ik kom wel NoMad tegen in New Yorkquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat is de site van deze nomad? Niks te vinden.
Heb het niet meer aan staan, maar nee, er kwamen misschien drie tot vier klanten per dag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik woon in utrecht en ga ook niet in zeist uit eten, hebben ze voldoende aanloop
Ik wééthetniet hoor, met die waterpijp. Ik reis redelijk wat rond en dat gedoe met waterpijpen en '1000 en 1 nacht' is momenteel erg populair in bijvoorbeeld Moskou. Daar is het een exotische kitsch-hit. In Turkije zie je het niet. Het is ook niet een typisch Turks iets. Wel grappig dat zo'n simpele horecaboer uit Holland dan wel denkt te begrijpen hoe de 'arabische' (:D) restaurantcultuur in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Trek je natuurlijk wel weer extra mensen bij met die waterpijp.
Als ze er eerst maar 4 klanten per dag hadden, helpt die ene groep klanten voor de waterpijp per dag vast een hoop
quote:n de eerste aflevering reist Herman den Blijker af Saint Paul de Venice, een klein toeristisch dorp in Zuid-Frankrijk. Hier runnen Pinky en haar man Eric hun restaurant Malabar. Ze zijn de afgelopen jaren diep in de schulden geraakt. In Nederland ligt Hanneke, de zus van Pinky, wakker van de zorgen. Zij overvalt het stel.... Hoe zal dit aflopen? Aflevering 1, dinsdag 29 april om 21:30 uur bij RTL4.
quote:Op woensdag 28 november 2012 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wééthetniet hoor, met die waterpijp. Ik reis redelijk wat rond en dat gedoe met waterpijpen en '1000 en 1 nacht' is momenteel erg populair in bijvoorbeeld Moskou. Daar is het een exotische kitsch-hit. In Turkije zie je het niet. Het is ook niet een typisch Turks iets. Wel grappig dat zo'n simpele horecaboer uit Holland dan wel denkt te begrijpen hoe de 'arabische' (:D) restaurantcultuur in elkaar steekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |