Is dat veranderd dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh, nu log ik nog maar sporadisch in op Paiq, maar die matchscores waren toch altijd exact hetzelfde tussen twee mensen?
Zie je nou wel, zo moeilijk is het allemaal niet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Precies
Soms wel, je moet elkaar daarin ook aanvoelen natuurlijk
En
Daten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je nou wel, zo moeilijk is het allemaal niet!
En tijdens het koken je even een kusje komen geven en je van achteren vast pakken.
Je bellen dat er niet thuis gegeten gaat worden omdat je haar mee neemt uit eten.
Als ze s'ochtends wakker word een ontbijtje klaar hebben staan.
Enz enz
Een week of twee geleden was het nog niet volgens mij. Maar nu is het dus in hoeverre jij klikt richting haar én vice versa. Ah, well... Die balkjes zijn er nog en die vind ik altijd verdomd praktisch om felle antirokers, frigide dozen en evangelisten eruit te filteren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dat veranderd dan?
Ik heb die scores nooit begrepen, de matches die Paiq me aanbood waren in elk geval nooit goed.
durf je het aan dan?quote:
check de openingspost? :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef Gatenkaas het volgende:
Even iets anders: naast RP en FOK! heb ik nog weinig goede tips gehad over een goede datingsite. Iemand nog suggesties?
Een of twee goede datingsites uit bovenstaande. Paiq valt overigens af omdat ik daar niet echt meiden heb getroffen die ik interessant vond voor een vervolgdate.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
check de openingspost? :p
Hier een paar gratis dating website's,
Paiq
Knuz
Badoo
RelatieFront
SinglesPlace
succes
Via Singlesplace heb ik al een aantal leuke dates gehad,quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Een of twee goede datingsites uit bovenstaande. Paiq valt overigens af omdat ik daar niet echt meiden heb getroffen die ik interessant vond voor een vervolgdate.
1.5uur verder met bellen,en nog leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Cue_ het volgende:
Wordt t nu vie pm geregeld of door angst stilgevallen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1.5 2,5uur verder met bellen,en het was leuk
quote:
Leuk kan zoveel zijn, de vraag is: wordt er ook gedate?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1.5uur verder met bellen,en nog leuk
als je het echt wilt weten, ja dat plan is er wel. Even kijken wanneer het ons het beste uit komt wegens afstand en agenda's. Maar dat komt goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Leuk kan zoveel zijn, de vraag is: wordt er ook gedate?
Ik verbaas me oprecht nergens meer overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je het echt wilt weten, ja dat plan is er wel. Even kijken wanneer het ons het beste uit komt wegens afstand en agenda's. Maar dat komt goed.
want?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik verbaas me oprecht nergens meer over
Nou, het lijkt me een beetje snel te gaan, dat zal het 'm zijnquote:
We gaan alleen maar een keer afspreken...niet gelijk trouwen ofzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me een beetje snel te gaan, dat zal het 'm zijn
Maar goed, dat kan natuurlijk...en is alleen maar leuk, als het ook leuk uitpakt.
oh we hadden eerst dagen via pm moeten lullen? Na ik schat het 5de pm berichtje heb ik haar 06 nummer gevraagd omdat het makkelijker is dan berichtjes sturen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me een beetje snel te gaan, dat zal het 'm zijn
Maar goed, dat kan natuurlijk...en is alleen maar leuk, als het ook leuk uitpakt.
Wat een politiek correct gelul zeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh we hadden eerst dagen via pm moeten lullen? Na ik schat het 5de pm berichtje heb ik haar 06 nummer gevraagd omdat het makkelijker is dan berichtjes sturen.
Het is maar een telefoongesprek zo spannend is dat niet, en het was een leuk en gezellig gesprek en zo waren we opeens 2.5 uur verder. En was er een idee om binnen kort af te spreken.
Niks spannends en snels aan. Gewoon afspreken en we zien wel, geen verwachtingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |