En die is te vergelijken met de Galaxy tab 2 10.1? Die was pas nog in de aanbieding bij groupon voor 240 euro.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Lightake heeft hem nu voor 300$ staan maar ikzelf denk dat die binnenkort misschien ook nog wel door andere shop(s) gelist word voor 250-300$
Nee te vergelijken met de Note 10.1 (maar dan zonder pen).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:17 schreef Coenehv het volgende:
[..]
En die is te vergelijken met de Galaxy tab 2 10.1? Die was pas nog in de aanbieding bij groupon voor 240 euro.
Is niet te vergelijken, dit is een 8 inch en galaxy tab van jou 10,1 inchquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef Coenehv het volgende:
Is deze tablet goed? http://www.gizchina.com/2(...)h-dual-core-cpu-120/
Ik zoek iets wat te vergelijken is met een Galaxy tab.
Ik heb nog nergens een W30/W30HD gezien die je kan pre-orderen met 2gb, heb jij een linkje? Ramos meld zelf idd wel iets met 2gb uitvoeringen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:56 schreef Syntix het volgende:
Dus de W30 heeft een 2gb versie EN hdmi, maar de w30HD niet? Is de toegevoegde waarde van HD dan zo veel dat je geen 1gb ram meer wilt EN hdmi?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:56 schreef Syntix het volgende:
Dus de W30 heeft een 2gb versie EN hdmi, maar de w30HD niet? Is de toegevoegde waarde van HD dan zo veel dat je geen 1gb ram meer wilt EN hdmi?
Krijg steeds meer het idee dat we gewoon moeten wachten en zien wat 1 of 5 november verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een W30/W30HD gezien die je kan pre-orderen met 2gb, heb jij een linkje? Ramos meld zelf idd wel iets met 2gb uitvoeringen.
Achja, een tablet als navigatiesysteem gebruiken is ook een beetje overdreven (Maar wel supervet om te zienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Krijg steeds meer het idee dat we gewoon moeten wachten en zien wat 1 of 5 november verkrijgbaar is.
HDMI, GPS etc ben ik nu ineens ook niet meer zo zeker van!
Is dit alles dat je hoeft te doen om het touchscreenprobleem op de Fire te verhelpen? En het mosquito-probleem is er ook mee verholpen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik. Je probeert toevallig Flambe op je Ainol Novo7 Fire te zetten?
Je hebt dit gelezen: http://www.lokumrom.com/index.php/Installing_a_ROM ?
Goed letten op dit stukje:
[..]
De zip die je downloadt, moet je dus nog unzippen, voordat je de .zip-file hebt, wat daadwerkelijk de SD-update is die je moet kiezen op je tablet.
Ga je de gedownloade .zip proberen up te daten, krijg je die foutmelding.
Aan te raden is verder ook een full wipe. Media, cache, factory reset enz voor je zoiets doet (zorg voor backups).
Ja ik vind 'm stiekem ook wel sjiekquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef Coenehv het volgende:
Is deze tablet goed? http://www.gizchina.com/2(...)h-dual-core-cpu-120/
Ik zoek iets wat te vergelijken is met een Galaxy tab.
Dus is zeker het geld waard? 120$quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee te vergelijken met de Note 10.1 (maar dan zonder pen).
Processor is zeker een hele stap beter dan de Tegra II die in de galaxy tab zit.
Hier een leuke 8 inch, binnenkort leverbaar en met 150 usd en IPS niet te duur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:23 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Ja ik vind 'm stiekem ook wel sjiekNa die iPad mini aankondiging lijkt 8" ineens toch ook best een fijn formaat. Third world problems
En goedkoper en Googe Androidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef wormtrein het volgende:
Die bedoel ik ja, leuk ding. 4500mAh is ook wel een gebruikelijke accu voor ~7" tablets, had wat meer gemogen van mij. Maar het gewicht zit waarschijnlijk nu ook al rond de ~400 gram, dat moet ook niet teveel zijn bij zo'n mooi compact dingetje. 't Is dat die iPad mini gewoon stervens duur is, maar dat blijft toch wel de referencepoint voor nu.
Zag op gizchina dat daar ook al knock-offs van geïntroduceerd worden, gaat snel.
Die hadden ze waarschijnlijk al een poosje klaarliggen en brengen ze precies een dag na Apple's release uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef wormtrein het volgende:
Die bedoel ik ja, leuk ding. 4500mAh is ook wel een gebruikelijke accu voor ~7" tablets, had wat meer gemogen van mij. Maar het gewicht zit waarschijnlijk nu ook al rond de ~400 gram, dat moet ook niet teveel zijn bij zo'n mooi compact dingetje. 't Is dat die iPad mini gewoon stervens duur is, maar dat blijft toch wel de referencepoint voor nu.
Zag op gizchina dat daar ook al knock-offs van geïntroduceerd worden, gaat snel.
Nou, dit wordt hetzelfde verhaal als bij Robert:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:50 schreef Iemand91 het volgende:
Robert dus sowieso. Ik heb nog 'iets' in Amsterdam liggen sinds de 22e. Maar ik kan m'n door PostNL geleverde 3S tracking nog niet gebruiken; dit zou volgens de medewerker een aantal dagen kunnen duren voordat deze zou werken.
Persoonlijk geloof ik dat ik óf lees dat dat ding ook bij wijze van spreken bij iemand in Rotterdam is bezorgd óf dat ik een armband o.i.d. krijg.
Maar ik heb nog tot 16 november ofzo voordat ik moet claimen dus ik zie het nog even aan.
Maar ik heb niets. Morgen PostNL maar weer bellen waar die afgeleverd is; ik gok Rotterdam.quote:Oct 25, 2012 9:14:00 PM Status:Final Delivery, Location:NETHERLANDS
Delivered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |