Ibrahimovic
Heb je het ook als je je vingers in je oren doet?
Heb je toevallig buisjes gehad?
misschien idd toch maar even laten uitspuiten...
succes iig.
btw. ik ben geen dokter.. ik roep ook maar wat..
maar je weet nooit.
quote:Heb ik wel gehad, maar wat wil dat zeggen?
Op dinsdag 20 augustus 2002 20:29 schreef 1963_Chevrolet_Impala het volgende:
Heb je toevallig buisjes gehad?
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 20:19 schreef ibrahimovic het volgende:
Telkens als ik slik klikken mijn oren. Dit heb ik zeker al een half jaar en dacht dat dit zo hoorde
Ibrahimovic
quote:misschien zegt het niets.. maarre ik heb ook buisjes gehad en heb ook zo'n knik als ik slik... dus ik dacht misschien komt het daardoor.. (litteken weefsel op je trommelvlies of een blijvend gaatje?!)
Heb ik wel gehad, maar wat wil dat zeggen?
vandaar...
quote:Idd, na het zwemmen ofzo kun je zoiets wel eens hebben, maar een half jaar lang??? Ik weet niet of dat wel normaal is hoor...
Op woensdag 21 augustus 2002 23:09 schreef Eggplant het volgende:
Heb er ook tijdje last van gehad nadat ik met heel koud weer had gedoken in Vinkeveen...
maandje geduurd ofzo nu weer weg..
Misschien komt het doordat ik er veel aan zit, maar het begint echt te erg te irriteren, misschien moet ik eens langs de huisarts gaan. Het valt me wel op dat er achter mijn oren (beetje eronder, achter mijn kaak) erg opgezette klieren zitten (aan beide kanten 1 dus). Hoe groot is opgezet eigenlijk? of verschilt dat per persoon?
Bij gapen en zo gaat het klikken, bij slikken en het lijkt wel of ik veel meer "hoor" van mijn lichaam! Ik bedoel daarmee dat het als ik bijvoorbeeld een beschuitje eet veel harder klinkt dan voorheen!
Klinkt dit bekend? Of ben ik gewoon een genetic freak....
Ik zou maar eens snel langs de huisarts gaan ja, voordat je jezelf gek maakt
(ook buisjes gehad en veel oorontstekingen)
[edit]
als je op alles gaat letten met wat er in/op/aan je lichaam gebeurd op een dag zou je echt helemaal knettergek worden, probeer het gewoon te vergeten
(ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan..)
Probeer er bijvoorbeeld eens op te letten waar je bloed voelt stromen door je aderen.. een paar minuten later voel je het echt _overal_
(niet dat dat erg is, maar op een gegeven moment wordt het best een vreemd gevoel, terwijl het toch iets is wat altijd bezig is)
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door dikkebanaan op 19-02-2003 22:23]
quote:ik nu ook
Op woensdag 21 augustus 2002 18:51 schreef Schum1 het volgende:
jah, dat heppik ook! bedankt voor het zeggen want nu let ik r de hele tijd op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |