Ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Iemand Carmageddon al gevonden in de store.
Thx, direct al wat nostalgische gevoelensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja.
https://itunes.apple.com/nl/app/carmageddon/id498240451?mt=8
Hij is nog net zo tof als 500 jaar geleden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Thx, direct al wat nostalgische gevoelens
De iPad Mini zal vermoedelijk een lagere resolutie hebben (minder PPI) dan de iPhone 4 en 4S, dus nee de kwaliteit zal minder zijn. Als je net zulke scherpe letter wil als op de iPhone moet je een normale iPad nemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:05 schreef _Joy_ het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje over de iPad mini en hoop dat jullie mij kunnen helpen:
Ik heb de iPhone 4s en lees daar ook boeken op. Alleen vind ik het scherm net iets te klein. De kwaliteit van het beeld vind ik wel supermooi. De letters zijn erg duidelijk, kortom het leest wel heel fijn.
Is de beeld kwaliteit van de iPad mini net zo goed als die van mijn iPhone 4s?
maar het stond al wel bijna 100% vast dat de resolutie lager zou zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:10 schreef Tokus het volgende:
Vooralsnog is de iPad mini nog niet gepresenteerd dus nog niemand weet hoe hij performt of wat de kwaliteit van het scherm is.
Ik heb een ereader, maar ik lees veel meer op mijn iPhone.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou een e-reader nemen om op te lezen. Leest stukken fijner dan op de iPad, tenminste, als je langer dan tien minuten leest. En die dingen zijn nog goedkoper ook.
dan krijg ik echt last van m'n ogen, zo klein. En ik heb gewoon goede ogen, geen bril.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:13 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik heb een ereader, maar ik lees veel meer op mijn iPhone.
Maar met een ereader kan je niet internetten. Ook grote PDF'jes of documenten bekijken is op een ereader veel minder handig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou een e-reader nemen om op te lezen. Leest stukken fijner dan op de iPad, tenminste, als je langer dan tien minuten leest. En die dingen zijn nog goedkoper ook.
Ik lees bijna exclusief op mijn iphonequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:25 schreef Dos37 het volgende:
Lezen op iPad3 gaat echt prima, al verschillende boeken gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |