granaten, medpacs etc.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:57 schreef JediSimons het volgende:
Die Infantry Resources, waar kan ik die aan uitgeven?
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef LelijKnap het volgende:
Kutservers zijn het... totaal niet opgewassen tegen deze hoeveelheid
en dan die que's van 15-20min... :/
deinstalling as we speak
Vaak zat. BF3 ed werkte prima. Deze gratis zooi niet... ze hadden beter een limiet aan accounts kunnen instellen oidquote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef leeell het volgende:
dag na release
heb je ooit een mmo-launch meegemaakt ?
BF3 is geen MMO, als je niet waar je over praat, hou dan gewoon je mond.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vaak zat. BF3 ed werkte prima. Deze gratis zooi niet... ze hadden beter een limiet aan accounts kunnen instellen oid
vraag je geld teru-.. oh wachtquote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vaak zat. BF3 ed werkte prima. Deze gratis zooi niet... ze hadden beter een limiet aan accounts kunnen instellen oid
BF3 een MMOquote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je commerciele bagger gamesquote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
lol, ik speel voornamelijk Crossfirequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je commerciele bagger games
PS2 werkt prima in de beta en nu werkt het ook gewoon perfect, ge moet niet zo gaan janken.
Probeer je guns te upgraden, die zijn relatief goedkoop en werken goed.quote:Op zondag 25 november 2012 19:37 schreef HansvanOchten het volgende:
De game zelf zit best goed in elkaar, jammer van de soms wel irritante bugs.
Op de server waar ik speel mis ik toch wel de grootschalige battles. In de meeste gevallen is het lege basissen veroveren en in de andere gevallen is het spawncampen totdat de basis verovert is.
Daarnaast is het verkrijgen van CERT point echt te traag. Als ik zie dat ik tussen de 30-40 points max per uur haal en een simpele gun 1000 punten kost moet je dus ~30 uur spelen voor 1 upgrade.
Als je op een US east server speelt zal het waarschijnlijk wel mee vallen met de hoeveelheid lag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:15 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Waarom zijn de EU servers zo leegop de Amerikaanse wil ik liever niet spelen want dan heb je toch lagg enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |