Zo is ze niet (denk ik).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
Je wordt aan het lijntje gehouden, lekker laten gaan.
Daar heb ik ook niet veel aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sluw, vals en gemeen. Vooral als ze puberen.
Zo gaat het nooit wat worden met je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sluw, vals en gemeen. Vooral als ze puberen.
Zo dacht ik ook al.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo gaat het nooit wat worden met je.
Ik heb echt niks aan mensen die zeiken dat ik het moet laten varen, en dat ze gemeen is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je geeft ook lekker veel informatie weg om een advies voor te geven.
Woon al vijf jaar samen,quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo gaat het nooit wat worden met je.
En ik heb niks aan een oppervlakkige OP zonder info.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
Ik heb echt niks aan mensen die zeiken dat ik het moet laten varen, en dat ze gemeen is.
Ik vertel gewoon het verhaal, met genoeg info.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Woon al vijf jaar samen,
[..]
En ik heb niks aan een oppervlakkige OP zonder info.
Ik weet alleen dat jij een jongen bent (hoe oud?) en zij een meisje (hoe oud?) en dat jullie bij elkaar op school zitten (zelfde klas?) en dat jullie vakantie hebben komende week. Je vertelt dat je haar verkering hebt gevraagd (gaan jullie al met elkaar om? of heb je haar nooit echt gesproken?). Het is echt niet zo moeilijk om wat meer info te geven. Misschien krijg je dan ook betere adviezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
Ik vertel gewoon het verhaal, met genoeg info.
In mijn eerste topic gaf ik de info waar je nu om vraagt, en behandelden mensen het topic als een trollpic (ter plekke bedacht). Dus vertel ik je gewoon:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij een jongen bent (hoe oud?) en zij een meisje (hoe oud?) en dat jullie bij elkaar op school zitten (zelfde klas?) en dat jullie vakantie hebben komende week. Je vertelt dat je haar verkering hebt gevraagd (gaan jullie al met elkaar om? of heb je haar nooit echt gesproken?). Het is echt niet zo moeilijk om wat meer info te geven. Misschien krijg je dan ook betere adviezen.
Dat maakt mijn uitspraak niet anders.quote:
Alsof ik alle andere topics van je door ga nemen, ik zit in dit topicquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef Mendeltje het volgende:
[..]
In mijn eerste topic gaf ik de info waar je nu om vraagt, en behandelden mensen het topic als een trollpic (ter plekke bedacht). Dus vertel ik je gewoon:
We zitten in de zelfde klas, gaan redelijk met elkaar om (nog maar 1 keer buiten school om), en praten veel.
Het is een enorm succes, maar vrouwen blijven sluw en gemeenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat maakt mijn uitspraak niet anders.Alsof 5 jaar met iemand samenwonen meteen een succes is, wie weet wat je vriendin (of vriend
) allemaal wel over je denkt na die 5 jaar.
Blijkbaar wel als jij nog steeds aanneemt dat het een succes is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is een enorm succes, maar vrouwen blijven sluw en gemeen![]()
Okequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als jij nog steeds aanneemt dat het een succes is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |