Gebruik ook heel vaak alleen maar mijn Reaver, en een stuk minder infantry dan eerst. Door de lage FPS kan ik vaak geen kut raken als infantry, dus dan ga ik maar een beetje in mijn reaver lopen kloten :d Of soms als engineer of medic mensen healen enzo. Ik cert nu ook vooral in mijn reaver. Ik heb er nu een radar erop zitten wat wel handig is als je aan het dogfighten bent omdat je zo op je map kan zien waar een vijandig vliegtuig is. Maar ik heb wel steeds meer last van A2A en G2A raketten dus ik denk dat ik voortaan maar flares ga gebruiken

[edit]
Meh, sever down

Trouwens, over een tijdje gaan ze er voor zorgen dat alle aankopen die je op een character hebt gedaan met smedleybucks, ook over gaan op de andere characters die je hebt op een andere server.
Ook erg mooi om te zien dat erg veel mensen de game aan het spelen zijn

De game staat ook vaak in de Steam top 10 qua spelers, en dan zijn de spelers die de launchpad apart hebben gedownload niet eens meegerekend (en dat zijn er ook een hoop)
En ze zijn ook van plan om dit gevaarte in de game te stoppen

:
http://fc07.deviantart.ne(...)f8e3623f-d5mojvr.jpgquote:
Smedley told us via email that the behemoth remains firmly in the concept stage at this point, so its unclear if it flies or floats in Auraxis skies or waters (or both!). But this isnt the first time additional vehicles and naval combat appeared on SOEs drawing board. A blog entry by Smedley detailed several ideas under consideration for expanding PlanetSide 2s content such as seamlessly linking the three continents by sea, adding water-based combat, and even throwing in a fourth, AI-controlled alien faction.
Ook hebben ze een 3 jaar plan aangekondigd:
quote:
Player Owned bases we plan on releasing continents that are empty or partially empty where players can build their own bases. These are open world bases so others will be able to attack them. Were also planning on having these continents heavily resource based with new resource types that will be very rare..and lots of cool new stuff that can be built out of these new resources.
Harvestable resources imagine SC II style resource harvesting with physical vehicles doing the mining or the harvesting.
Water between continents seamlessly this is really hard tech, but our goal is to make the whole planet seamless and allow water based vehicles.
Lots more vehicles and weapons just what it sounds like. Many of these will take very rare resources to make.
NPC enemies I dont want to call this PVE. Thats not exactly what we have in mind. More like a global invasion that goes after everybody. This isnt a bunch of quest givers saying go kill 10 rats this is bad ass aliens that want to gut you.
NPC armies imagine as the commander of a base sending an NPC army towards another base MOBA style except its in the middle of the Planetside 2. This isnt another game mode. Its all part of the same game.
Esports support we plan on doing this pretty soon after launch. We plan on making this a big big thing and putting a lot of our resources behind it.
Weather
Mac version (soon after launch).
Klinkt niet echt heel slecht. NPC faction is veel kritiek op maar mij lijkt dat wel tof, mits ze het wel op een aparte map doen en niet op de maps die er nu zijn. Het MOBA gedeelte lijkt mij dus echt helemaal niks voor een game als PS2 en ik hoop ook dat ze dat er niet in gaan stoppen. En esports hoort imo niet echt thuis in PlanetSide 2 dus ik hoop dat ze dat ook niet gaan doen.
Ook nog een tip voor de mensen die het nog niet weten, als je een beetje wilt oefenen met het onder controle houden van vliegtuigen kan je dat gemakkelijk in de warpgate doen. Omdat je daar geen schade kan oplopen kan je zoveel crashen als je wilt

Maar persoonlijk hoop ik dat ze er nog een VR range in gaan stoppen zoals in Planetside 1. Gewoon een map waar je op targets kan schieten en een beetje voertuigen kan uittesten met bepaalde certs etc.
[ Bericht 30% gewijzigd door bjorntju op 01-12-2012 19:40:39 ]