SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2012 20:41:21 ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uw antwoord is helaas incorrect. U gaat niet door voor de amerikaanse koelkast.
IK WAS DABEIquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee uftsterfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
hij heeft gewoon droge lippen denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nietsexy is dat [ afbeelding]afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee uftBijna net zo wit als jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ja ik denk het ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:41 schreef coban het volgende:
[..]
hij heeft gewoon droge lippen denk ik
Dit is nog niks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
3x spees in 1 quotehyper much?
Oeh oeh oehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
over jou was in dat nb verslag topic gelogen maar niet door vertellen shht
Fabuloooooussquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Intronic was er ook
[ afbeelding ]
nb verslag topic? Link?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
over jou was in dat nb verslag topic gelogen maar niet door vertellen shht
pr gedaan, privacy gegevens delen mag nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef coban het volgende:
[..]
oke omdat je zo zeurt krijg je die op 1 november
Welke privacygegevens?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
pr gedaan, privacy gegevens delen mag niet
ik vind je eigenlijk niet lelijk, helemaal niet zelfsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh oeh oehwat is de waarheid dan. Fluister maar dan hoort niemand het
Thanks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
verslag nbmeet
Echt serieus is het niet te noemen.
die jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
verslag nbmeet
Echt serieus is het niet te noemen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik vind je eigenlijk niet lelijk, helemaal niet zelfsshhh
Hoeveel is het nou?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
In de laatste seconde v/d extra tijd een strafschop krijgen en dan scoren.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]:@:@:@ ik doe mijn mond op slot en gooi de sleutel weg hihi
1-3 voor Nederland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoeveel is het nou?
Ben te lam om de tv aan te zetten
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoals verwacht eigenlijk. Bedankt in ieder geval.
Nederland staat voor, maar de wedstrijd wordt in Roemenië gespeeld, dus Nederland speelt uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
tegen? dus nl heeft 1 punt? wat een homo's
voetbalkorfbal
Voetballers zijn ook mietjes, maar korfballers zijn zo mogelijk nog erger.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
tegen? dus nl heeft 1 punt? wat een homo's
voetbalkorfbal
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nederland staat voor, maar de wedstrijd wordt in Roemenië gespeeld, dus Nederland speelt uit.
Nehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
Uft ga jij ook? Nachtbaggerbijeenkomst (16-17 november) - Amsterdam
quote:
jij wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Amsterdam? mogen we daar komen dan?
Was er vandaag nogquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij wel.
elke stoner is welkom in de mekka van godstuintje
Omdat jij niet gaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]waarom dan? Het is redelijk dichtbij toch?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kan niet, alleen als ik schiedam ga kan ik een shop bereiken
wut?!?! jij moet wel stones zijn want snap er geen fuck van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kruipt een beer ook in een hazen hol?
Dat is dan een dikke haas als dat lukt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kruipt een beer ook in een hazen hol?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is dan een dikke haas als dat lukt.
Als ik aan het werk ben parkeer ik ook zo ff een vrachtwagen voor de shoppa..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wut?!?! jij moet wel stones zijn want snap er geen fuck van.
hoezo kan je alleen in schiedam naar een shop?
Ahwquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat jij niet gaatIk denk dat ik wel ga,maar wacht liever tot dat ik weet welke users er gaan.
Soms.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
werkt redbull nou echt?
altijd als ik het drink haalt het niks uit
Bij mij werkt een half euroshopper energyblikje meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
werkt redbull nou echt?
Bij mij welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
werkt redbull nou echt?
Het is vooral de taurine in combinatie met de caffeïne.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
werkt redbull nou echt?
Wel kan Red Bull bestuurders wakker houden tijdens lange autoritten.quote:
Oh lol, ik dacht dat er veel meer in zat. Blijkbaar net zoveel als een kop koffie.quote:Een blikje van 250ml bevat dan met 80mg ongeveer evenveel cafeïne als een kop koffie.
Linkerkant op of rechterkant?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
ik viel vandaag op de weg bijna in slaap
Deze hoeveelheid cafeïne staat ongeveer gelijk aan één grote kop koffie (100 mg / 220 ml) of twee à drie blikjes cola (33 mg / 0,33 liter).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh lol, ik dacht dat er veel meer in zat. Blijkbaar net zoveel als een kop koffie.
Kun je beter koffie drinken. Een stuk gezonder.
Ik houd niet van koffie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh lol, ik dacht dat er veel meer in zat. Blijkbaar net zoveel als een kop koffie.
Kun je beter koffie drinken. Een stuk gezonder.
Maar dan wel die zoete smerige bocht weg kunnen krijgen. Nee, ik snap je helemaal.quote:
Nja ik moest mijn best doen om wakker te blijven.Soms sloeg ik mezelf in mijn gezicht. Idioot genoeg, maar wel geen ongeluk gehad gelukkig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
links, maar als je slaaprijd ga je soms naar rechts of links
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar dan wel die zoete smerige bocht weg kunnen krijgen. Nee, ik snap je helemaal.
Even zonder dollen, maar daar moet je wel mee uitkijken. Meeste auto-ongelukken gebeuren door oververmoeidheid en jezelf overschatten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja ik moest mijn best doen om wakker te blijven.Soms sloeg ik mezelf in mijn gezicht. Idioot genoeg, maar wel geen ongeluk gehad gelukkig.
Ach meestal gaat het goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja ik moest mijn best doen om wakker te blijven.Soms sloeg ik mezelf in mijn gezicht. Idioot genoeg, maar wel geen ongeluk gehad gelukkig.
Mja ik werk net 2,5 week dus het ritme en alles is nog beetje wennen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even zonder dollen, maar daar moet je wel mee uitkijken. Meeste auto-ongelukken gebeuren door oververmoeidheid en jezelf overschatten.
Ik moest door de bergen rijden om 1/2uur in de nacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ach meestal gaat het goed
Ik heb een keer 3e rijstrook links gepresteerd in frankrijk 's nachts
Ik doe dat altijd expres vanwege dat geluidquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:24 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die vol gas rijden in zijn achteruit, dat geluid is zo raar.
nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moest door de bergen rijden om 1/2uur in de nacht.
Ja soms is het wel fijn zo had ik laatst dat ik een hele lange smalle straat achteruit moest eenmaal eruit trapte ik hem wel even flink op zijn staart achteruit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd expres vanwege dat geluid
Meh juist later wordt dat echt kut.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan is het verstandiger om even te stoppen en een frisse neus te halen ofzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja ik werk net 2,5 week dus het ritme en alles is nog beetje wennen.
Met grootlicht niks zien, hopeloos reflectors volgen, dan rijd je een tunnel in en word je helemaal verblind door het licht en dan zie je helemaal niks.quote:
Uiteindelijk tot half 3 gereden en toch maar geslapen ook al was ik helemaal fit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Meh juist later wordt dat echt kut.
Ja dat deed ik.Ofja iig volop koude lucht via de auto laten komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan is het verstandiger om even te stoppen en een frisse neus te halen ofzo.
Of het raam volle gas openzetten. Word je ook wakker van.
Ja, zeker niet van die ledstrips?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met grootlicht niks zien, hopeloos reflectors volgen, dan rijd je een tunnel in en word je helemaal verblind door het licht en dan zie je helemaal niks.
Ook vaak zat gedaan. Afdalen is altijd een bitch. Ik schat de bochten af en toe verkeerd inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Beter het zekere voor het onzekere idd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Uiteindelijk tot half 3 gereden en toch maar geslapen ook al was ik helemaal fit.
Ja, maar pit er nooit inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
Dientje heb jij zo´n vrachtwagen met slaapcompartement?
Nee gewoon op de vangrail geplakt, wit rechts en oranje links uit mijn hoofd en al die Fransen die daar rijden allemaal YOLO 140/150 midden in de regen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, zeker niet van die ledstrips?
eerst 1 streepje dan verderop 2 dan 3 4 5 6 7 en ga zo maar door
Afdalenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook vaak zat gedaan. Afdalen is altijd een bitch. Ik schat de bochten af en toe verkeerd in.
Ik wilde wel tot 5u doortrekken, maar dan slaapt mijn vader niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beter het zekere voor het onzekere idd.
Zoals het hoort, hier gaan ze met regen maar 70 rijden...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee gewoon op de vangrail geplakt, wit rechts en oranje links uit mijn hoofd en al die Fransen die daar rijden allemaal YOLO 140/150 midden in de regen.
Mijn rechteroog helemaal verblind en dan heb je ook nog van die idioten die fckin midden in de nacht met grootlicht gaan knipperen dat ze erlangs willen waar zit je fckin verstand?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoals het hoort, hier gaan ze met regen maar 70 rijden...
Hasjquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef Ro-ald het volgende:
Maar Dientje wat vervoer jij dan in je vrachtwagen?
Nice.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nieuwe trekker, als deze weg word gedaan
Gewoon vreten, en scheepsbenodigheden..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef Ro-ald het volgende:
Maar Dientje wat vervoer jij dan in je vrachtwagen?
Oh ja volgens mij vroeg ik dit ook op de meet hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon vreten, en scheepsbenodigheden..
Dus alleen maar aan zeeschepen leveren
Fransen hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn rechteroog helemaal verblind en dan heb je ook nog van die idioten die fckin midden in de nacht met grootlicht gaan knipperen dat ze erlangs willen waar zit je fckin verstand?
Nee, daar had je niks over gevraagd.. lolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ja volgens mij vroeg ik dit ook op de meet haha
Lijkt me mega saai op een gegeven moment. Sommige wegen in Frankrijkquote:
Ohquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, daar had je niks over gevraagd.. lol
Ja, echt lelijk is dat..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Elke auto die daar rijdt is diesel en is ingedeukt.
Mwah, lekker gek doen met de filipijntjes vind ik anders wel lachen hoor..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lijkt me mega saai op een gegeven moment. Sommige wegen in Frankrijk
Die lange uitgestrekte wegen door al die weilanden
Ring Parijs zo blij dat ik daar niet rijden moestquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, echt lelijk is dat..
Ze drukken geloof ik ook gewoon je auto aan de kant als ze dat bij mij doen zou ik gek worden..
en ring parijswat een gekken op de weg daar
Parijs- Bordeaux mehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lijkt me mega saai op een gegeven moment. Sommige wegen in Frankrijk
Die lange uitgestrekte wegen door al die weilanden
Ik had laatst een auto voor me die zonder remlicht reed en plotseling remde en dat zag ik pas het laatste moment.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef coban het volgende:
gewoon midden op de weg rijden koplampen niet afstellen altijd goed
Fransen zijn gewoon teringlijersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ring Parijs zo blij dat ik daar niet rijden moest
wil je erin?
haha mag niet zorg er voor dat je het gevaarlijk maakt zodat ik remmen moet zo zijn onze auto's namelijk ingedeukt.
Whut jij hebt je rijbewijs toch allang?quote:
Ditjaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
OH ik wil wel eens een lesje meegaan bij Flips op de achterbank!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut jij hebt je rijbewijs toch allang?
Echt wij gingen heel vaak op vakantie en toen kwamen we zo op die wegen en toen ging ik ff slapen en na een uur nog steeds die lange uitgestrekte bergachtige weilandenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Parijs- Bordeaux meh
Bordeaux - Bayonne meh
Spanje.
Jij mag toch niet rijden nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had laatst een auto voor me die zonder remlicht reed en plotseling remde en dat zag ik pas het laatste moment.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
OH ik wil wel eens een lesje meegaan bij Flips op de achterbank!
Enkel en alleen als ik bijna mag afrijden.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut jij hebt je rijbewijs toch allang?
quote:
Daarom, maar 1 ding vind ik echt prachtig, invoegers op de snelweg, elke auto schuift heel mooi op naar links zodat invoegers ruimte hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Fransen zijn gewoon teringlijers
hypocrieten jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom, maar 1 ding vind ik echt prachtig, invoegers op de snelweg, elke auto schuift heel mooi op naar links zodat invoegers ruimte hebben.
Ik dacht hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Enkel en alleen als ik bijna mag afrijden.
[..]
Nee.
[..]
Lang uitgestrekt is niet mooi man, verveelt snel, in Spanje blijf je bezig, berg hier bocht daar, terugschakel hier en die adrenaline die ik toen kreeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Echt wij gingen heel vaak op vakantie en toen kwamen we zo op die wegen en toen ging ik ff slapen en na een uur nog steeds die lange uitgestrekte bergachtige weilanden
Onder begeleiding wel.quote:
Als mensen gaan knipperlichten ga ik expres niet aan de kant.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hypocrieten ja
En die stomme knipperlichtjes als ze inhalen...
Ik ga wel op schootquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
Volgende mini meet bij Flips op de achterbank bij het bijna afrijden
Plek voor 3 man dus ik OV en wie nog meer?
Ik als eerst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef coban het volgende:
İk mag bijna afrijden![]()
Eigenlijk mag ik allang afrijden alleen ben ik zo'n debiel die nog theorie moet doen
Ik heb wel momenten gehad waarvan ik het hoopte, maar helaasquote:
euuhquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef coban het volgende:
Eigenlijk mag ik allang afrijden alleen ben ik zo'n debiel die nog theorie moet doen
ja dat wilde ik zeggen maar ik dacht ik noem 1 positief ding op, op de 2e rijstrook van de 3 knipperlicht naar links doen en dan mag je denken dat hij aan het inhalen is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hypocrieten ja
En die stomme knipperlichtjes als ze inhalen...
Komt vast gauw goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb wel momenten gehad waarvan ik het hoopte, maar helaas
[..]
euuh
[..]![]()
Binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef coban het volgende:
Je moet eerst theorie doen en dan praktijk pipoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef coban het volgende:
Met of zonder happy ending?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben Flips prive chauffeur tegen die tijd.
Oh dan hoef ik dus geen rijbewijs te halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben Flips prive chauffeur tegen die tijd.
Bellen kreng.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik dus geen rijbewijs te halen.
Zoveel prive chauffeurs, dan zou het bijna zonde van mijn moeite zijn.
ik heb daar een fucking trauma aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek.
Ja, echt stupid zijn ze daar..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja dat wilde ik zeggen maar ik dacht ik noem 1 positief ding op, op de 2e rijstrook van de 3 knipperlicht naar links doen en dan mag je denken dat hij aan het inhalen is.
Waarom dan? Waarom theorie sowieso? Als ik iemand doodrijd omdat ik niet voor een bepaald bord gestopt ben dan weet ik dat toch gewoon voor de volgende keer jatok? Dat heet lerend rijden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet eerst theorie doen en dan praktijk pipo
Uiteindelijk zul je alleen maar blij zijn dat je het kan en dat je tijdens het rijden niet spijt had oh ik kan het niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef coban het volgende:
[..]
ik heb daar een fucking trauma aanik heb een hele les op een klein pleintje dat moeten doen omdat ik dat haat
Ik was vergeten hoe geniaal jij bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom dan? Waarom theorie sowieso? Als ik iemand doodrijd omdat ik niet voor een bepaald bord gestopt ben dan weet ik dat toch gewoon voor de volgende keer jatok? Dat heet lerend rijden.
Liever voorkomen dan genezen, turk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom dan? Waarom theorie sowieso? Als ik iemand doodrijd omdat ik niet voor een bepaald bord gestopt ben dan weet ik dat toch gewoon voor de volgende keer jatok? Dat heet lerend rijden.
coban logic..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ja sowieso, ik wilde supergraag zwart leren rijden maar ik mocht niet van oudersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Uiteindelijk zul je alleen maar blij zijn dat je het kan en dat je tijdens het rijden niet spijt had oh ik kan het niet.
Ik heb veel lessen moeten nemen maar het eindresultaat is dat ik alles goed onder controle heb.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wilde ook maar ben ook blij dat ik daaraan niet begonnen ben, hoe bedoel je je schouders gebruiken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ja sowieso, ik wilde supergraag zwart leren rijden maar ik mocht niet van oudersnu wel blij mee want anders kom je alleen maar lastiger uit.
Mja ik weet dat ik die schouder nooit ga gebruiken behalve bij achteruitrijden parkeren en invoegen :p
over je schouder kijken..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wilde ook maar ben ook blij dat ik daaraan niet begonnen ben, hoe bedoel je je schouders gebruiken?
Ik kan mij niet herinneren wanneer ik over mijn schouders kijk, automatisme waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
over je schouder kijken..
Bij mij was er telkens zo'n opmerking heb je last van je nek ofzo?¿
Ik elke keer huh waar heeft die het over...
Dode hoek (over schouder kijken)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wilde ook maar ben ook blij dat ik daaraan niet begonnen ben, hoe bedoel je je schouders gebruiken?
Dat doe ik wel netjes, soms staan ze naast je is wel even schrikken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
Dode hoek (over schouder kijken)
Ja ik heb turkenles dus ik ken alles in turks
Zul je zien tijdens examen kom ik aan met in het turks praten
Rechts inhalen mag toch ook niet..quote:
Ja het zijn 2 invoegdingen, en hij schrikt natuurlijk vol op het gas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Rechts inhalen mag toch ook niet..
tsjaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja het zijn 2 invoegdingen, en hij schrikt natuurlijk vol op het gas.
Ik voel je broer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef coban het volgende:
morgen weer rijles mijn leven is zo leuk maar dit keer ga ik heel netjes heel zachtjes als een omaatje rijden
Dat zeg ik ook altijd bij GTA
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
Je aan het verkeer houden in GTA lukt nooit langer dan 5 min.
Stoplicht irriteert als een malle man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
Dus jij hebt het ook gedaan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
Was ik ook nooit van plan bij GTA.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus jij hebt het ook gedaan?
Heel netjes in gta rijden, elke stoplicht netjes wachten
We hebben het over GTA 1 en 2.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef coban het volgende:
bij gta moet je al die hoeren overrijden en mannen knuppelen op straat
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef coban het volgende:
Die hoeren oppikken HIHAHO xdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef coban het volgende:
Ja, vooral als anderen meekijken bij je, zo'n gevoel dat je iets hebt gedaan wat gewoon echt vet is..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef Oceanview het volgende:
Wat leuk is met GTA is dat je op volle snelheid je telkens probeert om net tussen de auto's te proppen en je voelt je ook baas als dat lukt.
Ik hebt jouw groetjes weten te ontvangen te krijgen gekund hoor!quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hebt jouw groetjes weten te ontvangen te krijgen gekund hoor!
Ja dat is vetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus jij hebt het ook gedaan?
Heel netjes in gta rijden, elke stoplicht netjes wachten
Chaosquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard uiteraard, en hoe was het in het dekselse zuiden?
Apart trouwens, die besturing is echt zo machtelijk kut dat ik niet heb begrepen dat ik daar vroeger mee om kon gaan.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga weer een keer even vroeg pitten doei
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
trustenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
xoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
weltrustenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
eeemooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef Trollscience het volgende:
i tried to get to youuuuu you treat me like thiiiiis
nieuwe film?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil grizzly bear zien in nov, maar heb geen zin om af te reizen naar amsterdam. 1e wereld problemen enz
Heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef FL_Freak het volgende:
Half 12 naar bed. Nu er nog aan houden.
Ik drink het al van kleins af aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:35 schreef FL_Freak het volgende:
Ik begin soms te overwegen om toch maar koffie leren te drinken, maar ik hou voet bij stuk en stel het nog zo lang mogelijk uit.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
Tot die tijd maar gewoon af en toe een redbull pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |