Hallo allemaal,
ik bied twee van mijn horloges aan. Deze horloges zijn simpel en regular en passen bij elke outfit die je dagelijks aan hebt. Het zijn twee verschillende. Laten we beginnen met de goedkoopste, Oozoo:
Simpel maar leuk modelletje. Toen der tijd gekregen van mijn moeder voor mijn verjaardag. Heb net gevraagd aan haar en hij kostte toen der tijd ¤45. Bandje is nieuw en daarna niet meer gedragen ook van het merk Oozoo. Laten we zeggen
¤25 incl voor het horloge? Bieden mag zeker, maar geen onzin bedragen.
![iwlwk7.jpg]()
Het tweede horloge wat ik nog te koop heb is een duurdere Fossil horloge. Deze heb ik zelf gekocht voor ¤130 ongeveer 4 maanden geleden. Heel mooi horloge, maar een maand helaas een veel mooiere gezien en was deze dus een miskoop. Je krijgt er ook een mooi doosje bij die ik uiteraard erbij mee geef. Mocht je geen interesse hebben in het doosje, dan stuur ik hem goed flink ingepakt in dat je er zelfs nog mee kunt gooien en het niets oploopt. Met het doosje worden de verzendkosten alleen duurder.
Heb hem af en toe gedragen, maar niet meer dan 5 keer. Waarom nu pas in de verkoop zul je je afvragen? Nou, ik moest hem verplicht houden van mijn moeder dus nu is het wel tijd dat het horloge weg mag. Laten we hier zeggen
¤60 voor het horloge, bieden mag natuurlijk altijd!

![6gvhig.jpg]()
Go on guys! Ik hoor het wel! Foto's op aanvraag worden natuurlijk altijd gemaakt!

Groetjes,
Lewouxk.
''To anyone that ever told you you're no good..they're no better.'' - Hayley Williams