abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:59:27 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118108353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Wat een politiek correct gelul zeg.
meer dan dit kan ik er niet van maken, zo is het nou gewoon sorry.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118108590
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

We gaan alleen maar een keer afspreken...niet gelijk trouwen ofzo.
Ja, dat heb ik ook wel door :P Maar zie hieronder.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oh we hadden eerst dagen via pm moeten lullen? Na ik schat het 5de pm berichtje heb ik haar 06 nummer gevraagd omdat het makkelijker is dan berichtjes sturen.

Het is maar een telefoongesprek zo spannend is dat niet, en het was een leuk en gezellig gesprek en zo waren we opeens 2.5 uur verder. En was er een idee om binnen kort af te spreken.

Niks spannends en snels aan. Gewoon afspreken en we zien wel, geen verwachtingen.
Mij maakt het verder natuurlijk niet uit, hoor, ik verbaas me er alleen over doordat ik het zo nooit heb meegemaakt...mijn eigen ervaringen kleuren mijn beeld, anders gezegd ;) Ook toen ik nog op datingsites zat bleef het altijd maar een beetje bij berichtjes over en weer, en zelfs als ik tussen neus en lippen door toch (al dan niet redelijk snel) een voorstel deed om iets af te spreken, was het doorgaans "Ja, maar ik ken je nog niet zo goed". Of iets in die richting.

Het kan dus kennelijk ook anders, en daar sta je dan toch weer even van te kijken :P
pi_118108795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

Mij maakt het verder natuurlijk niet uit, hoor, ik verbaas me er alleen over doordat ik het zo nooit heb meegemaakt...mijn eigen ervaringen kleuren mijn beeld, anders gezegd ;) Ook toen ik nog op datingsites zat bleef het altijd maar een beetje bij berichtjes over en weer, en zelfs als ik tussen neus en lippen door toch (al dan niet redelijk snel) een voorstel deed om iets af te spreken, was het doorgaans "Ja, maar ik ken je nog niet zo goed". Of iets in die richting.

Het kan dus kennelijk ook anders, en daar sta je dan toch weer even van te kijken :P
Daar zit het hem denk ik ook voor velen het probleem. Je moet wel doortastend zijn, interesse wekken. En het helpt als je gewoon lekker kan babbelen ipv dat er ongemakkelijke stiltes vallen of de standaard vragen gesteld worden.

Ook als het niks is vermoed ik dat het gewoon heel gezellig zal zijn.
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 00:09:04 #279
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_118108808
quote:

[..]

[..]

Zo gaat dat met ervaren daters.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:10:23 #280
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118108863
quote:

[..]

[..]

quote:

ja geen idee we hebben alle twee zo iets van doen en zien wel. Is het niet gezellig ben je zo weer weg. Ik was het na 5 dm berichtjes zat en vroeg haar nummer. En die kreeg ik en belde haar en zo ging het verder.

Niks moeilijks of spannends aan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118108895
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Zo gaat dat met ervaren daters hosselaars. :D
Paiq is idd aan het veranderen, twee scores bij bewonderaars en matches.
Druk ook weer.. Misschien door het winterseizoen, willen mannen blijkbaar kroelen enzo *)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:11:08 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118108898
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Daar zit het hem denk ik ook voor velen het probleem. Je moet wel doortastend zijn, interesse wekken. En het helpt als je gewoon lekker kan babbelen ipv dat er ongemakkelijke stiltes vallen of de standaard vragen gesteld worden.

ik neem wel een barbiepop mee voor het geval dat :D
pi_118108940
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik neem wel een barbiepop mee voor het geval dat :D
Ik verwacht niks minder van je...

En vergeet het telefoonboek niet!
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 00:12:38 #284
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_118108967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Druk ook weer.. Misschien door het winterseizoen, willen mannen blijkbaar kroelen enzo *)
september-december zijn echt topmaanden voor daten :Y
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:13:05 #285
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118108989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik verwacht niks minder van je...

En vergeet het telefoonboek niet!
Ik zal geen witte sokken aan trekken haha
pi_118108998
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zal geen witte sokken aan trekken haha
Gaan toch uit joh :6
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 00:14:19 #287
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_118109043
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Perzephone het volgende:

[..]

In de koude herst/winter dagen is het wel fijn om warme voetjes te hebben :7
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:14:25 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118109047
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Perzephone het volgende:

[..]

niet in dit geval waar het om gaat haha
pi_118109096
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:14 schreef Coco98 het volgende:

[..]

In de koude herst/winter dagen is het wel fijn om warme voetjes te hebben :7
No soup for you! ~O>
pi_118109134
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk ook gelijk in. Maar een mens moet ook weten waar zijn sterke/zwakke kanten liggen. Ik kan heel goed schier eindeloos berichtjes uitwisselen als er een zekere klik is. Maar zelfs als die klik er is, moet ik echt niet gaan bellen met de ander. Want ik kan geen gesprek van 2.5 uur gaande houden, en dan gaat het geheid mis. Vandaar dat ik ook nooit naar een nummer vroeg voordat er een date was afgesproken.
pi_118109185
Echt waar, vrouwen zijn soms raar. Iemand stuurt me een leuk berichtje op RP. Ik reageren allemaal leuk, berichtje terug. Etc etc en dan opeens 24 uur er tussen laten zitten voordat je een (leuke) reactie krijgt. Tyf op man.
pi_118109210
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef Capstan het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk ook gelijk in. Maar een mens moet ook weten waar zijn sterke/zwakke kanten liggen. Ik kan heel goed schier eindeloos berichtjes uitwisselen als er een zekere klik is. Maar zelfs als die klik er is, moet ik echt niet gaan bellen met de ander. Want ik kan geen gesprek van 2.5 uur gaande houden, en dan gaat het geheid mis. Vandaar dat ik ook nooit naar een nummer vroeg voordat er een date was afgesproken.
Als je al geen 2,5 uur een gesprek gaande kan houden, hoe wil je dan ooit een date doorkomen?
pi_118109223
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef Perzephone het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef Coco98 het volgende:

[..]

september-december zijn echt topmaanden voor daten :Y
Het gekke is, juist in deze maanden heb ik echt totaal geen behoefte aan date o.i.d. :P
pi_118109297
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef Blue_note het volgende:
Echt waar, vrouwen zijn soms raar. Iemand stuurt me een leuk berichtje op RP. Ik reageren allemaal leuk, berichtje terug. Etc etc en dan opeens 24 uur er tussen laten zitten voordat je een (leuke) reactie krijgt. Tyf op man.
En dat vindt jij raar...iemand zit hopelijk toch niet 24 uur per dag achter zijn/haar pc te wachten om een bericht te krijgen of terug te sturen. Dan blijf je bezig...als het nou weken later was oke, maar 24 uur...man man man, waar je je al niet druk over kan maken.
pi_118109304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:18 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Als je al geen 2,5 uur een gesprek gaande kan houden, hoe wil je dan ooit een date doorkomen?
Dat ging dan ook doorgans niet zo best, dat geef ik toe :')

Maar wel toen we al zoveel berichtjes hadden uitgewisseld dat er eigenlijk niets meer gezegd hoefde te worden. Dat zal voor mij dus de beste manier zijn.
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 00:21:24 #296
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_118109353
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Perzephone het volgende:

[..]

No soup for you! ~O>
Seinfeld :{w

Vinden de dames het hier ook zo leuk om hun date te plagen met een ijskoud lichaam onder het mom van "jij bent een kacheltje" ?
pi_118109390
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:21 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Vinden de dames het hier ook zo leuk om hun date te plagen met een ijskoud lichaam onder het mom van "jij bent een kacheltje" ?
Ik ben zelf het kacheltje...dus nee :N

Wel een goed excuus om tegen iemand aan te kruipen ;)
pi_118109485
quote:
:'). Misschien had ze even geen zin, misschien was ze druk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118109559
quote:
stuur d'r een boos berichtje met een screenshot dat je kan zien dat ze wel heeft ingelogd
I think I'm in love
(probably just hungry)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:26:12 #300
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118109579
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:21 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ghe..die heb ik afgelopen weekend inderdaad gebruikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')