abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5464227
En weer verder
vorig deeltje

[Dit bericht is gewijzigd door ikke_ook op 20-08-2002 21:24]

dinsdag 20 augustus 2002 @ 21:21:57 #2
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5464245
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_5464250
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:21 schreef Barb het volgende:
[afbeelding]
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 21:25:41 #4
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5464313
Lukt het met de foto's?
When I rush it hits me
pi_5464324
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:25 schreef Barb het volgende:
Lukt het met de foto's?
kheb er nu eentje van 58KB is dat te groot voor hier? Valt toch wel mee?
pi_5464327
Avond heeft SunQueen zich toevallig al gemeld moet der namelijk wat vragen
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 21:28:39 #7
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5464361
Hey febster Ik heb haar nog niet gezien vandaag.

Doe maar gewoon ikke_ook, zien we vanzelf wel of het te groot is (volgens mij gooi ik wel eens grotere neer hoor)

When I rush it hits me
pi_5464376
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:28 schreef Barb het volgende:
Hey febster Ik heb er nog niet gezien vandaag.

Doe maar gewoon ikke_ook, zien we vanzelf wel of het te groot is (volgens mij gooi ik wel eens grotere neer hoor)

Avond barbje alles goed ? Lkkr gewerkt heute ?

58kb is best te doen iig hier wel kabel dus ja....

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_5464378
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:26 schreef febster het volgende:
Avond heeft SunQueen zich toevallig al gemeld moet der namelijk wat vragen
Kheb dr nog niet gezien vandaag
pi_5464388
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:29 schreef febster het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik zo s op zoek naar webruimte
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 21:31:11 #11
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5464403
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:29 schreef febster het volgende:

Hoi hoi, alles goed En nee, niet lekker gewerkt, maar gaat verandering in komen vanaf morgen

How was your day?

When I rush it hits me
pi_5464494
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:31 schreef Barb het volgende:

[..]

Hoi hoi, alles goed En nee, niet lekker gewerkt, maar gaat verandering in komen vanaf morgen

How was your day?

Hier gaat alles wel bij de AH beetje beu aan t worden maar dat komt goed uit want over een kleine 2 weken ga ik studeren dusss en morgen is neem ik aaan einde vakantie ? (ik heb niet alle 10 topics doorgelezen vandaar)
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 21:40:50 #13
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5464527
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:38 schreef febster het volgende:
Hier gaat alles wel bij de AH beetje beu aan t worden maar dat komt goed uit want over een kleine 2 weken ga ik studeren dusss en morgen is neem ik aaan einde vakantie ? (ik heb niet alle 10 topics doorgelezen vandaar)
Nee, morgen is mijn collegaatje weer terug en zullen er wat dingen veranderen, waardoor de werkdruk wat omlaag gaat

Ik heb vast al wel eens gevraagd wat je ging studeren hé?

When I rush it hits me
pi_5464561
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:40 schreef Barb het volgende:

[..]

Nee, morgen is mijn collegaatje weer terug en zullen er wat dingen veranderen, waardoor de werkdruk wat omlaag gaat

Ik heb vast al wel eens gevraagd wat je ging studeren hé?

Niet dat ik me kan herinneren maar goed zelfs mijn moeder vergeet t wel eens maar ik ga dus Management Economie en Recht (MER) studeren Fontys gebouw Rachelsmolen R4 (bovenste verdieping) volgende week 2 dagen intro lijkt me best leuk (en dat komt niet omdat je maar 20 uur per week les hebt en 20 weken per jaar project zonder lessen hoor )
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 21:50:33 #15
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5464664
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:43 schreef febster het volgende:
Niet dat ik me kan herinneren maar goed zelfs mijn moeder vergeet t wel eens maar ik ga dus Management Economie en Recht (MER) studeren Fontys gebouw Rachelsmolen R4 (bovenste verdieping) volgende week 2 dagen intro lijkt me best leuk (en dat komt niet omdat je maar 20 uur per week les hebt en 20 weken per jaar project zonder lessen hoor )
Owwja, MER, dat wist ik wel. We hebben eens een heel gesprek gehad over studies enzo. Zeer gedettailleerd hoor, waar je komt te zitten

Intro van 2 dagen maar? Kamp?

When I rush it hits me
pi_5464814
Tering, het zit ook allemaal niet mee, nu heb ik net een ftp programma geinstalleerd, kan ik m nergens meer vinden
pi_5464856
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:50 schreef Barb het volgende:

[..]

Owwja, MER, dat wist ik wel. We hebben eens een heel gesprek gehad over studies enzo. Zeer gedettailleerd hoor, waar je komt te zitten

Intro van 2 dagen maar? Kamp?

Ik ben allang blij dat t maar 2 dagen duurt Ik denk dat we ergens in ehv gedropt worden om te slapen maar ik weet nog niet of k dat doe want ik heb ook andere plaatsen waar ik wat relaxter kan slapen enzo maar t eindigt denk ik in de AOR met t introfeest
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 22:02:25 #18
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5464863
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:00 schreef ikke_ook het volgende:
Tering, het zit ook allemaal niet mee, nu heb ik net een ftp programma geinstalleerd, kan ik m nergens meer vinden
Ja ja, het is ook allemaal heel erg moeilijk natuurlijk. En er zit ook helemaal geen zoekoptie op de meeste pc's.

(hihihi, die ikke_ook)

When I rush it hits me
pi_5464969
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:02 schreef Barb het volgende:

[..]

Ja ja, het is ook allemaal heel erg moeilijk natuurlijk. En er zit ook helemaal geen zoekoptie op de meeste pc's.

(hihihi, die ikke_ook)

Ik had hem over het netwerk van mn laptop gehaald, twas een zip file, dus ik gewoon direct vanuit winzip die exe geopend. Even daarna crashte mn pc, dus toen dacht dat ik hem had geinstalleerd, echter het tegendeel bleek

Maar goed, nu maar s proberen te uploaden

dinsdag 20 augustus 2002 @ 22:09:03 #20
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5464989
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:02 schreef febster het volgende:
Ik ben allang blij dat t maar 2 dagen duurt Ik denk dat we ergens in ehv gedropt worden om te slapen maar ik weet nog niet of k dat doe want ik heb ook andere plaatsen waar ik wat relaxter kan slapen enzo maar t eindigt denk ik in de AOR met t introfeest
Gewoon doen joh. Mijn Fontysintro was ook maar 2 dagen (op een kampeerboerderij in Geldrop, off all places) en ik ben blij dat ik meegegaan ben. was echt superleuk, hoewel ik al brak begon omdat ik de week ervoor de TU/e-intro had meegedraaid en op maandag, dinsdag en woensdag natuurlijk HBO-intro-en. Vrijdags meteen door naar Lowlands, maandag en dinsdag mijn 1e 2 collegedagen gemist enw oensdag zo gaar als een konijn (no offence, ikke_ook) in de collegebanken. Geweldige intro heb ik gehad!
When I rush it hits me
pi_5465016
pomptiepomtiepom
* julekes kijkt om zich heen of er nog mensen gaan stappen vanavond.
of ben ik weer de enige
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 22:13:21 #22
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5465061
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:10 schreef julekes het volgende:
pomptiepomtiepom
* julekes kijkt om zich heen of er nog mensen gaan stappen vanavond.
of ben ik weer de enige
Ik zou heeeeeeeel graag willen, maar moet wederom te vroeg op morgenvroeg Net als de rest van de week.

't Is godverdorie de eerste keer sinds 1994 dat de intro aan me voorbij gaat

When I rush it hits me
pi_5465090
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:13 schreef Barb het volgende:

[..]

Ik zou heeeeeeeel graag willen, maar moet wederom te vroeg op morgenvroeg Net als de rest van de week.

't Is godverdorie de eerste keer sinds 1994 dat de intro aan me voorbij gaat

jammer
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 22:15:26 #24
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5465113
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:07 schreef ikke_ook het volgende:
Maar goed, nu maar s proberen te uploaden
Yeah! Succes!

En niet vergeten een fotootje te kiezen voor je fotoboek. Vrouwen in burka's is echt fout.

When I rush it hits me
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 22:16:32 #25
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5465132
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:14 schreef julekes het volgende:
jammer
Heel jammer!! Maar heb donderdag een verjaardag, misschien dat we nog heel ff in de AOR gaan kijken for old times sake (schrijf je dat wel zo?)(omdat we allemaal daar hebben gewerkt in het verleden)
When I rush it hits me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')