En die dan elke dag aanpassen? BEETJE VEEL WERK HE VOOR IETS DAT EEN APP PRIMA KAN DOENquote:
ik kan 3 tijden zetten hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
En die dan elke dag aanpassen? BEETJE VEEL WERK HE VOOR IETS DAT EEN APP PRIMA KAN DOEN
Maar ELKE dag 5 keer een wekker op zetten, daar word je toch wel moe van, en na een tijd kan je het ook gaan vergetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan 3 tijden zetten hoor
Ik kan instructies in een scripttaal met pen en papier omzetten naar x86 assembly maar dat neemt niet weg dat het een uitstekend voorbeeld is van tijdrovend en repetitief kankerwerk waar wetenschappers dus computers voor hebben bedacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan 3 tijden zetten hoor
Je kunt kiezen welke dagen van de week hij moet afgaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:14 schreef Brakkaboy het volgende:
[..]
Maar ELKE dag 5 keer een wekker op zetten, daar word je toch wel moe van, en na een tijd kan je het ook gaan vergeten
Wrm zo weinig respect?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:15 schreef DuTank het volgende:
De wekker. En rot nu maar op met je gelovige bullshit.
Ho ho, niet zo generaliseren. Zelfs een kuffar als ik weet dat dat zo werkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:23 schreef eleusis het volgende:
Zij zijn kuffar, en weten blijkbaar niet dat gebedstijden elke dag veranderen en afhankelijk zijn van je coördinaten.
Ik heb weinig respect voor mensen die geloven in sprookjes.quote:
Nu weet ik weer waarom ik jou mochtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb weinig respect voor mensen die geloven in sprookjes.
Heel erg bedankt, hij werkt echt fantastisch!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:24 schreef LompeHork het volgende:
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/12130/?lang=nl
Is dit iets? Gezien de reviews zou dit moeten werken
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:39 schreef bijdehand het volgende:
5 wekkers zetten, en dan instellen voor iedere dag, klaar.
[..]
Nu weet ik weer waarom ik jou mocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |