Hmmm, 32gb versie voor 160 euro (Bij BIC, met coupon XMASTOCK) is niet duur. Maar eens even goed over nadenken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je kan het upgraden naar 4.1 en dit
link?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm, 32gb versie voor 160 euro (Bij BIC, met coupon XMASTOCK) is niet duur. Maar eens even goed over nadenken.
http://www1.buyincoins.co(...)m-product-18634.htmlquote:
$255.15(option 4 dus,incl. DHL verzendkosten)quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www1.buyincoins.co(...)m-product-18634.html
En dan met die coupon gaat er 11 dollar af.
Voor hoeveel had jij hem dan? 16gb of 32gb versie?
Bron: hier.quote:The things i didn't like very much is the cover at the back with is hiding the USB port, microSD slot and a slot for SIM, also the device does not have HDMI out which is not a biggie but its standard on most tablets today.
Het is nog vroegquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, dit is toch wel erg jammer:
[..]
Bron: hier.
Maar hij zegt ook:quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Benchmarksquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar hij zegt ook:
For lack of a better word, the device with its HD screen looked gorgeous, its thin, light and with the metal back it feels great when holding it. You would expect that the HD screen would make the device slower, but this thing was flying, the UI was buttery smooth and every app launched super fast.
Benieuwd naar meer reviews/foto's/video's !
Ik heb een iPad 3 en een van de grootste bezwaren was dat het een zwaar pleurisding is,net iets te groot en te zwaar om in een hand te hebben dus was je de hele tijd op zoek naar standjes om dat ding ergens op schoot kwijt te kunnen. Zoiets heb ik al en heet een laptopquote:
Eerlijk gezegd kan ik prima zonder HDMI vooral als ik kijk hoe het in de praktijk werkt en hoe vaak ik het gebruikt heb.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
I know. Maar hoe groot is de kans dat zoiets nog veranderd? Lijkt me vrij klein.quote:
Dat dan weer wel idd, dat is wel weer mooi.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar hij zegt ook:
For lack of a better word, the device with its HD screen looked gorgeous, its thin, light and with the metal back it feels great when holding it. You would expect that the HD screen would make the device slower, but this thing was flying, the UI was buttery smooth and every app launched super fast.
Benieuwd naar meer reviews/foto's/video's !
'In de praktijk werkt'; verder toch niets meer dan kabel erin en klaar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik prima zonder HDMI vooral als ik kijk hoe het in de praktijk werkt en hoe vaak ik het gebruikt heb.
Tja, als ik voor hetzelfde geld (nou ja; de W30 dan, de W30HD zal aanmerkelijk duurder worden) een tablet kan krijgen met een retesnelle Samsung Exynos 4412 kan krijgen i.p.v. een RK3066, 2GB werkgeheugen en misschien (in het geval van de W30HD) een 1920x1200 scherm, dan heb ik dat toch liever.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Keuze zat toch? In het 10,1 inch segment:
Cube U30GT
PiPo M3
En dan binnenkort ook nog eens de Ramos W30 en Ramos W30HD waar ik stiekem wel benieuwd naar ben geworden, aangezien serie's kijken dan prachtig moet zijn op zo'n ding.
Keuze zat toch? In het 10,1 inch segment:quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
I know. Maar hoe groot is de kans dat zoiets nog veranderd? Lijkt me vrij klein.
[..]
Dat dan weer wel idd, dat is wel weer mooi.
[..]
'In de praktijk werkt'; verder toch niets meer dan kabel erin en klaar?
Lijkt mij wel handig om bijv. op een tv snel foto's e.d. te laten zien; XBMC erop zetten en op tv gebruiken e.d.
Hopelijk worden de Ramos W30 en W30HD succesverhalen; had wel graag voor 't einde van het jaar een tablet maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren
Om hier nog even op terug te komen, ik dacht er later nog aan dat ik maar 11 dollar korting kreeg met die coupon =5% maar zie nu dat ze het gefixed hebben! Je krijgt nu gewoon 20 dollar korting!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm, 32gb versie voor 160 euro (Bij BIC, met coupon XMASTOCK) is niet duur. Maar eens even goed over nadenken.
Oohlalala, betere pixel dichtheid dan de iPadquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Loll het volgende:
Beter wacht je ff en haal je een nexus 10.1 waar alle geruchten over gaan
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Even een vraagje:
Ik wil een android tablet kopen en hoorde dat de Samsung galaxy tab 2 10.1 wel een goede tablet is. De 16 GB wifi kost rond de 300 euro.
Vinden jullie dit een goede tablet of heb je betere rond die prijsklasse?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Keuze zat toch? In het 10,1 inch segment:
Cube U30GT
PiPo M3
En dan binnenkort ook nog eens de Ramos W30 en Ramos W30HD waar ik stiekem wel benieuwd naar ben geworden, aangezien serie's kijken dan prachtig moet zijn op zo'n ding.
Nee. Zoals Tweakers ook al zegt; er is beter te vinden. Zo is de processor (Omap 4430) verouderd; hoewel deze wel beter omging met mediabestanden (de Tegra 2 heeft problemen met bijv. 1080P; maar deze niet).quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Even een vraagje:
Ik wil een android tablet kopen en hoorde dat de Samsung galaxy tab 2 10.1 wel een goede tablet is. De 16 GB wifi kost rond de 300 euro.
Vinden jullie dit een goede tablet of heb je betere rond die prijsklasse?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:56 schreef nodig het volgende:
Oohlalala, betere pixel dichtheid dan de iPad
http://www.pcmweb.nl/nieu(...)ch-retina-nexus.html
Iemand die even een prijs schat? Wel hopen dat er USB aansluiting opzit, hdmi out en sd slot.
Nja het is een cadeau voor mijn moeder en ik denk dat zij enkel een beetje wil internetten, filmpjes kijken en spelletjes spelen. Dan is zoiets toch wel voldoende?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:28 schreef Klonk het volgende:
ik zou nu zeker even wachten, even kijken wat Google gaat doen met de geruchten rond een 10 inch tablet.
oh, zeker wetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nja het is een cadeau voor mijn moeder en ik denk dat zij enkel een beetje wil internetten, filmpjes kijken en spelletjes spelen. Dan is zoiets toch wel voldoende?
lekker hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen, ik dacht er later nog aan dat ik maar 11 dollar korting kreeg met die coupon =5% maar zie nu dat ze het gefixed hebben! Je krijgt nu gewoon 20 dollar korting!
Nu dus:
$199,99
¤153,43
Inmiddels is er zelfs een fix voor de touchscreen (mocht dat misgaan) en CM10 heeft men ook al gepoort.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Over Ainol Novo 7's gesproken, hoe bevalt jou Novo 7 Fire? Of durf je hem nog steeds niet te gebruiken
Antwoord hier maar Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs
Beter dat je hem dan 31 Oktober besteld, anders moet je ¤7,50 meer betalenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
lekker hoor
*Toch maar Cube U30GT volgende maand bestellen!!*![]()
Neuh,18 Novemberquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Beter dat je hem dan 31 Oktober besteld, anders moet je ¤7,50 meer betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |