jij snapt hetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef _GdR_ het volgende:
- offtopic: een bmw met 4 cylinders is geen bmw en verdiend dus geen extra stoere uitlaat -
Hm oke.. dan zal het wel aan het feit liggen dat er een andere motor inligt en een ander onderstel waardoor de loop van de uitlaat anders zal liggen, weet het anders ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef Drifter__ het volgende:
De 318is heeft een andere motor(meer vermogen), sport onderstel en een iets sportiever uiterlijk. En alleen geleverd als sedan en coupe.
Check de PI, nerd..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef FastFlyingJackson het volgende:
En hou die onzin voor je met je 6 pitter.. ik heb verder niks tegen je maar ik vraag waarom dat uitlaat onderdeel niet op mijn iS zou passen als het wel op een normale 318 zou passen.. Lig jij er serieus wakker van of iemand een 4 of 6 pitter hebt? Want volgens mij heb een topic gelezen waarin stond dat jij uno's en weet ik allemaal niet voor auto's hebt met aangepaste uitlaat systemen dus ik weet niet wat je nou loopt te bashen
Dat is een ander verhaal. Een lang verhaal met een reden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef lst128 het volgende:
Dus een M3 E30 is geen echte BMW volgens de 'kenners' ?
Oei,een kenner!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Een lang verhaal met een reden.
Waarom the fuck zou BMW zomaar terwijl ze een grote 6 pitter hebben (325e 2.7 bijv), een 4 cilinder M3 maken? Dat was om op te nemen tegen de 190e Cosworth, etc.. Voor de racerij waar ze gelimiteerd waren tot 4cilinders met een max van 2.3L
Dus tja..
NIET HATEN OP MIJN AUTHOO!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef lst128 het volgende:
Dus een M3 E30 is geen echte BMW volgens de 'kenners' ?
Alhoewel het heel offttopic is..PICS!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:13 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
NIET HATEN OP MIJN AUTHOO!!
Carbagerun 2012, wie doet er mee? #2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:17 schreef Charged het volgende:
[..]
Alhoewel het heel offttopic is..PICS!!
Oef ik schrok al... als je met een E30 M3 aan de carbagerun mee gaat doen dan solliciteer je volgens mij naar de hoogste boom in Münchenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:33 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Carbagerun 2012, wie doet er mee? #2
ik zei etc..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:19 schreef Charged het volgende:
[..]
Oei,een kenner!
(alleen vergeet je de Sierra Cosworth,hehe)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |