Flikker toch op met je ondoordachte infantiele kutopmerkingenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PepernotenDeze dingen staan voor onderdrukking van de zwarte man. Voor kindermishandeling. En bovenal voor de katholieke kerk
![]()
Het zou verboden moeten worden.
Haan33 is een racistische kinderverkrachter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Flikker toch op met je ondoordachte infantiele kutopmerkingen
Doe eens normaal manquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Godverdomme man, wat een droge postquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Die pepernoten worden zacht en droog omdat die andere shit het vocht eruit zuigt.
Jammer natuurlijk, want droge pepernoten horen en gewoon bij, net als het stof en de haren die je opeet als je het van de vloer raapt.
Ja joh ga een eind fietsen, zal je wel even koelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Is veel lekkerder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:21 schreef blow... het volgende:
Alsof het ut heeft om die dingen te mengen![]()
De pepernoten blijven toch liggen.
ik weet het niet precies maar die sigaartje klinkt wel lekker zegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:25 schreef Zipje2007 het volgende:
Vroeger had je nog veel lekkerder-der strooigoed. Zaten er van die kleine sigaartjes tussen de pepernoten, die waren gemaakt van een soort suikergoed. En van die bloklettertjes (ik vond de bruine daarvan het lekkerst) en van die 'kussentjes', wit met een rood streepje. Volgens mij waren daar ook balletjes van.
Weet iemand het nog?
Volkomen onverantwoord natuurlijk, want suiker én kleurstoffen én smaakstoffen, en dat alles in de vorm van een sigaartje (!) Dat doen we kinderen tegenwoordig natuurlijk niet meer aan. Maar wel lekker. Keihard, je moest daar op sabbelen totdat er zo'n scherp puntje aan zat waaran je dan weer je tong of de binnenkant van je wangen opehaalde (of allebei).
.
Klopt ja. Zijn toen uit de handel genomen omdat ze kankerverwekkend bleken te zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:25 schreef Zipje2007 het volgende:
Vroeger had je nog veel lekkerder-der strooigoed. Zaten er van die kleine sigaartjes tussen de pepernoten, die waren gemaakt van een soort suikergoed. En van die bloklettertjes (ik vond de bruine daarvan het lekkerst) en van die 'kussentjes', wit met een rood streepje. Volgens mij waren daar ook balletjes van.
Weet iemand het nog?
Volkomen onverantwoord natuurlijk, want suiker én kleurstoffen én smaakstoffen, en dat alles in de vorm van een sigaartje (!) Dat doen we kinderen tegenwoordig natuurlijk niet meer aan. Maar wel lekker. Keihard, je moest daar op sabbelen totdat er zo'n scherp puntje aan zat waaran je dan weer je tong of de binnenkant van je wangen opehaalde (of allebei).
.
van chocolade krijg je aids want cacao komt uit Afrikaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef Zipje2007 het volgende:
"Klopt ja. Zijn toen uit de handel genomen omdat ze kankerverwekkend bleken te zijn."
Juist! Wat heeft de Sint überhaupt met rookwaren? Er zijn rond 5 december ook altijd chocolade-sigaretten. Ik zie een patroon.....
M'n moeder is overleden aan Ebola die ze kreeg door Tony's Chocolonelyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van chocolade krijg je aids want cacao komt uit Afrika
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:40 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n moeder is overleden aan Ebola die ze kreeg door Tony's Chocolonely
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |