Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
5 pakjes die je zelf betaald heb dwyn? Ook al is het voor je blog dan is het toch nog iets wat je gekocht hebt
Oeh baas !!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, ik vond gisteren nog een fles bloed dus dat komt wel goed
Dus eik heb je enkel een meetlint voor jezelf gefaaldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:53 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb 2 longsleeves voor Stef onderweg omdat de H&M een verkeerd artikel in mijn pakje had geprut, twee Sinterklaas-cadeaus voor Stef en een verjaardagscadeau voor mijn broer. Ohja, en nog een topje voor de baby en een meetlint
Echt he?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus eik heb je enkel een meetlint voor jezelf gefaald![]()
Thihihi
Owjah en ik moet ook nog cadeau voor cif kopen idd
Een losser jurkje is geen optie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik maar niet naar het gemaskerd bal ga, ik vind niet dat ik een figuur heb om een strak jurkje te kopen en dan doe ik het 1x aan en daarna niet meer. Doei geld
Ja ik heb niet echt iets fatsoenlijks lossers bij de h&m gezien. En ik ben op dit moment gewoon te gierig om er geld aan uit te gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een losser jurkje is geen optie?
zwart chiffon halterjurkje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij wat black tie waardigs in mijn maat aan te bieden dan?
Hmzhmzhmzzquote:
Wat is je maat? Ik heb ook nog wel wat jurken hangen die ik voorlopig toch niet meer pas. If everquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij wat black tie waardigs in mijn maat aan te bieden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |