Ik stel hier de vragenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:22 schreef Fe2O3 het volgende:
Is het voor 5 voudige moord of voor 35km/u te hard?
Haha ja, dan kom je er wel!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:35 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Ja, dat moet je gewoon tegen de rechter zeggen!
hahahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:40 schreef Fe2O3 het volgende:
Zak dan lekker in de strontHoe verwacht je dat je geholpen kan worden als we niet eens weten of je voor kanton, het OM//OvJ of de strafrechter moet verschijnen en waarvoor.
De straf kan me niet hoog genoeg uitvallen, blijkbaar is het nodig.
Heb een paar zaken gezien, en de mensen die daarheen gaan zijn 'gewoon' gekleed. Heb eigenlijk nooit iemand compleet in pak gezien bijvoorbeeld. Ik zou een net overhemd en een spijkerbroek aandoen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:42 schreef swappi het volgende:
dit is het lijstje:
Berovers achtervolgd en de auto van achteren geramd.
Roekeloos rijgedrag
Door rood rijden(2x)
Vluchten voor politie
Negeren van stopteken
Rijden onder invloed.
Dit heeft wel een reden, ik ben namelijk beroofd in de stad en dat ga ik niet toe laten.
Het is idd fout dat ik bezopen me auto in ben gestapt, maar goed dat was helaas mijn reactie.
Ik laat me niet bestelen
trollololoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:42 schreef swappi het volgende:
dit is het lijstje:
Roekeloos rijgedrag
Door rood rijden(2x)
Vluchten voor politie
Negeren van stopteken
Rijden onder invloed.
Dit heeft wel een reden, ik ben namelijk beroofd in de stad en dat ga ik niet toe laten.
Het is idd fout dat ik bezopen me auto in ben gestapt, maar goed dat was helaas mijn reactie.
Ik laat me niet bestelen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hangt er van af, heb je een groot hakenkruis ergens op je lichaam? Dat kunnen veel rechters namelijk wel waarderen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:42 schreef swappi het volgende:
dit is het lijstje:
Roekeloos rijgedrag
Door rood rijden(2x)
Vluchten voor politie
Negeren van stopteken
Rijden onder invloed.
Ik laat me niet bestelen Ik laat me niks zeggen.
Mensen zonder hakenkruistattoos.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hangt er van af, heb je een groot hakenkruis ergens op je lichaam? Dat kunnen veel rechters namelijk wel waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |