Kijk dan ook even wat de Ramos W30HD gaat doen als je toch nog even wacht.quote:
ik weet het alquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Kijk dan ook even wat de Ramos W30HD gaat doen als je toch nog even wacht.
http://tabletrepublic.com(...)mpressions-3027.html
Jij hebt ook overal een antwoord op: chapeau!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:29 schreef shiznuts het volgende:
Nope, ik had/heb de Hyundai A7HD.
Daarvan is het zwaktepuntje de relatief zwakke Wifi-ontvangst, waardoor 'ie voor public hotspots zoals ergens in de stad of in een hotel niet erg geschikt is.
De Hold X is weer een ander formaat/tablet. Moet je ff op Slatedroid inlezen, is geloof ik ook niet zonder flaws.
Bron.quote:Today i got the release dates for both models in China.
Ramos W30 Nov.12th
Ramos W30HD Nov.25th
Pricing is still not set.
Een paar posts boven je vraagt iemand precies hetzelfde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Swennus het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om een tablet te kopen. Ik zoek een tablet die ik vooral zal gebruiken om te internetten en zo af en toe in het vliegtuig een filmp te kijken. Zo af en toe wil ik er ook een spel op kunnen spelen.
Nu heb ik zelf al wel gekeken en kwam eigenlijk op de galaxy tab 2 uit, maar daar is lang niet iedereen positief over.
Budget ligt rond de ¤300. Wat zouden jullie hiervoor doen?
Excuses had dit zo even niet gezien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een paar posts boven je vraagt iemand precies hetzelfde.
Lees de antwoorden daarop eens?
Eerst maar eens 29 september afwachten dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Swennus het volgende:
Die kans is natuurlijk aanwezig ja. Nu is het voor mij de overweging of ik nog zo lang wil wachten. Galaxy Tab 2 is nu ¤300, maar is zonde als die over een korte tijd ver achterhaald is... Maar wil ook graag een tablet mee voor op de vakantie over 3 weken...
Laat ik dat eerst maar eens doen jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Eerst maar eens 29 september afwachten dus
Pfff... da's wel heel lang wachten dan. Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Eerst maar eens 29 september afwachten dus
Ik bedoel natuurlijk oktoberquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Pfff... da's wel heel lang wachten dan. Waarom zou je dat doen?
igg niet via PandaWill, doe het dan via www.buyincoins.com met coupon: XMASTOCK en anders via banggood.comquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef Peunage het volgende:
Ok, ainol novo 7 crystal bestelling ga ik annuleren denk ik. De volgende 'batch' komt pas over een week of meer. En ik wacht al best lang. Pandawill houdt me ook totaal niet op de hoogte, ik moet eerst een uur in de chat zitten voordat ik weet wat mijn orderstatus is
Ik zat te denken aan deze tablet als alternatief(kost net zo veel/weinig;
http://www.pandawill.com/(...)8g-black-p68416.html
Doen?
Ga ik doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef shiznuts het volgende:
BIC is een van de rapste.Uitstekende service.
Volgens mij hebben alle Fires last van een musqito-sound (als je heel heel dichtbij luistert en je geen omgevingsgeluid hebt) en af en toe wat 'pops' van de speaker waar een stroom op komt te staan als 'ie 'wakker' wordt gemaakt.
De Aurora II/Crystal is een safer bet. Of je moet ff researchen of de Fire-batches al verbeterd zijn.
idd zoals shiz zegtquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:01 schreef Quir het volgende:
Hallo
Ik zat er over te denken om de Ainol Fire te bestellen via BuyinCoins. Hoe lang duurt 't voor ze daar bezorgen, en zijn er nog dingen die ik moet weten?
Ik wacht welquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
idd zoals shiz zegt
Vergeet de coupon XMASTOCK niet bij BIC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |