SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook helemaal geen probleem met 'm (sterker nog, is een van m'n mains), maar hij is wel het lijdend voorwerp van een hoop QQ threads.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:31 schreef Keselo het volgende:
Xin Zhao nerf incoming denk je ja? Is toch niet zo sterk man..
Omdat de halve LoL populatie nog nooit van Crowd Control en kiten heeft gehoord..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:36 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen probleem met 'm (sterker nog, is een van m'n mains), maar hij is wel het lijdend voorwerp van een hoop QQ threads.
GODVERDOMME NEEquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:31 schreef Keselo het volgende:
Xin Zhao nerf incoming denk je ja? Is toch niet zo sterk man..
Niemand?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef GlenSpey het volgende:
Hoeveel honor heb ik trouwens nodig voor zo'n kek lintje op mijn profiel? Heb nu bijvoorbeeld 15 teamwork-honor...
Vooral low elo heeft moeite met hem. Hij is lastig om van weg te komen en heeft ook nog vrji veel damage waardoor hij je al dood heeft voordat je teammates bij je zijn. Vooral low elo en low level waar iemand gewoon ongestraft rond kan roamen en overal kills kan oppakken kun je dan hard carryen. Maarja, pech voor hun. Xin is namelijk vrij squishy en erg gevoelig voor zo'n beetje alle vormen van CC en dus prima in toom te houden als je een beetje weet wat je doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:36 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen probleem met 'm (sterker nog, is een van m'n mains), maar hij is wel het lijdend voorwerp van een hoop QQ threads.
Daarom. Ik main hem en zie inderdaad dat als ik in premade's met beginnende spelers speel, dat ik dan een bijzonder makkelijke game heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vooral low elo heeft moeite met hem. Hij is lastig om van weg te komen en heeft ook nog vrji veel damage waardoor hij je al dood heeft voordat je teammates bij je zijn. Vooral low elo en low level waar iemand gewoon ongestraft rond kan roamen en overal kills kan oppakken kun je dan hard carryen. Maarja, pech voor hun. Xin is namelijk vrij squishy en erg gevoelig voor zo'n beetje alle vormen van CC en dus prima in toom te houden als je een beetje weet wat je doet.
Zefls dan is hij nog wel goed:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daarom. Ik main hem en zie inderdaad dat als ik in premade's met beginnende spelers speel, dat ik dan een bijzonder makkelijke game heb.
Als ik speel tegen mensen die weten wat ze doen, dan is het ineens een heel ander verhaal.
Top vind ik hem ook waardeloos, ik jungle alleen met hemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:06 schreef Keselo het volgende:
Groot nadeel is dat hij voor geen zak kan pushen. Als je hem top speelt en je zit tegen bijvoorbeeld een Nidalee ben je gegarandeerd je eerste 2 turrets kwijt in 20 minuten als je jungler niet camped. Verder vind ik ook dat hij bar weinig brengt in een team tijdens de lategame (uitzonderlijk goede Xin spelers als Diamond daargelaten).
Dat zie ik dan weer anders, ik heb een positieve winrate met Xin op top op alle accounts en toch al wel 50+ games mee gespeeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Top vind ik hem ook waardeloos, ik jungle alleen met hemTop wordt hij door de meeste pushing tops hard geowned, maar ook sterke bruisers als Jayce, Irelia en Jax winnen gewoon hard van hem. Er zijn maar weinig lanes die je als Xin echt wint, ik zou hem echt alleen top nemen als ik bijv. tegen Mordekaiser ofzo moet.
kleine FYI, de Q strikes tellen wel mee inclusief knockup ookal ben je geblind. Als je attackspeed dus snel genoeg is pak je teemo ook gewoon nadat je knockup komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer anders, ik heb een positieve winrate met Xin op top op alle accounts en toch al wel 50+ games mee gespeeld.
Je hebt het vanzelf lastig tegen verschillende champs (Teemo: E->Q? Nop, E->BLINDBLINDBLIND), maar tegen andere champs is het vrij makkelijk/goed te doen.
Zal wel met je build samenhangen, maar de problemen die je aangeeft herken ik niet in die mate.
De knockup krijg je, maar Three Talon Strikes telt niet als ability maar als autoattack modifier. Je doet met die drie aanvallen dus geen basisschade en de bonusdamage bovenop de autoattacks telt ook niet mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
kleine FYI, de Q strikes tellen wel mee inclusief knockup ookal ben je geblind. Als je attackspeed dus snel genoeg is pak je teemo ook gewoon nadat je knockup komt.
Je moet dan ook niet Noc's ulti gebruiken als initiate maar juist gebruiken als mensen wegrennen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Grootste nadeel vind ik dat het met hem (net als met Noct overigens) lastig is om een goede balans te vinden tussen AS/AD items en tanky items omdat als je eenmaal de fight in jumpt, je er in principe niet meer uit kan komen. Full tank gaat niet want dan negeren ze je en kun je niks en met full damage word je heel snel opgeblazen.
denk dat je aan dunna wel genoeg hebt eerst, die gast leert je nog denken in het engels. proquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:57 schreef Djurres het volgende:
Mijn ingame is Djurres
dunnanickname heb ik uitgenodigd
Mensen die willen spelen en me willen leren, graaaaag
oftewel thinking in de englesh.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
denk dat je aan dunna wel genoeg hebt eerst, die gast leert je nog denken in het engels. pro
ik initiate er ook niet mee in teamfights, dat heb ik gauw genoeg afgeleerd. Doe ik nu alleen nog maar bij ganks. Meestal wacht ik tot de teamfight start en ga ik er dan in met DARKNESSS om ook de tegenstanders gedesorienteerd te krijgen. Dan nog blijft over dat je puur melee bent zonder escapes en al teveel tankyness en je na je ultimate ook niet erg mobiel bent. Tja, gewoon niet mijn ding. Ik jungle inderdaad erg graag met Skarner momenteel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet Noc's ulti gebruiken als initiate maar juist gebruiken als mensen wegrennen.
Als je met de ulti initiate kom je eigenlijk altijd in een 1 vs 1 terrecht, iedergeval voor een tijdje. En daar is noc nu niet zo heel geweldig in. Zeker aan het begin niet.
Skarner is denk een betere keus als je een tanky jungler wil spelen, die is vanaf level 1 al erg tanky.
*Wat is dat half Engels half Nederlands schrijven toch waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |