Ik ben actief in dit topic en ik ben stamgast in de DEF SC.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef dotKoen het volgende:
Hoe is deze influx van individuen in dit topic te verklaren?
Dat is mooi, alleen als je dat bij een patient doet gaat je patient door het lint. Dat je het naar een arts stuurt, prima. Maar in het gewone dagelijkse taalgebruik met bijvoorbeeld een Sammie die termen verkeerd gebruikt heb ik ernstig het idee dat hij in de tussentijd op vandale.nl tumor opzoekt en kankergezwel ziet staan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In principe noem je zwelling wel tumor, samen met functio laesa, rubor, calor en dolor de 5 hoofdkenmerken van een ontsteking. Maar ik was inderdaad lui.
Ik lurk al langquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef dotKoen het volgende:
Samthegreat5 is in dit topic informatie aan het op doen zodat hij de huisarts wel even kan vertellen wat er mis is met zijn voetje. Esses en ik zijn even langgekomen om te kijken hoe hij faalt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef dotKoen het volgende:
Het membraanpotentiaal van deze topic was te negatiefquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef dotKoen het volgende:
lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Het membraanpotentiaal van deze topic was te negatief
Dan mag ik het eerst eens triageren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Samthegreat5 is in dit topic informatie aan het op doen zodat hij de huisarts wel even kan vertellen wat er mis is met zijn voetje. Esses en ik zijn even langgekomen om te kijken hoe hij faalt.
Al deze mensen staan analoog voor natriumionen die voor membraandepolarisatie zorgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Het membraanpotentiaal van deze topic was te negatief
Praat voor jezelf vuige beta student.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Op de een of andere manier trek ik in bijna elk ander topic waar ik actief in ben anders dan de DEF SC op een gegeven moment altijd wel DEF SC stamgasten mee.. Waarom is me een groot raadsel.
Maar goed, de rustpotentiaal is wedergekeerd. Excuses voor dat stelletje DEF-ongeregeld..
Jij mag altijd de rust komen verstoren van mij. Dat weet je tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Praat voor jezelf vuige beta student.
Juist, je mag ook je vandale weer dicht slaan hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Op de een of andere manier trek ik in bijna elk ander topic waar ik actief in ben anders dan de DEF SC op een gegeven moment altijd wel DEF SC stamgasten mee.. Waarom is me een groot raadsel.
Maar goed, de rustpotentiaal is wedergekeerd. Excuses voor dat stelletje DEF-ongeregeld..
Lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie laat toch elke keer dat klaphekje voor de deur openstaan? Je ziet wat er van komt! S(p)am in je topic!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie laat toch elke keer dat klaphekje voor de deur openstaan? Je ziet wat er van komt! S(p)am in je topic!
Ja, ze behandelen daar genitale wratten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:30 schreef dotKoen het volgende:
Iemand trouwens bekend met de poli dermatologie in het Erasmus MC? Heb daar even een vraagje over.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja, ze behandelen daar genitale wratten.
Fijn, dat wilde ik inderdaad wetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja, ze behandelen daar genitale wratten.
En nu niet gaan vragen hoe ik dat weet hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Fijn, dat wilde ik inderdaad weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |