Nee, nooit. Belgisch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
samzz? ooit wel eens Marikenbier op?
die vind ik erg lekker
Damn. Zulks een bierkennisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
samzz? ooit wel eens Marikenbier op?
die vind ik erg lekker
Dan moet ik zeker gelijk een sixpack oid kopen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan in een gewone supermarkt al wel redelijk wat vindenGewoon een tripel of dubbel nemen.
Nee. Je kan gewoon per stuk. Dus je kan van alles wat nemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker gelijk een sixpack oid kopen?
Stadsbrouwerij de Hemel. Nijmegenquote:
Hmm, dan moeten we die maar eens opzoeken van het weekend. Ik zal dan nog wel vragen, want dan ben ik het ongetwijfeld weer vergeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Je kan gewoon per stuk. Dus je kan van alles wat nemen.
Ken het niet, maar veel plezier en slaap lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen. Of ja... Lezen en dan slapen. A Clash of Kings bijna uit
.
Ja, het bestaatquote:
Achja, Amstel en Oranjeboom hoef ik niet. De rest vind ik meestal wel lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grolsch/Heineken/Bavaria dat soort shit moet ik niet. Hertog Jan is dan nog het lekkerst.
Klopt. Dat heb ik alleen nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pijn kun je uitschakelen met discipline en wilskracht.
Slaap lekker. Of ja, leesze.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
.
Smaken verschillen, gelukkigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Achja, Amstel en Oranjeboom hoef ik niet. De rest vind ik meestal wel lekker
Ik vloek als ik pijn hebquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik alleen niet
Boek van IJs en Vuur, Game of Thrones, rings a bellquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan moeten we die maar eens opzoeken van het weekend. Ik zal dan nog wel vragen, want dan ben ik het ongetwijfeld weer vergeten.
[..]
Ken het niet, maar veel plezier en slaap lekker![]()
Bell doesn't ringquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boek van IJs en Vuur, Game of Thrones, rings a bell?
Ik hou met mn stomme hoofd mn adem in.. is niet altijd even handigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vloek als ik pijn heb. Dat lucht altijd lekker op enzo.
Wehehehe dan ga je van rood naar blauwquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou met mn stomme hoofd mn adem in.. is niet altijd even handig
Hoezo gelukkig? Als niemand nou paprika zou lusten, zou nergens paprika inzitten en zou ik blij zijnquote:
Eerder gewoon tot ik sterretjes ziequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe dan ga je van rood naar blauw
Hmm oke, daar heb je een puntquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig? Als niemand nou paprika zou lusten, zou nergens paprika inzitten en zou ik blij zijn
Trusten!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
.
Gewoon van alles wat pakken. Is niet dat je een vermogen kwijt bent of zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan moeten we die maar eens opzoeken van het weekend. Ik zal dan nog wel vragen, want dan ben ik het ongetwijfeld weer vergeten.
[..]
Ken het niet, maar veel plezier en slaap lekker![]()
Duh, want ik heb altijd gelijk enzoquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |