helaas barb, nu heb ik al gegeten... vrijdag beter?
quote:Ok, dan ga ik ook mn eten op eten voor het koud wordt
Op woensdag 21 augustus 2002 18:28 schreef Barb het volgende:[..]
Hoi hoi
Goed plan. Kom ik later op terug. 'k Heb toch maar ff frietjes gehaald en wil ze graag warm eten
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 18:33 schreef MrWilliams het volgende:helaas barb, nu heb ik al gegeten... vrijdag beter?
Zolang ik geen boodschappen hoef te doen
- edit - quote vergeten te quoten
quote:.....
Hoi hoi
Goed plan. Kom ik later op terug. 'k Heb toch maar ff frietjes gehaald en wil ze graag warm eten
quote:Als jij morgen kookt, kom ik bij je eten. Ik lust geen paprika en hou niet zo van rijst. Pttig eten kan ik niet tegen en afwassen heb ik een hekel aan. Ik moet snel weer weg, want ik heb een verjaardag. Ik sta op half 6 bij je op de stoep.
Op woensdag 21 augustus 2002 19:00 schreef ikke_ook het volgende:
.....
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 19:03 schreef Barb het volgende:[..]
Als jij morgen kookt, kom ik bij je eten. Ik lust geen paprika en hou niet zo van rijst. Pttig eten kan ik niet tegen en afwassen heb ik een hekel aan. Ik moet snel weer weg, want ik heb een verjaardag. Ik sta op half 6 bij je op de stoep.
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 19:06 schreef Barb het volgende:
Ik vergeet er bij te zetten dat ik geen tegenspraak duldt en een vrolijk tafelgezelschap prefereer.
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 19:06 schreef ikke_ook het volgende:
quote:* ikke_ook dacht eigenlijk dat dit sloeg op Barbs werk, dat ze daarop terug zou komen hoe het vandaag ging
Hoi hoi
quote:Owja
Op woensdag 21 augustus 2002 19:08 schreef ikke_ook het volgende:
* ikke_ook dacht eigenlijk dat dit sloeg op Barbs werk, dat ze daarop terug zou komen hoe het vandaag ging
Vandaag was wederom beredruk, maar minder dan vorige dagen want ik heb wat taken afgeschoven naar anderen. Nu kon ik eindelijk aan mijn eigen werk beginnen, maar het is heel veel. Ik lig echt zwaar achter. Heb al 29 uur gewerkt in 3 dagen en steeds mijn pauzes overgeslagen en ik zie het voor morgen en vrijdag somber in. Gaat en 50-urig weekje worden vrees ik. Moelijk te combineren met wat ik moet doen voor mijn laatste tentamen maandag, dus echt zonnig ben ik nu niet.
quote:Hmm nee, maar buiten is het ook niet zonnig dus wat dat betreft is het wel logisch
Op woensdag 21 augustus 2002 19:15 schreef Barb het volgende:[..]
Owja
Dat was ook zo.
Vandaag was wederom beredruk, maar minder dan vorige dagen want ik heb wat taken afgeschoven naar anderen. Nu kon ik eindelijk aan mijn eigen werk beginnen, maar het is heel veel. Ik lig echt zwaar achter. Heb al 29 uur gewerkt in 3 dagen en steeds mijn pauzes overgeslagen en ik zie het voor morgen en vrijdag somber in. Gaat en 50-urig weekje worden vrees ik. Moelijk te combineren met wat ik moet doen voor mijn laatste tentamen maandag, dus echt zonnig ben ik nu niet.
Moet je erg veel doen voor dat tentamen of valt het wel mee?
quote:Ja, boek samenvatten en 3 stellingen bijmaken. Morgen doormailen naar docent. Maandag daarover mondeling tentamen.
Op woensdag 21 augustus 2002 19:19 schreef ikke_ook het volgende:
Hmm nee, maar buiten is het ook niet zonnig dus wat dat betreft is het wel logischMoet je erg veel doen voor dat tentamen of valt het wel mee?
Op zich niet veel, maar ik ben gewoon erg moe nu. Kan amper rechtop zitten.
Pc gaat dadelijk ook uit, kan dat ding niet meer zien door werk en verslag schrijven van afgelopen dagen.
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 19:22 schreef Barb het volgende:[..]
Ja, boek samenvatten en 3 stellingen bijmaken. Morgen doormailen naar docent. Maandag daarover mondeling tentamen.
Op zich niet veel, maar ik ben gewoon erg moe nu. Kan amper rechtop zitten.
Pc gaat dadelijk ook uit, kan dat ding niet meer zien door werk en verslag schrijven van afgelopen dagen.
quote:Ja ja, en om 8 uur al beginnen, ipv half 9, en tot 18 uur door vrees ik, wil ik iets afkrijgen.
Op woensdag 21 augustus 2002 19:24 schreef ikke_ook het volgende:Dat klinkt als vrij veel ja. En je moet morgen gewoon weer werken
Maar ... genoeg geklaagd. Ik ga aan de slag, anders wordt het alleen maar erger.
Tot in mijn pauze, doegie
quote:Succes Barbje, tot strax
Op woensdag 21 augustus 2002 19:28 schreef Barb het volgende:[..]
Ja ja, en om 8 uur al beginnen, ipv half 9, en tot 18 uur door vrees ik, wil ik iets afkrijgen.
Maar ... genoeg geklaagd. Ik ga aan de slag, anders wordt het alleen maar erger.
Tot in mijn pauze, doegie
quote:Oeps dat wazzik dus
Op woensdag 21 augustus 2002 19:49 schreef febster het volgende:
Haai, hier vanuit een regenachtig geldrop, ik kom morgen Joost's plaats innemen (ik voel het, nu gaat't wel lukken). Ennuh, mjaah lijkt wel gezellig hier
quote:Welkom terug
Op woensdag 21 augustus 2002 19:51 schreef SunQueen het volgende:
* SunQueen is weer terug van de kook, eet, en boekenkaft pauze!
quote:Jajaj, heerlijke tagiatellie gemaakt!
Op woensdag 21 augustus 2002 20:00 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Welkom terug
Lekker gegeten?
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 20:06 schreef SunQueen het volgende:[..]
Jajaj, heerlijke tagiatellie gemaakt!
en binnenkort ga ik paella maken, dat is ook echt superlekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |