Creatieve manier om je misquote te verbergen, maar daar trapt niemand in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah jij bent dat 15 jarige meisje en dus een collega van Adames... Alles valt opeens op zijn plek.
quote:
Tja, eigen schuld man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou zeg.... dan toch lekker niet.
Dat was geen misquote lulhannesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Creatieve manier om je misquote te verbergen, maar daar trapt niemand in.
Ik ben GEEN 15 jarig meisje.
Ik ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
en iemand van jullie heeft toch ook vast in de horeca gewerkt
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kinder Maxi heb je er 16.
Waren 2 quotes, een zogenaamde dubbelquotequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Creatieve manier om je misquote te verbergen, maar daar trapt niemand in.
Ik ben GEEN 15 jarig meisje.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
ik doe het nog steeds zo afentoequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
Dat heb ik wel degelijk. Iedereen ziet wat je probeert te doen man. Je valt een beetje door de mand.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was geen misquote lulhannesHoe durf je de fout bij mij te leggen terwijl je kennelijk Adames zijn post geeneens hebt gelezen
Die in het centrum of die bij schothorst in de buurtquote:
Precies, waarvan er één een misquote was ja. Dat had ik al door.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waren 2 quotes, een zogenaamde dubbelquote
Centrum.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die in het centrum of die bij schothorst in de buurt
Nee, wel op schoolfeesten een paar keer 'garçon' geweest. Dat zuigt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
Alleen maar als vakantiewerk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
Jij als Aad de Mos-Fan en collega van Morpheus, zou Morpheus even stevig aanpakken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik wel degelijk. Iedereen ziet wat je probeert te doen man. Je valt een beetje door de mand.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Absoluut geen fan. Wat een kansloos geouwehoer weer bij VI gister. Hij haalt er ook altijd spelers van 20 jaar geleden bij
Oke ik krijg nog een bigmac van ze de slome teringlijersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Centrum.
Al heb ik ook wel eens bij die in nieuwland gewerkt. Daar woon ik trouwens op 5 min. afstand vandaan.
Bij nader inzien probeert zijn collega juist al een jaar te stoppen... Ik weiger je gelijk te geven dus ik...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik wel degelijk. Iedereen ziet wat je probeert te doen man. Je valt een beetje door de mand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |