PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Arizala is een koning!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Tof team, op de spitsen na
Chemistry voor Kolodin. En qua stats is er amper verschil tussen de 2 keepers ook.quote:
Veelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:16 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Vet team hoor, ik zou gelijk mijn gold team in willen ruilen hiervoor.
Wat gaat dit +- kosten?
Die zocht ik!quote:
Hij leek me het beste wat er te bieden was in Mexico ja, plus de dubbele link met dingetje.quote:
Ja, zocht 3-5-2quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:23 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Jaloers! Met CE nog wel altijd lekker naar de 59e minuut?
Je moet naar individuele chemistry kijken, die moet 9 zijn voor een optimaal rendement.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef SyntaxxError het volgende:
Een vraagje voor de kenners. Ik heb Cavani gekocht voor mijn Premier League team. Speelt hij nou minder omdat hij geen chemie met zijn medespelers heeft of moet ik alleen naar TG kijken (die is 100)?
Geen chemiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef SyntaxxError het volgende:
Een vraagje voor de kenners. Ik heb Cavani gekocht voor mijn Premier League team. Speelt hij nou minder omdat hij geen chemie met zijn medespelers heeft of moet ik alleen naar TG kijken (die is 100)?
Hoef je geen kenner voor te zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef SyntaxxError het volgende:
Gelukkig kan dat nog wel jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:23 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Jaloers! Met CE nog wel altijd lekker naar de 59e minuut?
38 hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:28 schreef Anonymous61 het volgende:
Wat een jonge coach
[ afbeelding ]
Die gaat minder spelen als hij helemaal geen links heeftquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef SyntaxxError het volgende:
Kan dat wel? Als je gewoon de waarde veranderd net als bij een speler te koop zetten kom je er niet en blijft hij gewoon op pagina 1 hangenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat nog wel jaAls ze dat er ook uit zouden halen zou ik bijna niks meer kunnen.
Ik zit nooit te azen in die 59e minuutquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat nog wel jaAls ze dat er ook uit zouden halen zou ik bijna niks meer kunnen.
Het lukte bij mij nog wel net.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kan dat wel? Als je gewoon de waarde veranderd net als bij een speler te koop zetten kom je er niet en blijft hij gewoon op pagina 1 hangen
Even doorsparen nog dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chemistry voor Kolodin. En qua stats is er amper verschil tussen de 2 keepers ook.
[..]
Veel
Veel spelers heb ik al, maar Lukaku is 60k, Benteke 12-14k, Agbonlahor 160-170k, Odjidja 20k (door pricefix), Donk en Kouyate allebei ook 70k/80k per stuk en dan heb je nog niet alles en zit je dus al ruim op 400k. 450k totaal zou ik erzeker voor begroten denk ik
TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |