SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Iets met alcoholquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
had je iets gebruikt
[..]
deze nigger weet
denk het wel, alle homo's toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:37 schreef Trollscience het volgende:
Heeft Radzendia een handtast dan?![]()
Als je ABO tot de handtasclub rekentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:37 schreef Trollscience het volgende:
Heeft Radzendia een handtast dan?![]()
tuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
denk het wel, alle homo's toch?
twitter:CrownTheBenpire twitterde op maandag 15-10-2012 om 00:48:38R.I.P Adolf Hitler ~ 1889 -1945. Committed suicide as a result of bullying from the Russians. 1 retweet = 1 prayer for this beautiful angel reageer retweet
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:11 schreef Amoeba het volgende:
Dit wordt systeemherstel ofzo kk nvidia
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:48 schreef Trollscience het volgende:
twitter:CrownTheBenpire twitterde op maandag 15-10-2012 om 00:48:38R.I.P Adolf Hitler ~ 1889 -1945. Committed suicide as a result of bullying from the Russians. 1 retweet = 1 prayer for this beautiful angel reageer retweet
En dan spuug ik op je kop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:17 schreef Amoeba het volgende:
Afgelopen. Trollie, wij moeten meeten man. En dan gaan zitten janken op dat album. Ja.
Die mag je wel uit laten hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:23 schreef Trollscience het volgende:
Eens even een onderbroek aantrekken.
Mijn huis ligt vlak achter de Jumbo, en het heeft gigantische ramen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:26 schreef Amoeba het volgende:
Niet altijd in je blote schwanz door het huis lopen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb medelijden man. Dat is echt zwaar kut.quote:
Ik ga nu niet naar Eindhoven. Heb voor straks wel een ontmoeting staan voor de overdracht van de volgende 2 albums (op vinyl):quote:
sinds wanneer geef je een fuck om mij?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb medelijden man. Dat is echt zwaar kut.
De mijne is dus net ook soort van gejat. Ik heb hier 2 fietsen staan, normale kutfiets en krantenfiets voor het Eindhovens Dagblad. Die kutfiets had dus al een tijdje een lekke voorband en ik te lui om dat te fixen. Dus ik neem daar nu de moeite voor, komt de begeleiding (woongroep omdat autisme, /care) naar buiten: Ja ik heb dat slot doorgeslepen omdat ik dacht dat hij van een jongen was die al een poosje weg was en we een nieuwe groepsfiets wilde hebben. Ik zo wat
Sinds je bij de SC hoort.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
sinds wanneer geef je een fuck om mij?
kaolo ma pampangquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg, mijn 56 jaar oude plat Amsterdamse collega spreekt Surinaamshoe tof
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:26 schreef Oceanview het volgende:
Hey ik heb een fiets gevonden in Osdorp, van mij dus.
Ik liet altijd verzekerde fietsen 'stelen' door vrienden en die verkocht ik dan doorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]hij zat vast
naja hij was volgens mij wel verzekerd.
Ik voel mij nu een van jou vrienden, mijn e-penis man man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik liet altijd verzekerde fietsen 'stelen' door vrienden en die verkocht ik dan door
jouwquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik voel mij nu een van jou vrienden, mijn e-penis man man.
Weet ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja Steven, jij bent ook tof.
ja godverdomme ik ben nu een hand minder, kon je dat niet eerder zeggen?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niks tegen jou maar beetje rare opmerking.
quote:
waar werk je danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja Steven, jij bent ook tof.
Wat ?!?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja godverdomme ik ben nu een hand minder, kon je dat niet eerder zeggen?!
Dankjewelquote:
kom vechten danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen probleem, weet je toch.
haha bangerikquote:
Okayquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
google maar, was gister nog een topic over
Niet bang, verstandig. Je weet hoe dat gaat met die goede plannen van jouquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okay
[..]
Niet bang, verstandig. Je weet hoe dat gaat met die goede plannen van jou
of van die dagen die je hele leven op zn kop kunnen zetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:34 schreef Dimens het volgende:
Soms heb je van die dagen dat niks lukt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:41 schreef Dientje12 het volgende:
Of van die dagen dat je nergens zin in heb
Of van die mensen waarmee je heel goed bevriend bent maar toch voor schaamtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef Snowbells het volgende:
Van die mensen die je heel goed kent maar toch gewoon een vreemde zijn.
Gisteren was het PTA hierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij zit in de verkeerde SC vandaag lijkt wel R&P hier..
Nah dat heb ik niet ..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Of van die mensen waarmee je heel goed bevriend bent maar toch voor schaamt
Beter dan DIGquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij zit in de verkeerde SC vandaag lijkt wel R&P hier..
Dat hoor ik mijn moeder vaak genoeg zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je geen recept weet te bedenken..
Mexicaanse wrapsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je geen recept weet te bedenken..
Wie dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef Snowbells het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef Snowbells het volgende:
Is niet erg om 2 dagen te huilen op het toilet. Is het eten wel waard.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen pittig eten dus, helaas. Maar ik zat wel aan wraps te denken ja
Been there too many times, nee dankje!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is niet erg om 2 dagen te huilen op het toilet. Is het eten wel waard.
Despicable Me.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
Dimens, ik zette gister Despicable Me op 1080 op mijn tv..
[ afbeelding ]
Link? Prof review of topic? Ff lezen, buitenlandse review sites waren juist lyrisch zeker over prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:03 schreef Dimens het volgende:
Wel beetje jammer dat Tweakers helemaal niet zo positief over de ST50 is.
http://tweakers.net/revie(...)p-de-eerste-rij.htmlquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Link? Prof review of topic? Ff lezen, buitenlandse review sites waren juist lyrisch zeker over prijs/kwaliteit verhouding.
In Engeland de VT50, GT50 en de ST50 naast elkaar zien staan in een Panasonic winkel. Je hebt daar heel veel Panasonic winkels en de Panasonic televisies daar zijn enorm populair vanwege hun goede kwaliteit.quote:
Mijn vuisten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie ga je daar voor mee brengen?
Daarom ben ik ook voor deze gegaan, heb hem voor 729, gewoon een erg mooie prijs. Ik zat eerder aan 900 te denken. Na vele reviews te lezen dacht ik ook van die extra 300/500 voor een 'beter' model is het niet waard. Sowieso, alsof je dat ziet, als je thuis zit denk je niet van mja mja valt toch had beter gekund.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
In Engeland de VT50, GT50 en de ST50 naast elkaar zien staan in een Panasonic winkel. Je hebt daar heel veel Panasonic winkels en de Panasonic televisies daar zijn enorm populair vanwege hun goede kwaliteit.
Als je puur naar beeldkwaliteit kijkt, is er tussen de ST50 en de GT50 echt bijna geen verschil. De VT50 is wel mooier maar dat komt ook wel beetje door design.
Aandachtshoer je wilt gewoon dat ze tegen je praten gaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:15 schreef Dimens het volgende:
Ik praat ook DIG, ga je nu ook met mij vechten?
Ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:15 schreef Dimens het volgende:
Ik praat ook DIG, ga je nu ook met mij vechten?
Ze wil telefoon seks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:16 schreef Oceanview het volgende:
Snow praat altijd om 0:15 tegen mij op Whatsapp.
Slaap je al?
Bel mij.
Waarom.
Heb jij al een OLED televisie gezien dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor deze gegaan, heb hem voor 729, gewoon een erg mooie prijs. Ik zat eerder aan 900 te denken. Na vele reviews te lezen dacht ik ook van die extra 300/500 voor een 'beter' model is het niet waard. Sowieso, alsof je dat ziet, als je thuis zit denk je niet van mja mja valt toch had beter gekund.
Als je ze langs elkaar ziet ja dan wel.. maar dan blijf je aan de gang. Want 2 meter verder op staat weer een betere en daar langs weer een OLED en daar.. en dan mag je opeens 1800 aftikken ipv de 700-900 wat je budget was
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Aandachtshoer je wilt gewoon dat ze tegen je praten gaat.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:16 schreef Oceanview het volgende:
Snow praat altijd om 0:15 tegen mij op Whatsapp.
