de kant duwen met je tas.
Hoeren.
Hmm goede tipquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
gewoon er heen gaan met een instelling van "als ik het nu niet haal dan komt het volgende keer wel" anders ga je jezelf te druk lopen maken!
Ik hoop het, thanks!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Succes Elbeetje! Komt vast goed.
Ja van die mensenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had 1x dat zo'n snol zag dat ik naast haar wilde gaan zitten maar haar tas stond daar. Bleef ze me dom aankijken tot ik vroeg of ik daar kon zitten en toen ging ze met moeite die tas weghalen. Gek wijf
Laten ze zo'n mooie dame als jou niet voor dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekker duwen nog voordat alle mensen eruit zijn, wat natuurlijk heel logisch is, want zolang al die mensen er nog in zitten is er vast genoeg plek voor jou
Lekker bejaarden aan de kant duwen met je tas.
Hoeren.
Dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was nooit zenuwachtig met dat soort dingen moeilijk uit te leggen
Dientje, mallerdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Laten ze zo'n mooie dame als jou niet voor dan?
Ja met dat soort dingen wel, maar mijn instelling is met alles ook 0,0 dat zal het zijn xDquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Niet voor examen oid. Ben eigenlijk nooit zenuwachtig.Alleen voor het eerst naar schoonfamilie ben ik zenuwachtig.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Hmm oke. Ik ben wel eens bij een oude vriend geweest die ook begeleid woonde dat lijkt me echt niks.. tenzij je geluk hebt en toffe huisgenoten krijgt. Die hoefde maar 1 of 2x in de week samen te eten maar daar hield hij zich nooit aan deed altijd zijn eigen ding.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Omdat andere daar anders over denken, en ik blijkbaar niet intelligent genoeg ben om mijn eigen positie naar waarde in te schatten. Ik was hier al weg wanneer ik het betaalbaar vond om een appartement te huren en m'n eigen shit te regelen, maar nee, daar heb ik de financiële middelen niet voor.
Dat is de enige reden waarom ik hier zit, omdat ik het zelf niet kan betalen om een appartement te huren en daarnaast nog een fulltime opleiding te doen.
Ik ben hier de enige van zowel begeleiding als cliënten die een academische studie wil doen. De rest is allemaal hbo, zo'n psychologie pseudo kutstudie die me geen hol interesseert. SPH moet je dan hebben. Cliënten trouwens mbo of lager.
Er is maar een baas hier, en dat is een ex-kolonel van de Luchtmacht.
Ik heb het geluk dat ik alles zonder veel stress kan halen tot nu toe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja met dat soort dingen wel, maar mijn instelling is met alles ook 0,0 dat zal het zijn xD
quote:
Zoals het hoort..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik alles zonder veel stress kan halen tot nu toe.Pas sinds het hbo moet ik afentoe wat gas geven, voor de rest is alles goed te doen zonder stress of drukte makerij voor mij.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Slaap komt eerst daarna wakker worden, en de rest komt morgen wel...
-Stoner
1 meterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe ver mag een lading maximaal uitsteken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |