Creatieve manier om je misquote te verbergen, maar daar trapt niemand in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah jij bent dat 15 jarige meisje en dus een collega van Adames... Alles valt opeens op zijn plek.
quote:
Tja, eigen schuld man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou zeg.... dan toch lekker niet.
Dat was geen misquote lulhannesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Creatieve manier om je misquote te verbergen, maar daar trapt niemand in.
Ik ben GEEN 15 jarig meisje.
Ik ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
en iemand van jullie heeft toch ook vast in de horeca gewerkt
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kinder Maxi heb je er 16.
Waren 2 quotes, een zogenaamde dubbelquotequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Creatieve manier om je misquote te verbergen, maar daar trapt niemand in.
Ik ben GEEN 15 jarig meisje.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
ik doe het nog steeds zo afentoequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
Dat heb ik wel degelijk. Iedereen ziet wat je probeert te doen man. Je valt een beetje door de mand.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was geen misquote lulhannesHoe durf je de fout bij mij te leggen terwijl je kennelijk Adames zijn post geeneens hebt gelezen
Die in het centrum of die bij schothorst in de buurtquote:
Precies, waarvan er één een misquote was ja. Dat had ik al door.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waren 2 quotes, een zogenaamde dubbelquote
Centrum.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die in het centrum of die bij schothorst in de buurt
Nee, wel op schoolfeesten een paar keer 'garçon' geweest. Dat zuigt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
Alleen maar als vakantiewerk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
Jij als Aad de Mos-Fan en collega van Morpheus, zou Morpheus even stevig aanpakken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik wel degelijk. Iedereen ziet wat je probeert te doen man. Je valt een beetje door de mand.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Absoluut geen fan. Wat een kansloos geouwehoer weer bij VI gister. Hij haalt er ook altijd spelers van 20 jaar geleden bij
Oke ik krijg nog een bigmac van ze de slome teringlijersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Centrum.
Al heb ik ook wel eens bij die in nieuwland gewerkt. Daar woon ik trouwens op 5 min. afstand vandaan.
Bij nader inzien probeert zijn collega juist al een jaar te stoppen... Ik weiger je gelijk te geven dus ik...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik wel degelijk. Iedereen ziet wat je probeert te doen man. Je valt een beetje door de mand.
Ik moet tot volgende week vrijdag wachten tot de demo.quote:
Aadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij als Aad de Mos-Fan en collega van Morpheus, zou Morpheus even stevig aanpakken.
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durf je je nu wel te laten zien? Lafaard
Het is inmiddels 9 jaar geleden, maar ik zal er zeker wat van zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke ik krijg nog een bigmac van ze de slome teringlijers
regel dat even voor mij
topquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is inmiddels 9 jaar geleden, maar ik zal er zeker wat van zeggen.
Nee, nee, nee, niet Smoofie inschakelen aubquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij nader inzien probeert zijn collega juist al een jaar te stoppen... Ik weiger je gelijk te geven dus ik...
SMOOFIE HELP!
Hoi Stijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durf je je nu wel te laten zien? Lafaard
Heldquote:
Heb je Steven 9 jaar op z'n Bigmac laten wachten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is inmiddels 9 jaar geleden, maar ik zal er zeker wat van zeggen.
horeca, pick en pack in zo'n distributiecentrum, folders bezorgen (was een hel), opnieuw horeca, helpdeskmedewerker, inpakken van autoonderdelen, ICT hulp van een overheidsbedrijf, klusjesman in een graanmolen, ICT hulp op een middelbare school (paar weekjes maar), ICT hulp bij mensen thuis en nu daarbij nog de HEMAquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Aardappelsrapen, Autoschade-herstel, Systeembeheer, en Webdev dat is een beetje mijn carrière tot nu toe.
Geen horeca.
Done.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij als Aad de Mos-Fan en collega van Morpheus, zou Morpheus even stevig aanpakken.
[..]
Nee ik wacht er nu 3maanden opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je Steven 9 jaar op z'n Bigmac laten wachten?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
horeca, pick en pack in zo'n distributiecentrum, folders bezorgen (was een hel), opnieuw horeca, helpdeskmedewerker, inpakken van autoonderdelen, ICT hulp van een overheidsbedrijf, klusjesman in een graanmolen, ICT hulp op een middelbare school (paar weekjes maar), ICT hulp bij mensen thuis en nu daarbij nog de HEMA
wat ben ik een baantjeshoer
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
[ afbeelding ]
Hij heeft al gereageerd... spannend.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
[ afbeelding ]
Hij heeft al gereageerd... spannend.
Zullen ze voortaan waarschijnlijk ook op jouw bigmac doen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik wacht er nu 3maanden op
Maar ik werd zo pissed dat ik boven heb gepist en niet op de wc en toen maar weg ben gegaan
Stelletje atsers daar man
Haaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zullen ze voortaan waarschijnlijk ook op jouw bigmac doen...
Fijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haa
Ik kom toch niet meer in Amersfoort
Ben je gestopt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gewoon 11 jaar gerookt trouwens. Best lang
Je staat nog steeds met zo'n ballonnetje te wachten zeker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik wacht er nu 3maanden op
Maar ik werd zo pissed dat ik boven heb gepist en niet op de wc en toen maar weg ben gegaan
Stelletje atsers daar man
Toen was Stijntje net 3 jaar oudquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
Voor jou wel maar dat is andersquote:
Elf jaar lang je longen naar de téring geholpen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
BigMac schele dakhaasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je staat nog steeds met zo'n ballonnetje te wachten zeker?
En nu zijn zijn longen naar de tering en jij bent een teringjoch, hoe ironisch is datquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elf jaar lang je longen naar de téring geholpen.
![]()
![]()
![]()
Toen je begon was ik 3
![]()
Het is een sekte he, waarschijnlijk wordt nu al jouw foto verstuurd naar alle McDonaldsen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haa
Ik kom toch niet meer in Amersfoort
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nu zijn zijn longen naar de tering en jij bent een teringjoch, hoe ironisch is dat
Ik voel me in mijn ziel aangetastquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nu zijn zijn longen naar de tering en jij bent een teringjoch, hoe ironisch is dat
Ik ben slim en doe altijd capuchon op als ik ergens binnenkomquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een sekte he, waarschijnlijk wordt nu al jouw foto verstuurd naar alle McDonaldsen.
Was garpie toch Stijntjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel me in mijn ziel aangetast
Kom je wel meteen als een verdachte crimineel over.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben slim en doe altijd capuchon op als ik ergens binnenkom
Alsof ze een riverdancende kale hooligan niet direct herkennen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben slim en doe altijd capuchon op als ik ergens binnenkom
Doe dat eens danquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alsof ze een riverdancende kale hooligan niet direct herkennen...
Heb geen huiswerk voor na de vakantie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe dat eens dan
Is je schoolwerk af?
Ja, gister ingeleverdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe dat eens dan
Is je schoolwerk af?
tot na de vakantiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb geen huiswerk voor na de vakantie.
Ik ga even bier halenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn fout goedmaken? Koffie?
Dat is alles wat ik in mijn grappendossier heb over Ieren: Leprechauns en Riverdance...quote:
Ja maar als ze eten later brengen dan geven ze je meestal zo'n ballonnetje mee in een beker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
BigMac schele dakhaas
leer lezen
Dan krijg ik die ook nogquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar als ze eten later brengen dan geven ze je meestal zo'n ballonnetje mee in een beker.
Debiel.
Morgen weer een nieuwe dagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik in mijn grappendossier heb over Ieren: Leprechauns en Riverdance...
Grappig, toen ik m'n eerste peuk opstak scheet jij luiers vol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elf jaar lang je longen naar de téring geholpen.
![]()
![]()
![]()
Toen je begon was ik 3
![]()
[..]
En toen je stopte, was ik 14.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig, toen ik m'n eerste peuk opstak scheet jij luiers vol.
Fijn hé de interesse van gewaardeerde collega's in jouw levenssituatie.quote:
[..]
Volgens de overlevering is hij geboren ergens in december in een stal met een koe en een ezel in de buurt.quote:
Hij is dus gewoon een Tukker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens de overlevering is hij geboren ergens in december in een stal met een koe en een ezel in de buurt.
Tja, Morph is nou eenmaal nogal afstandelijk. Valt sowieso niet helemaal lekker in de groep.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Fijn hé de interesse van gewaardeerde collega's in jouw levenssituatie.![]()
Zijn wel 10 topics over volgeluld toen jij stopte.
Hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof ik dat elke keer ga melden hier
Mijn enige vriend is DonRaja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, Morph is nou eenmaal nogal afstandelijk. Valt sowieso niet helemaal lekker in de groep.
Hij vindt Aad De Mos bijvorobeeld ook niet tof.
Het ligt gevoelig dus, wil je wat kwijt aan de groep?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat het woord ''Tukker'' nooit meer vallen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |