SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
Ro-ald![]()
Waarom woonde je ook al weer met begeleiding? Je broer gemept toch oid? Of was dat een ander iemand?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik woon begeleid met 4 anderen. Ergo doordeweeks kookt iedereen een dag. En alleen ik en dat spinaziespaghetti ding kom niet uit het criminele circuit, dus hebben wat opvoeding gehad. Maar hij kan niet koken.
Jij woont toch in Eindhoven?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik woon begeleid met 4 anderen. Ergo doordeweeks kookt iedereen een dag. En alleen ik en dat spinaziespaghetti ding kom niet uit het criminele circuit, dus hebben wat opvoeding gehad. Maar hij kan niet koken.
Nee. Gewoon een woongroep omgeving Eindhoven. Ik kan gaan en staan waar ik wil. Grote Beek is voor echte kutpaupers.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij woont toch in Eindhoven?
Woon je op het terrein van de grote beek ofso met al dat tuig in je huis?
Woon je daar omdat je thuis niet kon blijven?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een woongroep omgeving Eindhoven. Ik kan gaan en staan waar ik wil. Grote Beek is voor echte kutpaupers.
Altijd ruzie thuis. En dit kon vanwege die diagnose. Op m'n 17de inderdaad m'n broer een blauw oog geslagen en toen mocht ik eindelijk weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom woonde je ook al weer met begeleiding? Je broer gemept toch oid? Of was dat een ander iemand?
Begeleid wonen kan ook gewoon een opstapje zijn naar zelfstandig leren wonen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Woon je daar omdat je thuis niet kon blijven?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe maar.. mijn boner is toch al weg nadat je stopte met je verhaal over jou en space in bed.
Ik wilde niet thuis blijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Woon je daar omdat je thuis niet kon blijven?
Laten we zeggen dat er met mijn herindicatie wat geluld is omdat ik hier anders niet kon blijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begeleid wonen kan ook gewoon een opstapje zijn naar zelfstandig leren wonen.
Alles dood. Opa's nooit gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb mijn opa's nooit echt gekend![]()
En ik heb nog 1 oma.
1 Opa kan ik mij niets meer van herinneren toen was ik baby.quote:
Brabantse opa en oma zeker? Die van mijn moeders kant zijn ook heel tof.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb nu wel onwijs toffe schoongrootouders![]()
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brabantse opa en oma zeker? Die van mijn moeders kant zijn ook heel tof.Ik neem hun accent alti een dag over als ik er geweest ben.
Niet echt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit. Geen idee of het echt is. Boeit me eerlijk gezegd ook niet heel erg
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |