abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118093963
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef dynamiet het volgende:
Als eerste date samen hardlopen, aanrader of niet?
Als je daarna samen gaat douchen zeker een aanrader.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118093990
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lijkt me niet een al te hoge eis, toch?
Weet ik niet. Ik hoop het niet, anders wordt het nooit wat met mij.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En spelende vrouw.. ;) Nee ik snap wel wat je bedoelt. Het is spannender en soms leuker. Maar uiteindelijk trouwen we allemaal met iemand die meer richting de categorie goedzak gaat.
En toch blijkt dat vaak niet te klikken...maar we zullen zien.
pi_118093996
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Nogmaals, die zijn wat spannender. Moeilijk uit te leggen...misschien idd wat Eefje zei dat daar een soort uitdaging in zit dat jij hem misschien weet te temmen ofzo. Het heet juist daarom een 'foute man' omdat je eigenlijk al weet dat hij nooit zal veranderen.
ik ben man dus begrijp dat inderdaad niet zo.

blijf ik me wel afvragen waarom vrouwen zo nodig iemand willen temmen (heeft mi niets met directheid en eerlijkheid te maken), lijkt me juist extreem vermoeiend en niet leuk. ~:)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:35:21 #229
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118093997
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef dynamiet het volgende:
Als eerste date samen hardlopen, aanrader of niet?
Als je het beide leuk vindt, waarom niet? Wel op praattempo lopen dan ;)
pi_118094004
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Als je daarna samen gaat douchen zeker een aanrader.
Vermoed niet dat ze zo is ;)
pi_118094076
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:35 schreef dawg het volgende:

[..]

blijf ik me wel afvragen waarom vrouwen zo nodig iemand willen temmen (heeft mi niets met directheid en eerlijkheid te maken), lijkt me juist extreem vermoeiend en niet leuk. ~:)
Zie het als het zorgzame in een vrouw. En ergens wil ik hem dus juist ook niet temmen, want het is vaak juist datgene waar ik op val. Allemaal erg dubbel, maar misschien daarom dus ook zo lastig...voor mij althans.
pi_118094109
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:35 schreef dawg het volgende:

[..]

Is volgens mij een vrouwending.
Dan hebben ze een man die tot alles in staat is, maar wel haar beschermt
pi_118094193
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zie het als het zorgzame in een vrouw. En ergens wil ik hem dus juist ook niet temmen, want het is vaak juist datgene waar ik op val. Allemaal erg dubbel, maar misschien daarom dus ook zo lastig...voor mij althans.
komt wel goed schatje. :P
pi_118094211
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zal wel uit een soort oerdrift voortkomen, ja.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118094213
quote:

[..]

"die tot alles in staat is". dat klinkt idd spannend. :P
pi_118094225
quote:

[..]

Daar heb je wel een punt...ik voel mij bij een 'foute man' vaak veel prettiger en meer beschermd. Gevoel dat ik idd de vrouw ben.
Bij een softie krijg ik het idee dat ik degene moet zijn die hem beschermd. Ik wil toch een beetje het idee hebben dat hij sterker is dan ik ben...en dan niet alleen op fysiek vlak.
pi_118094279
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt...ik voel mij bij een 'foute man' vaak veel prettiger en meer beschermd. Gevoel dat ik idd de vrouw ben.
Bij een softie krijg ik het idee dat ik degene moet zijn die hem beschermd. Ik wil toch een beetje het idee hebben dat hij sterker is dan ik ben...en dan niet alleen op fysiek vlak.
is er bij jou nog een tussenweg...tussen softie en fout?
Hope is the first step on the road to dissapointment
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:42:41 #238
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118094308
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat herken ik nou weer niet. Grappig is dat. Ja het is leuk als hij letterlijk groter en sterker is maar ik hoef niet altijd beschermd te worden, liever niet eigenlijk.
pi_118094388
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:42 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

is er bij jou nog een tussenweg...tussen softie en fout?
Daar ben ik nou juist naar opzoek...hope so. Iemand die wel spannend is, maar ook heel lief *;
pi_118094480
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat herken ik nou weer niet. Grappig is dat. Ja het is leuk als hij letterlijk groter en sterker is maar ik hoef niet altijd beschermd te worden, liever niet eigenlijk.
Bedoel ook niet letterlijk beschermd worden...ik sta mijn mannetje wel als het nodig is. Maar een bepaald gevoel. Ik kruip dan ook makkelijker tegen iemand aan.

Ik heb ooit iemand gedate lang geleden die ook nog een kop kleiner was dan ik ben en niet heel stoer. Ik ben volledig afgeknapt toen hij bij mij op schoot kroop...iets voelde daarin niet helemaal goed. Maar dat kan ook echt iets van mij zijn wat niet elke vrouw heeft.
pi_118094565
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Bedoel ook niet letterlijk beschermd worden...ik sta mijn mannetje wel als het nodig is. Maar een bepaald gevoel. Ik kruip dan ook makkelijker tegen iemand aan.

Ik heb ooit iemand gedate lang geleden die ook nog een kop kleiner was dan ik ben en niet heel stoer. Ik ben volledig afgeknapt toen hij bij mij op schoot kroop...iets voelde daarin niet helemaal goed. maar dat kan ook echt iets van mij zijn wat niet elke vrouw heeft.
_O-! Dat is ook niet helemaal normaal om te doen als man bij een vrouw.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:48:58 #242
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118094583
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik heb ooit iemand gedate lang geleden die ook nog een kop kleiner was dan ik ben en niet heel stoer. Ik ben volledig afgeknapt toen hij bij mij op schoot kroop...iets voelde daarin niet helemaal goed. maar dat kan ook echt iets van mij zijn wat niet elke vrouw heeft.
Snapte ik ook wel ;) Ja en nee, weet niet of dat nou van iemands lengte afhangt. Wij zijn beide natuurlijk ook geen kleine dames natuurlijk.

Op schoot kroop?? djeez.. nee da's wel een afknapper. Al is een hoofd in je schoot weer wat anders natuurlijk en dan lekker door zijn haar kroelen. Nou, nu weer ontopic: wie heeft er nog een date? :P
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:52:08 #243
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118094743
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Iemand van een beetje dezelfde leeftijd. En dan alle standaard dingen: ik moet hem aantrekkelijk, leuk, slim, humoristisch etc etc vinden...en hoop dat hij dat ook van mij vindt.
Tja wanneer is iemand aantrekkelijk voor je? Wat is je soort humor?

quote:
En tuurlijk zit er iets van het romantische beeld wat vrouwen kunnen hebben...iemand met wie je (bijna) alles kan delen, die toch zelfstandig en zijn eigen persoon is.
Als je niet alles in je relatie kan delen zit er wat fout. En een eigen mening lijkt me ook belangrijk.

quote:
Iemand die vraagt hoe je dag geweest is, die een arm om je heen slaat als het wat minder met je gaat.
Dat is toch vrij normaal? Een goede vriendin van me belt me elke dag om even de dag door te praten. En als we een dipje om wat voor reden dan ook hebben stuurt de 1 de ander een smsje om te laten merken dat je aan elkaar denkt of je nodigt elkaar uit om even langs te komen.

quote:
Die je hand vastpakt als je ergens op straat loopt, die je weet te verrassen. Je weet wel...het complete plaatje :Y 8)7
:D volgens mij hebben een hoop mannen iets tegen hand in hand lopen :D

En tja hoe kan iemand jou verrassen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118094853
Eh, nu log ik nog maar sporadisch in op Paiq, maar die matchscores waren toch altijd exact hetzelfde tussen twee mensen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118094879
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]

Weet ik niet. Ik heb er in elk geval geen problemen mee :)
pi_118095001
quote:
11s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh, nu log ik nog maar sporadisch in op Paiq, maar die matchscores waren toch altijd exact hetzelfde tussen twee mensen?
met de nadruk op waren
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_118095048
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tja wanneer is iemand aantrekkelijk voor je? Wat is je soort humor?

[..]

Als je niet alles in je relatie kan delen zit er wat fout. En een eigen mening lijkt me ook belangrijk.

[..]

Dat is toch vrij normaal? Een goede vriendin van me belt me elke dag om even de dag door te praten. En als we een dipje om wat voor reden dan ook hebben stuurt de 1 de ander een smsje om te laten merken dat je aan elkaar denkt of je nodigt elkaar uit om even langs te komen.

[..]

En tja hoe kan iemand jou verrassen?
Qua uiterlijk lastig te omschrijven, dat is gewoon iets wat moet blijken. Kan een lach zijn of een oogopslag.
Humor...droog, sarcasme, zelfspot.
Iemand kan mij vooral verrassen met vooral kleine spontane dingen waaruit hij iets van waardering laat blijken.

En hand in hand lopen hoeft echt niet altijd, maar weet wel dat er een tinteling door mij heengaat als hij gewoon mijn hand vastpakt uit het niks...dat is weer dat stukje van je beschermd en geborgen voelen. En het gevoel dat je zijn meisje bent...
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:04:04 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118095351
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:58 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Qua uiterlijk lastig te omschrijven, dat is gewoon iets wat moet blijken.
Kan een lach zijn of een oogopslag.
Dat is waar, bij mij doen pretoogjes en een vrolijke uitstraling al een hoop.

quote:
Humor...droog, sarcasme, zelfspot.
Dat is geen zeldzame type humor toch?

quote:
Iemand kan mij vooral verrassen met vooral kleine spontane dingen waaruit hij iets van waardering laat blijken.
Een briefje met een persoonlijke tekst op de koelkast doet het al?

quote:
En hand in hand lopen hoeft echt niet altijd, maar weet wel dat er een tinteling door mij heengaat als hij gewoon mijn hand vastpakt uit het niks...dat is weer dat stukje van je beschermd en geborgen voelen. En het gevoel dat je zijn meisje bent...
Om het even in de sprookjes gebeuren te houden. Je hand vastpakken tijdens de ondergaande zon?

Of jou hand in zijn jaszak doen hand in hand als het koud is buiten?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118095422
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is waar, bij mij doen pretoogjes en een vrolijke uitstraling al een hoop.

[..]

Dat is geen zeldzame type humor toch?

[..]

Een briefje met een persoonlijke tekst op de koelkast doet het al?
Precies
Soms wel, je moet elkaar daarin ook aanvoelen natuurlijk
En :Y
pi_118095645
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Snapte ik ook wel ;) Ja en nee, weet niet of dat nou van iemands lengte afhangt. Wij zijn beide natuurlijk ook geen kleine dames natuurlijk.

Op schoot kroop?? djeez.. nee da's wel een afknapper. Al is een hoofd in je schoot weer wat anders natuurlijk en dan lekker door zijn haar kroelen. Nou, nu weer ontopic: wie heeft er nog een date? :P
Hij kroop letterlijk bij mij op schoot zoals meestal de vrouw bij de man doet :')

En ik! *O* Alleen niet via een datingsite...en weer het 'foute' type -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')