Slaap je al?
Bel mij.
Waarom.
2 nachten achter elkaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]!!!!!! 'Altijd' alleen vannacht stommerd.
gewoon eten je leeft toch maar 1 keerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef Snowbells het volgende:
Volgens mij zijn ze niet helemaal gaar....
Kut.
Ik heb ook wel 2 ballen voor je en een grote worst..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef Snowbells het volgende:
Kut.
Zouden ze in de magnetron kunnen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gewoon eten je leeft toch maar 1 keer
Nee ga wegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook wel 2 ballen voor je en een grote worst..
Vraag het niet aan mij ik ben met pensioenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zouden ze in de magnetron kunnen?
Wat voor vlees?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef Snowbells het volgende:
Kut.
:Squote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gewoon eten je leeft toch maar 1 keer
Laat 'die' er maar gewoon in okquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het was al even geleden, soms moeten die er weer uit.
Als het 100% rund is, mag het best wel een beetje rauw zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet ik veel gewoon gehaktballetjesik gooi ze er gewoon in op 1 minuut en 750 graden
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook wel 2 ballen voor je en een grote worst..
Ze mag best een beetje stinken maar heel geil moet ze zijn.. ja geil moet ze zijn!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het 100% rund is, mag het best wel een beetje rauw zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2012 15:27:38 ]
Bedankt.quote:
Als je uit de preview-afbeeldingen moest kiezen zou je de 1e kiezen toch?quote:
my god what an assquote:
Dat wel ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je uit de preview-afbeeldingen moest kiezen zou je de 1e kiezen toch?
ik welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor kleur de mijne hebben.
ben jij een neger?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef Dimens het volgende:
Kijken naar filmpje van OV.
[ afbeelding ]
je verdient het omdat 9gagquote:
heb je iets tegen negers ofzo dat je witte neger zegt ik ben zelf ook een neger en wil je nu seg maar stoer komen praten respect voor risico j'p en kapoecity G niet fucken met hun ja met je kker negers je bent zeker een nederlander ik ben zelf half nederlands maar eerlijk gezegt heb ik niks met nederlanders ben half en toch voel ik me puur neger en wat wil je nu doen ik bedei je grote koulo bekquote:
die foto's van gisteren?quote:
enkel voor mij sryquote:
kquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heb je iets tegen negers ofzo dat je witte neger zegt ik ben zelf ook een neger en wil je nu seg maar stoer komen praten respect voor risico j'p en kapoecity G niet fucken met hun ja met je kker negers je bent zeker een nederlander ik ben zelf half nederlands maar eerlijk gezegt heb ik niks met nederlanders ben half en toch voel ik me puur neger en wat wil je nu doen ik bedei je grote koulo bek
aww waarom?quote:
JA EEN VICIEUZE CIRKEL.. SNAP JE WANT ELKE DAG HET ZELFDE HELE DAG FOK!KEN EN SAVONDS JEZELF IN SLAAP HUILEN..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:43 schreef Oceanview het volgende:
heppie stuur snel door dan verwijder je ze
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:43 schreef Oceanview het volgende:
heppie stuur snel door dan verwijder je ze
sry schatjequote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:44 schreef Flippiee het volgende:
hey ov als jij ze dan weer doorstuurt naar mij? :$:$$:$$:$::$:$:$:$
quote:
gaat dat over huiden haha snapje? xquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:44 schreef Trollscience het volgende:
godverdomme skins is zulks een geniale serie
trollie houdt denk wel van bepaalde huiden aan de voorkantquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gaat dat over huiden haha snapje? x
nee vloeitjes XDquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gaat dat over huiden haha snapje? x
lekker met velletjes spelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
trollie houdt denk wel van bepaalde huiden aan de voorkant
drm ;pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
trollie houdt denk wel van bepaalde huiden aan de voorkant
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:47 schreef Amoeba het volgende:
Maar het is wel kut dat je fiets gejat is. Dat gun je niemand. Behalve stevenmac26
lekker dingquote:
ov heeft jouw foto's gezien, wil je die zien?quote:
in mn dmquote:
Watquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ov heeft jouw foto's gezien, wil je die zien?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat? Je stuurt toch niks door?
oepsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat? Je stuurt toch niks door?
Wiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:56 schreef Flippiee het volgende:
16:00 – 16:45
Q&A with DJ Chuckie and the team behind the scenes who help to make it all happen for the Dutch superstar.
Dit op een rooster hebben staan
Zeg eens dat ik zijn dirty muziek niet leuk vind xoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:56 schreef Flippiee het volgende:
16:00 – 16:45
Q&A with DJ Chuckie and the team behind the scenes who help to make it all happen for the Dutch superstar.
Dit op een rooster hebben staan
ben blij dat je de fotos leuk vindtquote:
ja thx manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ben blij dat je de fotos leuk vindt
ik hoop niet dat je te boos bent dat ik het heb doorgestuurdquote:
Die laatste werkt hier wel hoor?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:58 schreef Amoeba het volgende:
Happy, stuur die laatste nog eens? Je linkje werkte niet goed.
Chuckieeeeequote:
Heb je ook nog commentaar voor Lucien Foort?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zeg eens dat ik zijn dirty muziek niet leuk vind xo
Boefjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je te boos bent dat ik het heb doorgestuurd
Wie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chuckieeeee
[..]
Heb je ook nog commentaar voor Lucien Foort?
ja sorry, snow stelt het niet echt op prijsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:58 schreef Amoeba het volgende:
Happy, stuur die laatste nog eens? Je linkje werkte niet goed.
Dus, wie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chuckieeeee
[..]
Heb je ook nog commentaar voor Lucien Foort?
Snowwrapquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil slapen maar zo eerst eten maken (mexicaanse wraps![]()
)
Net niet, heeft alles wel voor Dance maar het klikt gewoon niet, die saxofoon is wel baas.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:04 schreef Trollscience het volgende:
Lekker the king of carrot flowers zingen met mijn gieter maar mijn oma waardeert het niet
De beste man zal ook nooit zo groot worden denk ik. Ik ben wel heel benieuwd naar Nicky Romero en zijn ontwikkelingen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Net niet, heeft alles wel voor Dance maar het klikt gewoon niet, die saxofoon is wel baas.
Je hebt er een puinhoop van gemaakt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Oceanview het volgende:
Mijn moeder gaat mij nooit meer de keuken toe vertrouwen.
Nou ik moest na 5/10 minuten het vuur uitdoen en iets uit de oven halen, helemaal vergeten en alles aangebrand.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je hebt er een puinhoop van gemaakt?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou ik moest na 5/10 minuten het vuur uitdoen en iets uit de oven halen, helemaal vergeten en alles aangebrand.
Is ze al thuis?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En zij zo bellen ja is het uit? en ik van ehh... jaa?
Nee pas om 5u maar dan ben ik al weg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is ze al thuis?Zet een livestream op van je uitbrander.
Ze had geen keus, ze moet weg. Normaal doe ik het altijd maar nu ben ik het vergeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Snowbells het volgende:
Mijn ouders vertrouwen mij sowieso niet die dingen toe
Nu snap ik ik het wel, kijk hoe je je gister gedroegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Snowbells het volgende:
Mijn ouders vertrouwen mij sowieso niet die dingen toe
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waar. Jij bent een mentaal beperkte triangeljosti met rectale bronchitus en een been.
Ja ze had mij gebeld dus toen had ik snel alles uitgedaan dus ze weet er wel van.quote:
Was eenmaligquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu snap ik ik het wel, kijk hoe je je gister gedroeg
SPOILER: niet klikken aubOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Trollscience het volgende:
Toch geklikt.SPOILER: niet klikken aubOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja jij mag het want jou mag ik toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |