abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 18 september 2000 @ 16:58:59 #1
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_347392
Voorspel hier vast wie gaat winnen, nu iedereen nog in het huis zit!


Volgens mij gaat die jongen winnen die een jaar in Australië heeft gezeten.

Zou niet weten waarom, heb het nog maar 1 x gezien, vrouwelijke intuïtie ofzo

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_347399
we hebben een K, we hebben een O, we hebben een O, we hebben een S!!! We hebben KOOS!

Koos for president! absoluut de winnaar, toch?

  Overall beste user 2022 maandag 18 september 2000 @ 17:10:29 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_347414
Ali!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_347450
Het wordt waarschijnlijk een van de mensen die nu nog niet al te veel opvalt. Dus niet Jolanda, Koos, Leo, Ali. Maar ja, dan zijn d'r nog steeds 8...
  maandag 18 september 2000 @ 17:49:03 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_347456
Het is koffiedik kijken natuurlijk maar ik denk op dit moment dat Robin weleens zou kunnen gaan winnen.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 september 2000 @ 18:14:41 #6
862 Arcee
Look closer
pi_347484
quote:
Op 18 september 2000 17:45 schreef Fannetje het volgende:
Het wordt waarschijnlijk een van de mensen die nu nog niet al te veel opvalt. Dus niet Jolanda, Koos, Leo, Ali.
Dat denk ik ook. Ik denk dat we de winnaar nog nauwelijks kennen.
  maandag 18 september 2000 @ 18:20:12 #7
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_347499
quote:
Op 18 september 2000 17:45 schreef Fannetje het volgende:
Het wordt waarschijnlijk een van de mensen die nu nog niet al te veel opvalt. Dus niet Jolanda, Koos, Leo, Ali. Maar ja, dan zijn d'r nog steeds 8...
Ik sluit hierbij aan, maar over Jolanda twijfel ik nog wel!

Ik denk dat Hieke, Annet, Desiree en Kim ook van 't lijstje kunnen worden geschrapt. Alhoewel die er misschien wel lang in zouden kunnen blijven

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 01:54:23 #8
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_348414
Wie ik DENK dat er gaat winnen ?
Even analyseren.. In geen enkel land heeft een vrouw BB gewonnen. De dames vallen dus af.
Blijven over de heren.
Ali wordt als eerste het huis uit gestemd. Half nederland ergert zich aan hem en 3/4 van het huis ook (op Annet en Georgie na).
Koos is de tweede die weggaat omdat de andere kerels op 'm stemmen. Die willen namelijk niet om 7 uur 's avonds al slapen.
Blijven over Ferdi, Georgie, Leo en Robin.
Leo valt een beetje buiten de jongensgroep. Is hij net iets te oud voor, dus redt ie het niet.
Georgie heeft teveel trekjes van Ali (zingen, trommelen etc.) dus die wordt 't ook niet.

Gaat dus tussen Ferdi en Robin.
Aangezien Robin en Desiree een stelletje zijn en nederland het zielig vindt dat ze het huis uit moest zal hij naar alle waarschijnlijkheid winnen.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 19 september 2000 @ 01:59:04 #9
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_348420
Ze kunnen nomineren wie ze willen, maar ik denk dat het stempubliek er weer lekker anders over denkt als de bewoners zelf (net zoals vorig jaar).

Moeilijk te peilen dus. Bij Robin heb ik niet het gevoel dat die het wordt, bij ferdi eveneens.

Stél... dat er wel een vrouw zou winnen, dan zou Jolanda het zijn. Bianca is wel wat gewend van de Marine, dus qua uithoudingsvermogen kan die ook ver komen, maar daar moeten de kijkers het wel mee eens zijn ofcourse.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  dinsdag 19 september 2000 @ 02:03:24 #10
5854 Sarin
ik ben geen pannuhkoek
pi_348426
ik ben bang dat Danny het hier bij het rechte eind heeft... Robin zou wel eens een hele goeie kans kunnen maken. Maar onderschat Kim niet... Net als Zoë uit de bus is ze in het begin wat stil. Maar er zijn van die uitdrukkingen zoals: stille wateren hebben diepe gronden...
Water is pas lekker als het door de brouwerij is geweest (origineel he?)
  dinsdag 19 september 2000 @ 02:29:25 #11
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_348458
quote:
Op 18 september 2000 18:14 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat we de winnaar nog nauwelijks kennen.
Of helemaal niet. Want dat kan natuurlijk ook: dat de winnaar nog helemaal niet in het huis zit.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 09:48:53 #12
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_348685
quote:
Op 19 september 2000 02:29 schreef PingPong het volgende:
Of helemaal niet. Want dat kan natuurlijk ook: dat de winnaar nog helemaal niet in het huis zit.
Zou kunnen, maar lijkt me onwaarschijnlijk. Net zoals vorig jaar zal een eventuele nieuwe bewoner waarschijnlijk als eerste weer weggestemd worden.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 19 september 2000 @ 11:39:40 #13
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_348818
Behalve als alle originele bewoners vrijwillig het huis verlaten! (lijkt me wel humor)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_348823
quote:
Op 19 september 2000 11:39 schreef sataN het volgende:
Behalve als alle originele bewoners vrijwillig het huis verlaten! (lijkt me wel humor)
Ja op de 100'ste dag, ik erin en met de buit eruit. Dat lijkt me wel wat
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_348836
Robin gaat winnen, of anders die Indo.
Ik zweef als een botervlieg maar prik als een bij
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 14:26:14 #16
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_349026
quote:
Op 19 september 2000 11:39 schreef sataN het volgende:
Behalve als alle originele bewoners vrijwillig het huis verlaten! (lijkt me wel humor)
Zou heel stoer zijn. Wie weet laat de redactie wel weer een microfoon open terwijl ze over de bewoners roddelen
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 19 september 2000 @ 15:25:15 #17
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_349117
Ferdi

('tis maar een gok...)

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 10:25:26 #18
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_352397
Ik denk dat een jongen gaat winnen. En ik vermoed dus Georgie. Maar ik denk tevens dat Kim voldoende in huis heeft om het te redden tot de top 3. Saai genoeg, afzijdig genoeg, en uiteindelijk kan het haar allemaal niet al te veel schelen. En ze zal niemand snel irriteren (zowel in als buiten het huis). Het is geen Anouk.

De huidige Bianca doet me ergens denken aan Marieke (zusje van Carine). Ik vind 'r wel grappig, maar die redt het niet bij het publiek. Hieke is ook wel OK en zou het kunnen redden en Annet is inderdaad hopeloos fout en die ligt er ook snel uit denk ik.

Tsja wie nog meer. Persoonlijk vind ik Robin en Desiree niets en ik denk ook niet dat ze het zullen redden (hoewel Robin misschien nog wel; Desiree zal door het publiek 'gestraft' worden voor haar 'bedjumping'). Als Ferdi nog met iets uit de hoek kan komen dan redt die het ook wel, anders wordt het een Maurice. Leo zou het eventueel kunnen redden doordat hij niet genomineerd wordt. Maar wordt hij (later) genomineerd, dan wordt hij weggestemd denk ik. Leo doet me met zijn gepsychologiseer erg aan de oude Bianca denken. Jolanda redt het ook niet bij het publiek, evenmin als Koos. Ali ligt er (helaas) in de eerste ronde uit.

Tot zover mijn eerste analyses.

Mijn top 2 dus 1. Georgie, 2. Kim; 3. weet ik niet zeker maar gok op Ferdi.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 21-09-2000 10:26]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 21 september 2000 @ 10:55:14 #19
6076 Gorilla
The cat, not the monkey.
pi_352448
Leo wordt denk ik wel genomineerd (misschien niet meteen de eerste keer). Hij richt zich teveel op de vrouwen met z'n 'diepe' gesprekken. Ik denk niet dat dit bij de mannen in de smaak zal vallen. Nee, Leo doet me niet aan Bianca denken, maar aan die blonde van Jiskefet. Hij IS gewoon een
persiflage.


Ik weet het niet (Ali). Het zou ook kunnen dat ie (nog) niet genomineerd wordt. Er zullen sowieso veel genomineerden zijn. Maar msh ontwijkt iedereen (ook Jolanda) Ali wel in de nominaties, JUIST omdat ie iedereen op de zenuwen werkt. Ze moeten voor het eerst nomineren, dat is lastig. Men wil dan denk ik zo 'eerlijk' mogelijk doen, en op een twisted manier de eigen aversies ontwijken. Ik verwacht eerder stemmen van 'daar heb ik niet zoveel mee'. Dus op 'neutrale' persoon stemmen.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 11:10:53 #20
862 Arcee
Look closer
pi_352480
quote:
Op 19 september 2000 01:54 schreef Danny het volgende:
Ali wordt als eerste het huis uit gestemd. Half nederland ergert zich aan hem en 3/4 van het huis ook
Voor Mariska uit De Bus geldt 't zelfde, maar die heeft de 1e stemronde ook overleefd. 's Kijken of BB minder corrupt is.

Hoewel, van mij mag Ali zéker blijven. Ten heb ik geen hekel aan 'm en ten tweede zorgt-ie voor de nodige commotie, en dat willen we, toch?

  zaterdag 9 december 2000 @ 21:57:03 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_535553
Ik heb nu toch het gevoel dat het Hieke moet gaan worden.

Zij is nu het verlaten vrouwtje. En ook nog mooi als ze huilt.

pi_535555
neeeeeeee bianca wint zeker weten
pi_535567
Aangezien er nog nergens een vrouw heeft gewonnen,denkt Voo. dat dat nu maar eens moet gaan gebeuren.
Daarom gok ik op: Bianca.
  zaterdag 9 december 2000 @ 22:06:03 #24
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_535569
quote:
Op 09 december 2000 21:57 schreef marky het volgende:
Ik heb nu toch het gevoel dat het Hieke moet gaan worden.
Dat ben ik niet met je eens !

Volgens mij wordt het ROBIN !

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 december 2000 @ 22:21:41 #25
862 Arcee
Look closer
pi_535588
quote:
Op 18 september 2000 16:58 schreef sataN het volgende:
Volgens mij gaat die jongen winnen die een jaar in Australië heeft gezeten.

Ik denk dat Robin gaat winnen, ik hoop Koos. Hoewel ik Robin ook prima zou vinden, want Koos en Robin zijn m'n 2 favorieten.

  zaterdag 9 december 2000 @ 22:28:37 #26
7576 HeerKoen
Veni Vidi Vici
pi_535603
Georgie wint niet: heeft misschien weinig tegenstanders maar waarschijnlijk nog minder voorstanders.

Hieke wint niet: de hele affaire met Ferdie kost haar veel sympathie.

Desiree wint natuurlijk niet: waarom zou iemand voor haar stemmen?

Bianca wint ook niet: is te aanwezig, te veel het middelpunt van de groep.

Koos kan gaan winnen: als hij in de komende weken in de kleiner wordende groep eindelijk eens helemaal zichzelf kan zijn.

Robin gaat winnen: als hij de komende weken laat zien dat hij veranderd is (en niet te veel met georgie mee gaat lullen)

Geluk is het tussenstation tussen te veel en te weinig
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 december 2000 @ 22:35:57 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_535618
ROBIN for sure!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 10 december 2000 @ 00:54:35 #28
215 misterDre
Paint it black!
pi_535884
quote:
Op 09 december 2000 22:35 schreef tong80 het volgende:
ROBIN for sure!
Zeker Weten!
pi_535905
quote:
Op 09 december 2000 21:57 schreef marky het volgende:
Ik heb nu toch het gevoel dat het Hieke moet gaan worden.
Bah, dat gevoel heb ik ook
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  zondag 10 december 2000 @ 02:06:44 #30
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_535954
Sinds het vertrek van Kim is Georgie niet echt meer sprankelend.

Desiree kent niemand, ze maakt teveel emotionele bokkesprongen.

Bianca denkt dat ze het heeft, maar heeft het niet.

Hieke kan, nu Ferdi weg is, weer punten gaan scoren daarin waarin ze goed is: mooi zijn.

Koos is al 48 jaar hetzelfde; degelijkheid en dat siert hem. Maar of Nederland ook zo denkt.

Robin is eigenlijk ook zichzelf gebleven al die weken. Een beetje onbehouden, maar toch. Bart was ook tegendraads en laat zijn optreden in dit gebeuren dan maar de leidraad zijn.

Robin dus...


Maar je weet het nooit, onverwachtse dingen kunnen nog gebeuren. In het begin had ik Hieke erg hoog zitten en vond ik Georgie maar niets. Door de weken heen heb ik toch meer van georgie gezien en begon hem daardoor meer te waarderen terwijl ik Hieke minder vond scoren op de Brandt-meter.

Verrassend lekker!
  zondag 10 december 2000 @ 12:39:05 #31
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_536220
quote:
Op 09 december 2000 22:35 schreef tong80 het volgende:
ROBIN for sure!
De redaktie gaat Robin volgens mij proberen een beetje te shaken. Ik heb echt het idee dat ze dit jaar geen zin hebben in een Bart 2 optie.

Let maar op. Robin gaat het moeilijk krijgen de komende tijd. Er zal heel veel druk op zijn schouders worden gelegd. En hij heeft al eens aangegeven dat hij daar niet goed tegen kan en dat dat ook iets was waardoor zijn wielerloopbaan niet goed geslaagd is.

pi_536339
Brandje schreef: Sinds het vertrek van Kim is Georgie niet echt meer sprankelend. Georgie en spranekelend? dat is hetzelfde als Koos en sprankelend.
Ik hoop Hieke,of Robin.
Robin, is eerlijk, cru, bot maar je moet wel om hem lachen.
Hoop niet dat mensen nu helemaal anti Hieke zijn door haar houding t.a.v Ferdi(Onzin zou ik dat nl vinden)
Ik hoop zeker NIET Koos. Wat heeft Koos nu gedaan deze 3 maanden? Alleen op de bank gelegen en gezeurd, zich als iemand van 80 gedragen.
Dezeuree wint natuurlijk (hahaha) niet.
Georgie: Ja zoals ik hier al eerder heb geconstateerd mensen vergeten snel, eerst was het helemaal anti Georgie hier op fok,daarna Anti Ferdi, en hoor je niets meer over Georgie, dus hij zou kunnen winnen.
En dan hebben we Bianca, overmate druk, vermoeiend, maar heeft zich zelf tot de zalvende troosteres uit het BB huis., en heb niet het idee dat de buitenwereld een hekel aan haar heeft?
Dus ook mogelijke kanshebster.
  zondag 10 december 2000 @ 13:42:39 #33
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_536374
Ik hoop het niet maar ik ben bang dat Bianca door haar absolute aanwezigheid als er iets te riaggen valt (heel slim gespeeld trouwens, daar niet van) erg veel symphatie krijgt van 'het Nederlandse stemmerspubliek' en dat ze een kans heeft om te winnen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Robin, dat is soms net een ongeleid projectiel.
Daar houd ik wel van. Niet denken, doen!!

Vorig jaar was Bart vanaf het moment dat ik ging kijken eind september ook mijn favoriet.
Ook iedere keer genomineerd en overleefd.
Dat is pas echt afzien en hij zei toch... een beetje spanning... dat vind ik wel lekker.8)

Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_539328
Hallo,
ik denk dat het zal gaan tussen Robin en Koos.
Eerst was Hieke ook nog best populair, maar na al dat gedoe met Ferdi is ze minder populair geworden.
Desiree heeft toch ook wel veel fans, maar ze zeurt soms wel erg.
Bianca tja ik vind haar nogal arrogant en ze denkt echt dat ze ALLES weet!
Georgie kan ook erg leuk zijn, maar soms heeft hij ook wel rare dingen, maar hij heeft wel erg veel vrienden en dus veel mensen die op hem gaan stemmen.
Maar ik hoop heel erg dat Robin gaat winnen, hij is de enige die nog met z'n beide benen op de grond staat. Dat zag je duidelijk met dat briefje van Ed en hoe hij daarop reageerde.
Liefs Karlijn
  maandag 11 december 2000 @ 16:57:34 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_539776
Robin wint.

En dat riep ik in september al.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_539795
ik denk dat het robin of bianca wordt
  † In Memoriam † maandag 11 december 2000 @ 17:03:14 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_539800
...Robin.

Past goed in het 'Young One profiel'. Wordt waarschijnlijk ook aanbeden door bakvisjes, als die tenminste zo slim zijn dat ze al op Georgie zijn afgeknapt.
Bianca zou een goeie tweede kunnen zijn, is iig dominant genoeg aanwezig. Echter íets te veel 'bitch' om te winnen. En waarschijnlijk minder populair bij de huisvrouwen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 11 december 2000 @ 18:15:04 #38
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_540018
De winnaar is de geen die er het meest aan overhoud. Bart heeft vorig jaar gewonnen maar Ruud heeft uiteindelijk financieel gewonnen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')