PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ligt aan de rest van je team en of ze wel chemistry pakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:10 schreef leoon. het volgende:
Ik heb nu jovetic en vucinic in de spits.. Beide evenveel goals. Nu heb ik Balotelli gekocht, wie van de twee zou ik vervangen voor ballllllllo?
1 minquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt aan de rest van je team en of ze wel chemistry pakken.
Niet doen. 700k verdien je er echt niet mee terugquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Jimbo het volgende:
ik ga tot volgende week sparen en dan packs kopen. Het gaat nu met +- 70-100k per dag, dan zou ik tegen deze tijd volgende week ~ 700k moeten hebben voor packs.
uit die kleine 100 packs zal toch wel IETS leuks komen lijkt me zo?
Ga je niet terugverdienen denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Jimbo het volgende:
ik ga tot volgende week sparen en dan packs kopen. Het gaat nu met +- 70-100k per dag, dan zou ik tegen deze tijd volgende week ~ 700k moeten hebben voor packs.
Wat moet ik anders doen met t 'geld'... valt behalve aan packs niet echt coins te spenderen toch ? (ja spelers van auction kopen..maarja wheres the risk in that...)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niet doen. 700k verdien je er echt niet mee terug
Ja 200 shiney contracten en Mertesacker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Jimbo het volgende:
Een team bouwen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen met t 'geld'... valt behalve aan packs niet echt coins te spenderen toch ? (ja spelers van auction kopen..maarja wheres the risk in that...)
Ja, makkelijk, maar of het team wel goed in balans is is een andere vraag..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:14 schreef diedjuh het volgende:
Is het mogelijk om IF Hamsik, Kaka, IF Ronaldinho en Cavani in één team te proppen?
Ja alle spelers kunnen samen in team.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:14 schreef diedjuh het volgende:
Is het mogelijk om IF Hamsik, Kaka, IF Ronaldinho en Cavani in één team te proppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik alquote:
De Rossi CAM maken en Boateng CDM. Dan kan het wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:14 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Fuuuck, ik ben dom geweest, dacht dat ik een italiaan op CAM had..
Ballo heeft geen zin nu he? Wou natale er naast kopen
Niet doen, zonden van je geld krijg je allemaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Jimbo het volgende:
een beter team dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik alen online spelen boeit me niet zo (heb toch geen tijd om echt te spelen enzo )
div 1 is ook al uit gespeeld offline , dusja...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:15 schreef gushmen het volgende:
[..]
Niet doen, zonden van je geld krijg je allemaal [ afbeelding ] soort spelers
Verkoop je coinsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik alen online spelen boeit me niet zo (heb toch geen tijd om echt te spelen enzo )
div 1 is ook al uit gespeeld offline , dusja...
Als je Balotelli in de spits wilt moet je een Italiaanse BPL spits er naast zetten of eentje van Manchester City.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:14 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Fuuuck, ik ben dom geweest, dacht dat ik een italiaan op CAM had..
Ballo heeft geen zin nu he? Wou natale er naast kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |