Denk niet dat het lonend is. Net even gekeken, de MediaMarkt heeft ze idd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef belle1608 het volgende:
@Inlog, ik kan op school nog wel informeren, daar moeten ze ze als het goed is nog hebben!
Een exact ronde maken is ook verdomde lastig. Ik zou een vierkantje maken, tig keer makkelijker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb net geprobeerd een rondje te haken maar het lukt nietMorgen nog maar tig keer proberen, het zal me lukken potverdikkes!
Ireth, ik zou zoiets best wel willen proberen maar ik heb echt weinig ervaring op de naaimachine en het zal mij vast niet lukken voor die tijd. Heb je op marktplaats al wat gevonden?
Nouja het hoeft niet exact, maar ik wil het kunnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een exact ronde maken is ook verdomde lastig. Ik zou een vierkantje maken, tig keer makkelijker.
http://www.kabeltje.com/hq-notebook-voedingskabel-vde-p-6306.htmlquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Denk niet dat het lonend is. Net even gekeken, de MediaMarkt heeft ze idd.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/VIVANCO-%2845484%29-CC-E-18-NPOWER-KABEL-220V-T.B,10259,350530,264921.html
Wel achterlijk duur, wat een debielen!
hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/VIVANCO-%2845484%29-CC-E-18-NPOWER-KABEL-220V-T.B,10259,350530,264921.html
Ik kijk morgen wel even bij de kringloop in Delft. Die heeft altijd een zooi kabels en een hele hoop andere zooi liggen die ze in de eerstkomende 20 jaar niet zullen verkopen denk ik. Zou me niets verbazen als ze er daar eentje tussen hebben liggen want het is zo'n zootje dat niemand daarin gaat pluizen of ie er tussen ligt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
maar dan zit je weer met de verzendkosten. Dat is de klotezooi als je iets kleins nodig hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
http://www.kabeltje.com/hq-notebook-voedingskabel-vde-p-6306.html
Het is niet helemaal merk specifiek, maar we geven gewoon de schuld aan Applequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel even bij de kringloop in Delft. Die heeft altijd een zooi kabels en een hele hoop andere zooi liggen die ze in de eerstkomende 20 jaar niet zullen verkopen denk ik. Zou me niets verbazen als ze er daar eentje tussen hebben liggen want het is zo'n zootje dat niemand daarin gaat pluizen of ie er tussen ligt.
Als ik daar niets vind, kan ik altijd nog naar de mediamarkt gaan of idd naar de Handyman.
Ik kende deze niet. Zijn zeker weer merkspecieke stekkertjes om het extra leuk te maken.
Ga je NOG een gothic jurkje maken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo eerste naaiprojectje van vandaag is klaar.. Nu op naar versie 2 met mooiere stofjes :p
Oeeh wat heb je gemaakt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo eerste naaiprojectje van vandaag is klaar.. Nu op naar versie 2 met mooiere stofjes :p
Haha wat een leuk woord, kwijllapjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
haha nee heel spectaculair, een kwijllapje :p een vriendin haar zoon heeft er zondag 1 op zn verjaardag gekregen. Ik was er maandag en kreeg gelijk flanel mee (voor de onderkant, dat had ik niet) zodat ik ze ook kon maken. Zij had vanochtend een foto op facebook van diegene die zij vandaag gemaakt had. Dus ik kon niet achterblijven natuurlijk. Alleen de knoopjes zitten er niet in want ik kan mijn drukknoopjes niet vinden en ik heb ook niet zo'n apparaat. Als de 2e versie af is post ik wel foto's :p
Je kan ze ook middels een hotlinkje neerzetten. Doet Playboy ook, alleen dan zijn de foto's zogenaamd gejat..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef Pulver het volgende:
Als ik de foto's van mijn naaiprojectjes zou neerzetten, heb ik gelijk hier een ban voor het leven
Sorry, het was eigenlijk mijn bedoeling om linkjes naar de interessante artikelen neer te zetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef Inlognaam het volgende:
Doet Playboy ook, alleen dan zijn de foto's zogenaamd gejat..
In het vlaams is het zeverlapje :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha wat een leuk woord, kwijllapjeBen benieuwd!
Ik kreeg vroeguh gewoon een slabbetje voorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In het vlaams is het zeverlapje :p
[ afbeelding ]
Om al het kwijl op te vangen. De jongeman in kwestie waar deze voor bedoeld zijn krijgt momenteel tandjes dus die kwijlt erover. Dit houd de bovenkleding droog :p
Nou! Mijn pakketje lag achter mijn in de woonkamer, volgens T&T lag ie nog in het sorteercentrumquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef Pulver het volgende:
Ik mag trouwens wel eens vaak mopperen op dat alles vroeger beter was en dat de muziek beter was en dat de jeugd van tegenwoordig stom is en dat...en dat....en dat....
Maar wat tegenwoordig wel mooi werkt is dat Track & Trace.
Ongeloveloos gaaf is dat eigenlijk.
Jaaa een slabbetje is ook leuk, voor tijdens het eten enzo :p dit ziet er ook nog stoer uit ofzo...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeguh gewoon een slabbetje voor
Mijn pakketje is ook nog in het sorteercentrum. Maar dat is ook niet zo onlogisch, want heb vandaag pas besteld.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou! Mijn pakketje lag achter mijn in de woonkamer, volgens T&T lag ie nog in het sorteercentrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |