Wel fijn, maar dat ze je dan nog geloven is helemaal bijzonder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij mij was het andersom. Ze konden aan de hand van de röntgenfoto's niet voorstellen dat ik niet verging van de rugpijn.
Ja, nergens last van enzo
Heb ik zo'n bochel danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze hebben je geen vacature in een klokketoren aangeboden?
Nou ja, ik heb dus helemaal geen rugklachten. Ja soms, maar volgens mij niet erger dan anderen. Maar die foto was zo beroerd genomen dat ze niet geloofden dat ik geen klachten had en ze me daarom niet wilden verzekeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel fijn, maar dat ze je dan nog geloven is helemaal bijzonder.
TT? 21-12? Wat is er dan?
dan gaat de wereld d00d.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel fijn, maar dat ze je dan nog geloven is helemaal bijzonder.
TT? 21-12? Wat is er dan?
laatst een docu gezien, tegenlicht van vorige week geloof ik, waar een groep zzp'ers elke maand geld storten op een rekening, voor wanneer iemand ziek wordt. soort alternatieve ao-verzekering omdat het kennelijk enorm duur is voor een zzp'er.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dus helemaal geen rugklachten. Ja soms, maar volgens mij niet erger dan anderen. Maar die foto was zo beroerd genomen dat ze niet geloofden dat ik geen klachten had en ze me daarom niet wilden verzekeren.
Ja daar las ik laatst ook iets over. Maar moet je net zien: zodra ik het nodig heb, is het potje miraculeus helemaal leeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
laatst een docu gezien, tegenlicht van vorige week geloof ik, waar een groep zzp'ers elke maand geld storten op een rekening, voor wanneer iemand ziek wordt. soort alternatieve ao-verzekering omdat het kennelijk enorm duur is voor een zzp'er.
Het gesprek werd wel wat zwaar, jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef missbehavin het volgende:
Mijn bui is er zo niet beter op geworden.
ik weet de details niet maar ik kan me haast niet voorstellen dat daar niet over nagedacht wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar las ik laatst ook iets over. Maar moet je net zien: zodra ik het nodig heb, is het potje miraculeus helemaal leeg.
Mjah, de uitzichtloosheid vind ik soms wat moeilijk te behappen.. Gaat straks wel weerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het gesprek werd wel wat zwaar, ja.
excuus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef missbehavin het volgende:
Mijn bui is er zo niet beter op geworden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, de uitzichtloosheid vind ik soms wat moeilijk te behappen.. Gaat straks wel weer
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, de uitzichtloosheid vind ik soms wat moeilijk te behappen.. Gaat straks wel weer
Daar kun je je natuurlijk gewoon tegen verzekeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet de details niet maar ik kan me haast niet voorstellen dat daar niet over nagedacht wordt.
U riep?quote:
Waarom niet? Jij bent net zo goed lief.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Godtje het volgende:
Ik kom ook binnen mar dat kon onmogelijk naar mij zijn.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij bent net zo goed lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |