meer dan dit kan ik er niet van maken, zo is het nou gewoon sorry.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat een politiek correct gelul zeg.
Ja, dat heb ik ook wel doorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
We gaan alleen maar een keer afspreken...niet gelijk trouwen ofzo.
Mij maakt het verder natuurlijk niet uit, hoor, ik verbaas me er alleen over doordat ik het zo nooit heb meegemaakt...mijn eigen ervaringen kleuren mijn beeld, anders gezegdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh we hadden eerst dagen via pm moeten lullen? Na ik schat het 5de pm berichtje heb ik haar 06 nummer gevraagd omdat het makkelijker is dan berichtjes sturen.
Het is maar een telefoongesprek zo spannend is dat niet, en het was een leuk en gezellig gesprek en zo waren we opeens 2.5 uur verder. En was er een idee om binnen kort af te spreken.
Niks spannends en snels aan. Gewoon afspreken en we zien wel, geen verwachtingen.
Daar zit het hem denk ik ook voor velen het probleem. Je moet wel doortastend zijn, interesse wekken. En het helpt als je gewoon lekker kan babbelen ipv dat er ongemakkelijke stiltes vallen of de standaard vragen gesteld worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel doorMaar zie hieronder.
[..]
Mij maakt het verder natuurlijk niet uit, hoor, ik verbaas me er alleen over doordat ik het zo nooit heb meegemaakt...mijn eigen ervaringen kleuren mijn beeld, anders gezegdOok toen ik nog op datingsites zat bleef het altijd maar een beetje bij berichtjes over en weer, en zelfs als ik tussen neus en lippen door toch (al dan niet redelijk snel) een voorstel deed om iets af te spreken, was het doorgaans "Ja, maar ik ken je nog niet zo goed". Of iets in die richting.
Het kan dus kennelijk ook anders, en daar sta je dan toch weer even van te kijken
Zo gaat dat met ervaren daters.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Mij maakt het verder natuurlijk niet uit, hoor, ik verbaas me er alleen over doordat ik het zo nooit heb meegemaakt...mijn eigen ervaringen kleuren mijn beeld, anders gezegdOok toen ik nog op datingsites zat bleef het altijd maar een beetje bij berichtjes over en weer, en zelfs als ik tussen neus en lippen door toch (al dan niet redelijk snel) een voorstel deed om iets af te spreken, was het doorgaans "Ja, maar ik ken je nog niet zo goed". Of iets in die richting.
Het kan dus kennelijk ook anders, en daar sta je dan toch weer even van te kijken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
ja geen idee we hebben alle twee zo iets van doen en zien wel. Is het niet gezellig ben je zo weer weg. Ik was het na 5 dm berichtjes zat en vroeg haar nummer. En die kreeg ik en belde haar en zo ging het verder.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:
Paiq is idd aan het veranderen, twee scores bij bewonderaars en matches.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zo gaat dat met ervaren daters hosselaars.![]()
ik neem wel een barbiepop mee voor het geval datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Daar zit het hem denk ik ook voor velen het probleem. Je moet wel doortastend zijn, interesse wekken. En het helpt als je gewoon lekker kan babbelen ipv dat er ongemakkelijke stiltes vallen of de standaard vragen gesteld worden.
Ook als het niks is vermoed ik dat het gewoon heel gezellig zal zijn.
Ik verwacht niks minder van je...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik neem wel een barbiepop mee voor het geval dat
september-december zijn echt topmaanden voor datenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Paiq is idd aan het veranderen, twee scores bij bewonderaars en matches.
Druk ook weer.. Misschien door het winterseizoen, willen mannen blijkbaar kroelen enzo
Ik zal geen witte sokken aan trekken hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik verwacht niks minder van je...
En vergeet het telefoonboek niet!
Gaan toch uit johquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal geen witte sokken aan trekken haha
In de koude herst/winter dagen is het wel fijn om warme voetjes te hebbenquote:
niet in dit geval waar het om gaat hahaquote:
No soup for you!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
In de koude herst/winter dagen is het wel fijn om warme voetjes te hebben
Daar heb je natuurlijk ook gelijk in. Maar een mens moet ook weten waar zijn sterke/zwakke kanten liggen. Ik kan heel goed schier eindeloos berichtjes uitwisselen als er een zekere klik is. Maar zelfs als die klik er is, moet ik echt niet gaan bellen met de ander. Want ik kan geen gesprek van 2.5 uur gaande houden, en dan gaat het geheid mis. Vandaar dat ik ook nooit naar een nummer vroeg voordat er een date was afgesproken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Daar zit het hem denk ik ook voor velen het probleem. Je moet wel doortastend zijn, interesse wekken. En het helpt als je gewoon lekker kan babbelen ipv dat er ongemakkelijke stiltes vallen of de standaard vragen gesteld worden.
Ook als het niks is vermoed ik dat het gewoon heel gezellig zal zijn.
Als je al geen 2,5 uur een gesprek gaande kan houden, hoe wil je dan ooit een date doorkomen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk ook gelijk in. Maar een mens moet ook weten waar zijn sterke/zwakke kanten liggen. Ik kan heel goed schier eindeloos berichtjes uitwisselen als er een zekere klik is. Maar zelfs als die klik er is, moet ik echt niet gaan bellen met de ander. Want ik kan geen gesprek van 2.5 uur gaande houden, en dan gaat het geheid mis. Vandaar dat ik ook nooit naar een nummer vroeg voordat er een date was afgesproken.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Paiq is idd aan het veranderen, twee scores bij bewonderaars en matches.
Druk ook weer.. Misschien door het winterseizoen, willen mannen blijkbaar kroelen enzo
Het gekke is, juist in deze maanden heb ik echt totaal geen behoefte aan date o.i.d.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]
september-december zijn echt topmaanden voor daten
En dat vindt jij raar...iemand zit hopelijk toch niet 24 uur per dag achter zijn/haar pc te wachten om een bericht te krijgen of terug te sturen. Dan blijf je bezig...als het nou weken later was oke, maar 24 uur...man man man, waar je je al niet druk over kan maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef Blue_note het volgende:
Echt waar, vrouwen zijn soms raar. Iemand stuurt me een leuk berichtje op RP. Ik reageren allemaal leuk, berichtje terug. Etc etc en dan opeens 24 uur er tussen laten zitten voordat je een (leuke) reactie krijgt. Tyf op man.
Dat ging dan ook doorgans niet zo best, dat geef ik toequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je al geen 2,5 uur een gesprek gaande kan houden, hoe wil je dan ooit een date doorkomen?
Seinfeldquote:
Ik ben zelf het kacheltje...dus neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Seinfeld![]()
Vinden de dames het hier ook zo leuk om hun date te plagen met een ijskoud lichaam onder het mom van "jij bent een kacheltje" ?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef Blue_note het volgende:
Echt waar, vrouwen zijn soms raar. Iemand stuurt me een leuk berichtje op RP. Ik reageren allemaal leuk, berichtje terug. Etc etc en dan opeens 24 uur er tussen laten zitten voordat je een (leuke) reactie krijgt. Tyf op man.
stuur d'r een boos berichtje met een screenshot dat je kan zien dat ze wel heeft ingelogdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef Blue_note het volgende:
Ghe..die heb ik afgelopen weekend inderdaad gebruiktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Seinfeld![]()
Vinden de dames het hier ook zo leuk om hun date te plagen met een ijskoud lichaam onder het mom van "jij bent een kacheltje" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |