Ken deze niet, maar weet wel dat hij ze heeeeel goed geschreven kon hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit zijn serieus uitspraken van hem?
Ja, en ik dacht ook echt dat het niet serieus kon zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal uit één topicquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shiiiiiiit, ik hoop dat de drugs goed vielen danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken deze niet, maar weet wel dat hij ze heeeeel goed geschreven kon hebben
Ja, en het is maar een selectiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shiiiiiiit, ik hoop dat de drugs goed vielen dan
Zelf niet ontmoet, maar anderen wel, en dat zegt al genoegquote:
En het is verder echt gewoon een hele aardige gast.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Zelf niet ontmoet, maar anderen wel, en dat zegt al genoeg
Ik heb eerder teveel van Kree gelezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je nog veels te weinig van MLIG gelezen
Kree is ook neit altijd even snugger bezig, maar MLIG is echt verstrooid / autist tot tokio
Is natuurlijk al geprobeerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Dan heeft hij serieus hulp nodig, zo leuk is dat eigenlijk niet.
Ach, hij verkloot het zelf ook hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Dat heeft ie ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Kree is raar, maar kan nog wel iets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb eerder teveel van Kree gelezen.
Zoals dat hij het hele begrip van schelden niet snapte.
"Misschien weet je het niet, maar het doet mij pijn als je dat zegt"
Dat is het idee.
"nee nee, je begrijpt het niet, je doet me pijn als je dat zegt, en is niet jouw bedoeling, dat weet ik ook wel"
Dat is juist exact mijn bedoeling..
"maar ik vind dat niet leuk, misschien begrijp je dat niet?"
En zo nog een half uur door.
Hij vindt zelf dat hij het niet nodig heeft. Schijnt zelf besloten te hebben om aan de anti.depr. pillen te gaan enzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog aangeboden toen hem te helpen weer te gaan studeren maar dat was onbegonnen werk. Hij wil niet echt hulp aannemen van wie dan ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Zoals koken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kree is raar, maar kan nog wel iets.
Dat is zo, ik had er helemaal niet aan gedacht het afgelopen bezoekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog haarseks van je tegoed.
Helaas kan ie dat zelf niet zo goed inschattenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vindt zelf dat hij het niet nodig heeft. Schijnt zelf besloten te hebben om aan de anti.depr. pillen te gaan enzo.
quote:
Ongetwijfeld. Maar hij komt dan serieus over als iemand met serieuze problemen. Geen triest dom gozertje ofzo, maar met echte problemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, hij verkloot het zelf ook hoor.
Weinig medelijden mee.
quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo, ik had er helemaal niet aan gedacht het afgelopen bezoek
Klopt. Maar wat kan je meer doen dan advies geven hulp te zoeken en hem proberen te laten inzien dat er iets moet veranderen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ongetwijfeld. Maar hij komt dan serieus over als iemand met serieuze problemen. Geen triest dom gozertje ofzo, maar met echte problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |