Van mij mogen ze het doen als ze het maar niet in de main game stoppen. Ik hoef geen bots in een PVP game. Esports instanced maken is al helemaal een domme keuze als ze dat gaan doen want wat Planetside 2 zo uniek maakt is juist omdat het niét instanced is. Ik vind het dus ook vreemd dat je zegt dan alles op 1 map gebeurt, en dan wil je dus dat instanced gaan maken?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat gaat dus wel gebeuren he, het leuke van Planetside is nu eenmaal dat alles op 1 map gebeurt. Dat maakt het zo mooi.
En wat esports betreft, dat zullen ze wel op een geinstanced stuk moeten doen want anders is het zo dat ik even met de outfit een bezoekje kom brengen met rocketpods ofzo ^^.
En anders doet de enclave het wel voor ons.
Mijn pc heeft in grote battles ook af en toe zin in een diashow en een paar seconde later gaat het weer prima... Heb mijn videoinstellingen al flink verlaagd, maar blijf hetzelfde probleem houden.quote:Op maandag 10 december 2012 11:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wat een bazenspel, echter kan mijn Commodore de grote battles rondom een biostation niet aan
Ik join je outfit wel, ik voeg je vanavond effe toe.quote:Op maandag 10 december 2012 14:05 schreef Stasz het volgende:
Hallo.
Ik ben sinds kort een Outfit gestart (Nexus Six) en ben op zoek naar gezellige mensen die geinteresseerd zijn om mee te spelen met ons.
Outfit : Nexus Six
Server : Miller
Faction : Vanu
Geen LVL requirement
De gemiddelde leeftijd ligt rond de 22 jaar , maar vrees niet.
We reageren net zo kinderachtig enthousiast als een 14 jarige bij sommige situaties.
Daarom is iedereen die Planetside 2 leuk vind om te spelen , zeer welkom.
Oh ja , we opereren graag vanuit de lucht!
We hebben nu nog maar een handjevol members , en willen graag uitbreiden.
Als je geinteresseerd bent voeg me dan toe in je Friends list (Stasz) , dan praten we wel verder
Groetjes ,
Stasz
Zet er dat wel bij dat het de 208th is op Woodman. terwijl we defense of liberty hill doenquote:
Oh, umm het plaatje is van 208th van woodman enzulksquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zet er dat wel bij dat het de 208th is op Woodman. terwijl we defense of liberty hill doen
Tis leuk dat je zooi van ons forum crosspost maar beetje reclame mag er ook wel bij
NCquote:Op woensdag 12 december 2012 09:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wie spelen er allemaal NC? Ik vind die paarse flikkers maar niks met hun laserpistooltjes en faggot pakjes
NCquote:Op woensdag 12 december 2012 09:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wie spelen er allemaal NC? Ik vind die paarse flikkers maar niks met hun laserpistooltjes en faggot pakjes
quote:
quote:
Allemaal zelfde server?quote:
Ik speel op Miller.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal zelfde server?
Hier ook op Millerquote:Op woensdag 12 december 2012 14:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal zelfde server?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |