quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een speler die ik erin kan proppen heb er nog 35k voor over
leuk voor in zijn team. Alleen ff sparen.quote:
Denk het wel..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:06 schreef bombmannl het volgende:
[..]
leuk voor in zijn team. Alleen ff sparen.
Maar uhh ik heb hem gekocht voor 161k, denken jullie dat ie gaat stijgen als hij niet meer in packs zit? (ik weet het, echt zo'n kutvraag, maar gaat om veel money)
Same here.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:06 schreef Rijst het volgende:
Diego Alves keept de laatste tijd echt goed bij mijEr zijn vaak van die wedstrijden waar hij 15 reddingen heeft.
Mijn vermogen is ongeveer 1.5 miljoen. Ik ga me nu toeleggen op het spelletje zelfquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke!! Nouja opzich wel beter. Nu blijven mensen zoals Toefjes en GJE arm
die wordt alleen maar minder waard, hij heeft echt kutstatsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:06 schreef bombmannl het volgende:
[..]
leuk voor in zijn team. Alleen ff sparen.
Maar uhh ik heb hem gekocht voor 161k, denken jullie dat ie gaat stijgen als hij niet meer in packs zit? (ik weet het, echt zo'n kutvraag, maar gaat om veel money)
de echte keep baas is de gea, die gast stopt echt alles hier.quote:
Zou hij niet door pricefixers hoog worden gehouden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die wordt alleen maar minder waard, hij heeft echt kutstats
nee want niemand wil hemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Zou hij niet door pricefixers hoog worden gehouden?
Heb ik ook goede verhalen over gehoord, past helaas niet in mijn team en daarom gebruik ik hem dus niet..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de echte keep baas is de gea, die gast stopt echt alles hier.
kutstats?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die wordt alleen maar minder waard, hij heeft echt kutstats
2* skillsquote:
Dat is niet goed hoor, als hij er 15 moet vangenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:06 schreef Rijst het volgende:
Diego Alves keept de laatste tijd echt goed bij mijEr zijn vaak van die wedstrijden waar hij 15 reddingen heeft.
Viel niet echt binnen de vereistenquote:
Haha ja klopt. Meestal ben ik de slechtere en dan houdt hij alles voor me tegen. M'n tegenstander raakt dan gefrustreerd en dan begin ik met aanvallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, als hij er 15 moet vangen
[..]
Viel niet echt binnen de vereisten
Hij is goed, maar dat soort spelers krijgen meestal een doodschop voordat ze prof zijn omdat ze zo spelenquote:
99 shotpower en 84 finishing is toch fucking ziek als je tegen een bronze keeper staat. Alles vliegt erinquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kijk al die rode stats dan, die man kan helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |