Voor dingen als teamplay moet je gewoon een outfit joinen.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik heb het wel weer gehad, wat een kk spel. Het zit vol met winning team joiners, iedereen gaat bij die paarse faggots spelen met hun gore laserpistooltjes en je kan in principe geen flikker met zon vliegtuig als je geen geld in je acc hebt gestopt voor dikke gear. En teamplay zit er ook echt niet in.
wie was jij ook alweer in de 208th?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:01 schreef BurnaBoy het volgende:
Die hotfix die alle mbt's onschadelijk maakte behalve magriders was ook wel mooi.
Sony <3
Poosje niet meer ingelogd, speel planetside niet echt meer.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wie was jij ook alweer in de 208th?
ben eruit gestapt; deels omdat ik het niet eens was met het beleid maar ook omdat ik het leuker vind om te spelen in een grotere outfit zoals de 666th devildogs. (3k spelers oid?)quote:Op maandag 25 maart 2013 18:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Poosje niet meer ingelogd, speel planetside niet echt meer.
Kweet niet hoe het daar nu verder gaat het is echt al wel 2 maanden geleden.
quote:
Kost te veel geheugen en alles.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Curlbrah het volgende:
We hadden trouwens een dikke pantser unit daar staan die ze niet wilden filmen, ik wist niet dat het filmpje voor een PS4 versie was.. misschien komen er geen tanks in?
Het lijkt mij juist sterk als hij niet hetzelfde gaat worden als de PC versie. Het gaat er natuurlijk niet zo goed uitzien als op zijn hoogste settings, maar het lijkt mij sterk dat ze er complete features uit gaan slopen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Curlbrah het volgende:
Geen idee, zal wel niet gezien de PC versie al uit is. Het lijkt mij overigens sterk dat de PS4 versie gelijk zal worden aan die van de PC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |