SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2012 12:39:11 ]
Hehequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Svtjeelke keer als in gangnam style hoor moet ik aan jou denken en lachen
pep of poedersuikerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef Amoeba het volgende:
Zelfs in VBL SC gaat het over de pepsnuivende meet bij FL
Daar hebben wij het dus niet eens overquote:
Waarom bekritiseert u ons over wat wij als onderwerp hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef Amoeba het volgende:
Zelfs in VBL SC gaat het over de pepsnuivende meet bij FL
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Andy FordhamDeze baas weet wat darten is.
Daarom heet hij ook Almighty Mikequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die gast gooit sneller dan z'n schaduw.
voedtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je voed mij nu alleen maar meer.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
jullie moeders zijn zo dik dat olifanten haar pinda's geven in de dierentuin.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
i fucked yo mom so good it impressed yo dad
quote:
Dit soort opmerkingen mogen ook wel achterwege blijven, je moeder grapjes zijn net zo oud als de maagdelijkheid van plastic_zakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je moeder is zo lelijk dat als roald naar haar kijkt hij gelijk verliefd word
Sla vind ik niet lekker op een hamburger. Ja alleen een tomaatje en een ui.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Dimens het volgende:
Mensen die geen hamburger met ei hebben gemaakt op een broodje met ketchup, mayonaise en tomaat.![]()
Geen sla verdomme.
Ik wel. Ik dacht dat er nog sla in huis was maar dat was dus niet zo. Niet erg, broodje was heerlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sla vind ik niet lekker op een hamburger. Ja alleen een tomaatje en een ui.
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Eindelijk thuis! Andijvie stampot eten zo
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Andijviestamppot niet lekker vinden
Lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Eindelijk thuis! Andijvie stampot eten zo
Ik vind het smerig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Andijviestamppot niet lekker vinden
Komt misschien door mijn Engelse roots.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord van een Nederlander,dat ie andijviestamppot niet lekker vind.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt misschien door mijn Engelse roots.
Hypocriet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:10 schreef Dimens het volgende:
Hoe heet dat ook alweer als je tegen iemand zegt dat hij/zij iets niet moet doen maar uiteindelijk doe je het zelf wel? Wat ben je dan ook alweer?
Hypocriet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:10 schreef Dimens het volgende:
Hoe heet dat ook alweer als je tegen iemand zegt dat hij/zij iets niet moet doen maar uiteindelijk doe je het zelf wel? Wat ben je dan ook alweer?
Hypocriet!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:10 schreef Dimens het volgende:
Heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
Het lag op het puntje van mijn tong maar ik kwam er maar niet op.
Alles goed?quote:
Heb ik vooral met dit soort woorden. Daarom gebruik ik ze ook bijna nooit in een gesprek aangezien ik er op dat moment vaak niet op kan komen.quote:
FLquote:
SV ik heb je niet gezien in ridderpakquote:
Dat heet ook serieus 'tip of the tongue experience' in wetenschappelijke termenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
Het lag op het puntje van mijn tong maar ik kwam er maar niet op.
Goed goed en met jou?quote:
Vertelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heet ook serieus 'tip of the tongue experience' in wetenschappelijke termen
extragratis van wikipediaquote:
Ohquote:
Sorryquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
SV ik heb je niet gezien in ridderpak
Geeft niksquote:
Ik heb er best wel vaak last van. Daarom vermeid ik in een gesprek ook moeilijke woorden zodat het niet opvalt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
extragratis van wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Tip_of_the_tongue
Ik heb het bij een vak gehad, vandaar
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er best wel vaak last van. Daarom vermeid ik in een gesprek ook moeilijke woorden zodat het niet opvalt.
quote:TOT is only a medical condition when it becomes frequent enough to interfere with learning or daily life. This disorder is called Anomic aphasia when acquired by brain damage, usually from a head injury, stroke, or dementia.[6]
Volgens mij heb ik nog nooit iets ergs met mijn hersenen gedaan wat dat zou kunnen veroorzaken.quote:
ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
Soms denk ik een Engels woord en weet ik niet Nederlandse woord ervoor.![]()
Heb ik ook zo vaakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
Soms denk ik een Engels woord en weet ik niet Nederlandse woord ervoor.![]()
Te goed in Engels zijn
Ik kan geen goed Engels, maar sinds mijn minor dat volledig in het Engels is, heb ik toch wel moeite af en toe met een Nederlands woord er voor weten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:28 schreef Beach het volgende:
verkapt kijk mij eens goed Engels kunnen
oh oke, sorry voor de teleurstelling.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind je leuker wanneer je los haar hebt,
Maar toch een leuke foto hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh oke, sorry voor de teleurstelling.
Verkapt kijk mij studente zijn dat volledig in het Engels is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan geen goed Engels, maar sinds mijn minor dat volledig in het Engels is, heb ik toch wel moeite af en toe met een Nederlands woord er voor weten.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij studente zijn dat volledig in het Engels is.
Ik had het dan ook niet over jou.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan geen goed Engels, maar sinds mijn minor dat volledig in het Engels is, heb ik toch wel moeite af en toe met een Nederlands woord er voor weten.
Ja?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je ziet er ouder uit op die foto. Is beter zo.
Van deze zin klopt niets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij studente zijn dat volledig in het Engels is.
dankjequote:
Het goed Engels kunnen maakt dat weer goed gelukkig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van deze zin klopt niets.
Verkapt kijk mij niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen.
Ik voel me nu aangesprokenquote:
Vind ik zelf ook, originele is jammer genoeg bagger kwaliteitquote:
ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:33 schreef Trollscience het volgende:
nou ik heb dimmies vriendenlijst doorgezocht maar niks gevonden
quote:
Ik ook niet. Oh wachtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben niet bevriend met dimens.
XDXDquote:
Dat is de vraag ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:54 schreef Snowbells het volgende:
Zou jellypudding met alcohol lekker zijn?
Het is vrij makkelijk te maken met wodka.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:54 schreef Snowbells het volgende:
Zou jellypudding met alcohol lekker zijn?
hoeveel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een fancy schmanzy notebook voor mijn NaNoWriMo project maar ik heb heul niet veel geld meer
Je hebt al een verneukte laptop. Je hoeft er geen twee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een fancy schmanzy notebook voor mijn NaNoWriMo project maar ik heb heul niet veel geld meer
Lenen bij dientje? kan voor een tientjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
notebook als in notitieboekjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt al een verneukte laptop. Je hoeft er geen twee.
Oh. Nouja, jou kennende moet je meteen dure dingen, dusjaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
notebook als in notitieboekje
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh. Nouja, jou kennende moet je meteen dure dingen, dusja.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
15-25 euro voor een notitieboekje
Omdat maar 15 euro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo vind jij dat niet duur
Nee, alleen heel moe..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
joa gister was ik helemaal de weg kwijt.
jij?
Dat hebben wequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is vrij makkelijk te maken met wodka.
Weet niet wat het is, maar nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
spouwah moet jij nog iets van b.o.l
die goeden matigen B0l webshop. Als je het normaal typt maakt ie er automagisch een linkje van en dat gun ik ze nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, maar nee.
Krentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haal er wel een in de winkel, 2 euro verzendkosten
Nee ik ben niet bij spouwer, sorryquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef Dientje12 het volgende:
spouwer en spees, zitten jullie nu op 1 laptop en loggen jullie steeds in en uit omstebeurt?
Nee, man. Verschillende browsers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef Dientje12 het volgende:
spouwer en spees, zitten jullie nu op 1 laptop en loggen jullie steeds in en uit omstebeurt?
Whut, als ik bij spouwah ben zit ik op 3 minuten lopen van het centrum, anders had het me niet geboeidquote:
Okay, maar nog steeds nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die goeden matigen B0l webshop. Als je het normaal typt maakt ie er automagisch een linkje van en dat gun ik ze niet
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik ben niet bij spouwer, sorry
Kon wezen tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, man. Verschillende browsers.
Heb jij met Spouwer dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut, als ik bij spouwah ben zit ik op 3 minuten lopen van het centrum, anders had het me niet geboeid
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tijd voor de vrouwtjes om te gaan soppen op Ludo enz.
EO?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat is alles van de EO al.
Wist het nog nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Komt er ook een onder zn steen vandaan
76 cm.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang ben jij al mijn eigen spouwerranger?
Ik vermaak me prima anders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
morgen.
deze sc is wel andere dan bh sc.
beetje saai dezen
Ik moest hier harder om lachen dan ik eigenlijk hoor te doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh net zoals die gepensioneerde belgische voetballer..
pure aids met k*****
yoloquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moest hier harder om lachen dan ik eigenlijk hoor te doen.
Dan zal ik daar gebruik van maken. succes verderquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het kruisje zit in de rechterbovenhoek fyi.
Ohja, even reageren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef FL_Freak het volgende:
Spouwer als je deze niet weet heb jij geen sex voor een week.
4,5 maand ofzo. Weet ik hetquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
U bent de zwakste schakel tot ziens!
Dat was een bazenprogrammaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
U bent de zwakste schakel tot ziens!
Dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat was een bazenprogramma
quote:
Die was er net nogquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waar is beachels eigenlijk de laatste paar dagen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja, even reageren.
[..]
4,5 maand ofzo. Weet ik het
En van intronic en mij wist je welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef coban het volgende:
4,5 maand?![]()
Als sv onder een steen zat dan heb ik op een ander planeet geleefd
naja eerder sv, hij kwam eergisteren net ook uit de lucht vallen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef coban het volgende:
4,5 maand?![]()
Als sv onder een steen zat dan heb ik op een ander planeet geleefd
Ja jullie zijn speciaal :$:$quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En van intronic en mij wist je welHoe dan
Omg Tsjobannetje, mn hart wat doe jequote:
Die is FOK! een beetje zat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waar is beachels eigenlijk de laatste paar dagen?
Hoe danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
naja eerder sv, hij kwam eergisteren net ook uit de lucht vallen..
ik probeer je van intronic af te pakkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg Tsjobannetje, mn hart wat doe je
DOENquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef coban het volgende:
[..]
ik probeer je van intronic af te pakken:@&:@:
Misschien lukt het je nog ook :$:$:$:$quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef coban het volgende:
[..]
ik probeer je van intronic af te pakken:@&:@:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Das dan toch 4,5 maand of ben ik dan gek.
En dan jou van spouwer en dan heb ik flips unf en jou als mijn bitchessquote:
Hihihihih spouwer is gek XDquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Das dan toch 4,5 maand of ben ik dan gek.
nevaahhhhquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef coban het volgende:
[..]
En dan jou van spouwer en dan heb ik flips unf en jou als mijn bitchess
Leuk kwartetje wel danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef coban het volgende:
[..]
En dan jou van spouwer en dan heb ik flips unf en jou als mijn bitchess
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hihihihih spouwer is gek XD
Meskequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is coban een jongetje of een meisje?
scheermesjes zijn inderdaad duur hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:33 schreef coban het volgende:
soms voel ik mij ook heel mannelijk hoor
Da wit ik ok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Grapje menneke, da witte tog
Ja, en godverdomme terecht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo doe je ook altijd tegen mij
Heb jij die nodig dan, babyface?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
scheermesjes zijn inderdaad duur he
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Da wit ik ok.
[..]
Ja, en godverdomme terecht.
Moet ik nog aan je piemel zuigen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Da wit ik ok.
[..]
Ja, en godverdomme terecht.
ja maar ik gebruik nu gewoon om de dag een nieuw vel schuurpapier met wat secondelijm erop werkt goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
scheermesjes zijn inderdaad duur he
Ja, me vader is zo lui ik moet altijd voor hem halen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij die nodig dan, babyface?
Me koffiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:34 schreef coban het volgende:
[..]
ja maar ik gebruik nu gewoon om de dag een nieuw vel schuurpapier met wat secondelijm erop werkt goed
jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik morgen om 6.30 opstaan om naar mijn filosofietentamen te gaan waar ik toch niet voor heb geleerd?
Allicht. Beter dan de hele dag maar in je nest liggen te stinken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik morgen om 6.30 opstaan om naar mijn filosofietentamen te gaan waar ik toch niet voor heb geleerd?
Nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef coban het volgende:
hey unf heeft dean in haar ui nu is haar bazigheid met 4% toegenomenalleen hij kijkt een beetje gay dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |