die sigaar overal...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
En dan zie ik net in de reclame voor één of andere kerstkookshow van Herman zijn afgekloven nagels in roze varkenslappen klauwen.O wat een vierzerd vind ik het.
![]()
En zijn Engels.![]()
Het is niet mijn bedoeling hem hier af te kraken, maar ja, ik doe het wel, vrees ik.
Ja, dat verbaast me oprecht.quote:
quote:Als Carla tien jaar geleden op vakantie in Turkije is, valt ze als een blok voor de Turkse Mehmet en verhuist ze uiteindelijk naar Turkije. Samen met Mehmet begint ze `Restaurant Carla´ in Alanya, dat loopt als een trein. Na enkele jaren wordt de huur drastisch verhoogd. Carla en Mehmet kunnen dit niet betalen en beginnen een nieuw restaurant in het nabijgelegen Mahmutlar, genaamd `The Golden Harp´. Door de introductie van allinclusivehotels en de crisis lopen de inkomsten van het restaurant terug. Daarbij heeft Carla ook nog een erfelijke spierziekte, waardoor ze eigenlijk fysiek niet in staat is hard te werken. Zus Aukje kan de ellendige situatie in Turkije niet langer aanzien en doet een noodoproep aan Herman.
Jij?quote:
Vetbult. Is hij al eerder aan geopereerd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef Disana het volgende:
Ik zap erlangs en zie ineens dat Den Blijker een grote knobbel achter zijn linkeroor heeft. Weet iemand wat dat is?
Dankje. Gelukkig dat het niet erger is, het is een fors ding.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Vetbult. Is hij al eerder aan geopereerd.
Hola. Ik weet het niet he. Maar ik postte alleen wat ik weet maar dat kwam er iets te weterig uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje. Gelukkig dat het niet erger is, het is een fors ding.
Oh oké.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Hola. Ik weet het niet he. Maar ik postte alleen wat ik weet maar dat kwam er iets te weterig uit.
Inderdaad fors. En snelgroeiend ook. Die vorige bult was veel groter zelfs. Die werd geopereerd.
Daarna had hij wel huidproblemen op zijn hoofd. Droge schilfers en blaasjes etc.
Er doet wel wat op. Zoveel is zeker. Kan onschuldig zijn. Kan ook een keer niet onschuldig zijn.
Ik weet niet meer dan jij. Dit wil ik wel even duidelijk hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |